Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz repvez #57 üzenetére

    Nem pontosan. A kernel driver szűnik meg, illetve szűnt meg, és ennek a feladatai kerültek át a programba. Ez meg is történt. A shader fordító továbbra is a driver része, és ott nyilván a shaderek cseréje ma is egy lehetséges optimalizálási lehetőség. Emiatt jönnek driverek, mert azok tartalmazzák az új shadert, amit a programban szállított helyett kell futtatni.

    Mivel a meghajtó oldalán jóval kevesebb a komponens, így elsődlegesen addig lehetséges a fejlesztés, amíg ezek hatékonyan nem működnek. Tehát nyilván a kernel drivert explicit API-val nem lehet fejleszteni, mert eleve nincs is kernel driver. Szóval a meghajtó oldalan limitált az előrelépés lehetőség. A program oldalán már sok lehetőség adódik, például át lehet térni bindless-re, ami egy nagyságrendi ugrást jelent, viszont ha ezt valaki meglepi, akkor elvágja magát a régi API-któl. Valószínűleg a Microsoft ugrik rá elsőként, mert ők úgy sem építenek DX11 módot a játékaikba.

    Vannak előrelépések. Nekem állandó a gyorsulás, amit elérek. Persze programfüggő, de 20-60% közötti. Most már, hogy kezd normalizálódni a meghajtó a GeForce-okon is elkezd jönni a gyorsulás.

Új hozzászólás Aktív témák