Hirdetés
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- urandom0: Száműztem az AI-t az életemből
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- bb0t: Ikea PAX gardrób és a pokol logisztikája
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
Új hozzászólás Aktív témák
-
csokad
senior tag
válasz
WonderCSabo
#45
üzenetére
oupsz ! most veszem észre kicsit félrement !

-
#65675776
törölt tag
válasz
WonderCSabo
#45
üzenetére
Én sem fogalmazhattam volna szebben...
-
csokad
senior tag
A Counter Strike: Source 2010-ben állt át Orange Boxra, amelynek fő produktuma a Team Fortress 2.
-
Jakesz
addikt
válasz
#65675776
#39
üzenetére
Azért nincs olyan nagy különbség a HL2 és a Portal 2 között. A Portalban egyszerűen nincs fizikai motort, semmilyen tárgyat nem lehet megfogni, a terepek kis beláthatósággal rendelkeznek. A HL2 pedig pont az ellentétét igazolja. Tudom, a Portalba nem is hiányoznak ezek az elemek, de magyarázat arra, hogy technikailag jobban megizzadtak a HL2-vel, mint a Portallal.
-
WonderCSabo
félisten
De mikor lesz EP3?
-
#65675776
törölt tag
Én sem multizok ami azt illeti.
Egyébként még úgy lehetett volna pontosítani, hogy a Source a HL2-ben mutatkozott meg először teljes pompájában. A CS:S ugyanis egy "kissé" visszafogott megoldás a HL2-höz képest.
Az meg egyébként Gabe-et igazolja, hogy a Source az eredeti megjelenése óta mennyit fejlődött. A HL2 és a Portal2 Ég és Föld.
-
Lenry
félisten
azt nem értem, hogy mi a tökömet tudtok ezen vitatkozni, holott (mivel volt már ebből vita) a félreértések elkerülése érdekében szándékosan játékfejlesztőket írtam, 3D grafikust, 3D programozókat, pályadesginert. nem webprogramozókat, akik a Steamet fejlesztik, mert a kettőnek baromira semmi köze egymáshoz.
úgyhogy nem tudom mit tudtatok ezen vitázni, mindenesetre továbbra is fenntartom, hogy nem a Steam sikere miatt nincs még EP3
(bár azt azért mindenképp meg kell jegyezni, hogy ha nem lenne ennyi pénzük, meg saját terjesztési hálózatuk, hanem egy kiadó szorongatná a heréiket, akkor jobban csipkednék magukat, de ez lehet, hogy az eredményen is meglátszana) -
elithun
őstag
Nem hiszem, hogy a fő bevételforrásuk a motorból lenne, inkább ingyenes modokat látok megjelenni, mint SourceEngine-s fizetős játékokat (habár olyanok is jelennek meg).
Szerintem csak azért nem fejlesztenek újat, mert nincs rá szükség. Gabe is ezt nyilatkozta, szerintem hihető.
Viszont egy véleményen vagyunk; én sem utasítanék vissza egy újat. Ki tudja mit raknának bele?
-
Foo
tag
...a Dagit elmarta a kokooo! :}
-
#65675776
törölt tag
Lehet én tévedek, de mintha a Source először a CS:S-ban került volna piacra.
-
ígyvanferi
addikt
"...mikor ránézel egy DOTA 2-re" - igen, arra én is szívesen ránéznék, de hogy is állnak vele a srácok?
-
DMG
senior tag
Nem szűrtem le semmit. De most nem állok neki magyarázkodni.
"úgy értette a "fejlesztők"-et, mint gyűjtőnevet, azaz a Steam fejlesztők és a játékfejlesztők együtt"

Vagyis a játék fejlesztők is a Steam-en dolgoznak?

MOD:
Csak azért is, aztán emgyek tente.
Szóval:
"-te Gabe, nem fejlesztjük az ep3-mat?
-áh most nincs kedvem, inkább üljünk az irodában többszáz játékfejlesztő alkalmazottal, akiket poénból fizetünk a semmittevésért, mert megtehetjük.""Az a több száz fejlesztő hegeszti a steamet"

Persze ez már nem aktuális mert azóta szerkesztve lett, de nem is értem, miért lett egy kifigurázásból ekkora téma.

-
Angel1981
veterán
Kis túlzással követik a trendet - mivel a konzol a fő fejlesztési platform, a a játékok grafikája, így a motorok is már évek óta megrekedtek egy szinten, egy két ritka kivételtől eltekintve (pl. Metro 2033) nincs igazán előrelépés...
-
DMG
senior tag
jah, grafikusok meg 3D-s fejlesztők Steam-et heggesztenek.

A Steam arra jó, hog yne stresszeljék magukat halálra a kiadási dátumokon, ami optimizmus mellet azt is jelentheti, hogy ha valamit csinálnak, azt jól meg is csinálják, mert nem kapkodják el a kiadást a pénz miatt.
-
elithun
őstag
-
Pikari
veterán
A Source engine grafikus motorja rendben van, az egész enginet újraírni meg teljesen felesleges még pár évig. A technológia az utóbbi évtizedben stagnál, a helyükben én inkább az opengl verzió teljesítményére gyúrnék.
-
Vistaboy
veterán
válasz
enginev3.0
#9
üzenetére
Kijavítottam, köszi az észrevételt.
-
Silenzio
addikt
Oké. Elmehettek/elmehetnek a francba a sok rövidítéssel. Mi az a DOTA 2?
-
enginev3.0
félisten
"egyáltalán nem tervezni kiadni"
Ez kicsit érdekes mondat a cikkben nem?

Source... sok Mazohista aki Css-vel is játszik
Köztük én is
Bár az orange box (?) -os de még egyszer kéne érte fizetnem inkább elégetném azt a pénzt... -
elithun
őstag
Én nem bánom, elég szépet tudnak csinálni ebből is.
-
Lenry
félisten
-
Lenry
félisten
még egy indok kiesett, hogy miért is tökölnek ennyit az EP3-mal...
Új hozzászólás Aktív témák
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S23/Samsung Galaxy S23+/Samsung Galaxy S23 Ultra
- Acer Nitro 16 - 16" WQXGA 165Hz - Ryzen 7 8845HS - 16GB - 1TB - Win11 - RTX 4070 - Garancia
- Apple iPhone 14 / 128GB / Kártyafüggetlen / 12HÓ Garancia / Akku: 85%
- Samsung Galaxy S23+ / 8/512GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia / Gyári Gari 2026.02.21.
- SzoftverPremium.hu
Állásajánlatok
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi












