Hirdetés
- Digitális Állampolgárság Program
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Karácsonyi pofára esés
- eBay-es kütyük kis pénzért
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Kellemes Karácsonyi Ünnepeket!
- Egy korszak vége
- Szólánc.
- Miért ne vegyél gagyi kínai LED izzósort...
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kamikazeman
aktív tag
Visszataláló
-
Zippair
aktív tag
Sziasztok . Sajnos a cikkben már nem müködik az a link ahol a Load Sensor házilag lenne elkészíthető . Tud valaki segiteni ebben?
SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSsssssssumaher...
-
neilszab
őstag
A setup guide részhez hozzátettem még egy két igen komoly útmutatót, illetve újratöltöttem a hiányzó anyagokat...
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
N0rb1
csendes tag
Szia,
A labdás trükközős résznél írtad hogy:
"Érdemes utána részletesebben bekalibrálni a fékpedált, amiről majd később esik szó"
de nem találom ezt a részt. Én vagyok vak vagy tényleg kimaradt?
-
[CS]Blade2
addikt
rFactor-nál hol lehet átírni, hogy a kocsi setup-nál milyen tartományban engedje az értékeket megváltoztatni?
Egy mod-nál a kormányzási szögre a legkisebb érték 12, nekem viszont csak 180°-ot fordul a kormány, így kb 8-ra vagy 9-re kellene állítanom. -
neilszab
őstag
Írtam egy kis szösszenet a cikk végére a telemetriáról, de különösen nem akartam belemenni, hanem csak elhúznia mézesmadzagot az arra fogékonyak előtt...
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
boypapa
csendes tag
Köszi a tippeket
-
neilszab
őstag
Nagyszerű és tartalmas cikksorozat a futómű beállításáról:
Tapadásrealizálás 1. rész – azaz alapkérdések a futómű körül
Tapadásrealizálás 2. rész – Még négy témakör
Tapadásrealizálás 3. rész – Az ördög a geometriában rejlik(ez valódi kocsikhoz van, de ma már szerencsére pont olyan jó nekünk is )
[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
neilszab
őstag
Belekerült a cikkbe egy új link, melyben Wéber Gábor beállítási tanácsairól olvashattok...
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
goyo206
senior tag
Értem!! Tehát kiindulópontként úgy ok., h. veszem a játékban a legnagyobb lehetségeset és ahhoz a kormány... (ja, végül is így írtam az előbb is...)
Meg amit még megfigyeltem, h. murván abszolút lejjebb kell majd venni a dolgot, mert ott sokat kell "melózni" a kormánnyal, még ha a kormány alacsony fokon is van... Tehát ott szerintem a 300 körüli érték fölött nem fogok tudni biztonságosan autózni.Megbízhatóságom: http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=goyo206
-
neilszab
őstag
Ne aggódj, nincs tökéletes fix érték ebben a dologban, próbálgatni kell, ahogy mondod.
Én magam is minden egyes új autóba, amibe "beleülök" mindig finomítgatom egy kicsit dolgot, megyek pár kört, aztán utánaállítok, megyek még pár kört...aztán megint, amíg azt nem érzem, hogy a következő állítás többet ront, mint használ.
Szóval ezzel csak annyit akarok mondani, hogy azén fejemben sem létezik egy fix érték amit mindig használok, hanem csak egy körülbelüli kiinduló pont, amiről aztán finomígatom a kocsi.... és esetleg a pálya függvényében a dolgokat.
Persze azért érdemes a kihasználni a legnagyobb elfordulási tartományt, amit a program még elbír az számodra ideális áttétel/arány megtartásával.
A GT Legends-ben például a legnagyobb állítható steering lock 34°, így a kormány beállításom se lépheti túl a 760-800°-ot, mert nem tudnám tartani a számomra ideális arányt.
[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
goyo206
senior tag
Szia!
Nem volt ezzel igazából gond, csak tudod, amikor már küzd az ember a tizedekért és a minél megbízhatóbb versenyzésért, akkor minden apróságot kipróbál a cél érdekében! Köszönöm a segítségedet, a bogár már dolgozik, uh. lesz v.mi a dologból...
Szakértői írásnak érzem a cikket gondoltam ez tuti hatásos lesz, csak a nagy fok lehetősége bekavart... Mind1, most kigondoltam egy sémát, hagyom maxon (792-n) a game-ben, a Profilerben pedig 400-ról indulva megyek lefelé. A 900 autózhatatlan volt számomra, túl gyorsan kell reagálni dolgokra, sokat kell ahhoz "gépészkedni" akkora kormányelfordulással. Aztán 720 szintén, így megyek a linkelt autók kormányelfordulásai alapján...Megbízhatóságom: http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=goyo206
-
neilszab
őstag
Szia,
Igazából nem tudom már fejből, ritkán játszamom (megjegyzem méltatlanul) a Richard Burns Rally-val és most nincs is fent a gépemen. De arra emkékszem, hogy beállítottam valahogy azt is, szóval biztosan be lehet...
Igazábol nagyon egyszerű a képlet, be kell állítani, hogy összesen mennyit foroghasson a kormány (ezt a driverben) és hogy mennyit fordulhasson el a kerék maximálisan (ezt a játékban, valahol... ) és ebből a kettőből áll össze, hogy mekkora a kormányzásod áttétele, amiből meg kell találnod a számodra optimálisat. Ha mindkét értéket egyfomra arányban növeled, akkor nem változik semmi az áttételen, csak még nagyobbakat tudsz fordulni, ha tovább tekered a kormányt...ennyi. Remélem tudtam azért segíteni.
[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
goyo206
senior tag
Köszi és gratula a cikkért!
Egy dolog érdekelne, h. ezt a 20-as arány értéket, hogyan számoljam ki (pontosabban oda hogyan lehetne átvetíteni?) Richard Burns Rallynál? Ott 360 és 792 fok között tudom meghatározni a Max. Steering Lock értékét... Kormány G27... Eddig 792-re volt lőve a lock, a kormányelfordulást az utóbbi időben vettem föl 250 körüliről 306-ra...Megbízhatóságom: http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=goyo206
-
neilszab
őstag
Írtam pár sort a load szenzoros (nyomásérzékeny) fékpedálokról, melyet ti is elolvashattok a cikkben...
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
neilszab
őstag
Belekerült a cikkbe három nagyon komoly kézikönyv a setup készítésről és a beállítások műszaki/technikai hátteréről...
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
whiz
aktív tag
Csak azé' kérdezem, mert ugye az van a cikkben, hogy a játékban vegyük vissza kicsit, driverben meg erősítsünk az FFB-n. Nekem eddig nem sikerült GTR2-ben eltalálnom a megfelelő kombinációt, gondoltam hátha ezzel kell varázsolni valamit (alapértelmezettként bekapcsolva hagytam eddig).
Egyébként jó a cikk, ahogy az előző is. Sok hasznos infót találtam benne.Egy jó hacker nem kéri le a napot!
-
whiz
aktív tag
Nekem az FFB lyukkal kapcsolatban lenne kérdésem: a logitech profilerben engedélyezni kell az "Allow game to adjust settings" opciót?
Egy jó hacker nem kéri le a napot!
-
basic69
csendes tag
nagyon hazsnosakat írtál, köszönöm szépen!
Real Feel plugin-t találni GTR- Evo-hoz? -
drachos
tag
Szép és hasznos cikk a témában érdeklődőknek, köszönjük.
Valakinek amúgy van valami tapasztalata a force ex /driving ex /drivefx pedálok "gumilabdatuningolása" terén? Mert jól hangzik, csak elég kicsi a hely a műanyag talp meg a pedál között Mondjuk nem tudom mekkora egy ilyen squash labda, de a kutyám gumilabdája tuti nem fér bele
-
Fortissimus
őstag
gumilabda
besz@rok....''He who controls the spice, controls the universe''.........¡ buenas nochesssssss! Kényes bugyli,komisz kinyírt levágják Boci baja az is itt lett elvág… GIGGITY! Az élet nem habostorta...
-
neilszab
őstag
A cikk alján hozzáadásra került egy ajánló egy épp induló bajnokságról és annak a nyílt bemelegítő futamáról...
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
Cyberpunk
félisten
Köszi a tippeket a gumi labdás trükköt kipróbálom
Hope was the right choice, and it always will be.
-
sto1911
veterán
Koszonjuk szepen ezt a sorozatot! Nekem EX-em van, szekrenyben, de az ilyen cikkek utan mindig eloszedem, es megyek par kort
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Path of Exile 2
- Facebook és Messenger
- Windows 10
- Nintendo Switch 2, vagy amit akartok (találgatós topik most még)
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Mobil flották
- Tőzsde és gazdaság
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest