Hirdetés

2024. április 23., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#42) Clickbait válasza Kristof93 (#41) üzenetére


Clickbait
aktív tag

Az a jó ebben az Engine-ben, + a folyamatosan haladó pályában, hogy ha a játékos elhagy egy bizonyos területet, megsemmisülnek ezek az elemek, ergó felszabaditja magát a motor olyan dolgoktól, amiket amúgy sem lát a player.

A dinamikus árnyék mentesség nem rossz ötlet, ez meg sem fordult még a fejemben. Keverve van stationary és dinamikus egyaránt. Az első pályákon mindenképpen kell árnyék, az még viszonylag világos lesz. Sötétebb környezetben viszont használni fogom amit irtál. :R

Igyekszem mindent a lehető legjobb minőségben tartani, mindent el fogunk követni, hogy ne menjen azért a teljesitmény rovására!

You got clickbaited.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.