Új hozzászólás Aktív témák

  • Victoryus

    addikt

    LOGOUT blog

    Voltam 2x25km-es távon vele, első lámpát kiiktattam. Sajnos eléggé fújt a szél, igazából szélcsendben jönne ki jobban a különbség.
    Azért így már jobb, de még mindig érezni a fékező hatását. 10-15 km/h sebességig nagyon szépen gurul, de fölötte fékez. Ahol én használnám.. ugye a 24-28km/h tartományban ott érezni. Azt is olvastam, hogy a zener diódát ki kéne iktatni, de akkor meg üresben 80v-ot termelhet.. Csak nem az igazi.Skori weblapján olvastam.

    Azt is írták, hogy jobb, ha nem teljesen üresben megy, hanem kap valamennyi terhelést.. Most a hátsó led ment, így már egész kicsit a különbség. De ugye nem nyírja ki? Ha jól értelmeztem ez a zener dióda terhelés függvényében szabályozza a teljesítményt.
    Még az a próba hátra van, hogy totál lekötöm róla a lámpákat. Megemelt kerékkel forgatva nem éreztem különbséget a bekapcsolt hátsó ledhez képest, de úgy is csak egy hosszabb út után lehet erről véleményt mondani.
    Közben rájöttem, hogy én egyáltalán nem is ezt a fajtát rendeltem amit végül küldtek.
    Ilyet akartam: DH-3N20
    Ilyet kaptam: DH-3R30 Nexus, ehhez lehetne görgőféket is használni. Mondjuk ez elvileg a drágább. Ránézésre nem nagyon különböznek, és talán a 3r30 az 2013-as modell.

    Igazából nem tudom hova tegyem a kapcsolót, nincs mivel felfogatni. :F Talán a lámpatartó konzolba kéne epoxi gyantával rögzíteni, ott pont elférne.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés