Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) zotyesz66


zotyesz66
őstag

Nyugi, semmi baj a megszakítós gyújtással. Pár ezer km-enként rá kell nézni, nem kell hagyni, hogy a megszakító kenőfilce kiszáradjon.

(#2) TheLázs válasza zotyesz66 (#1) üzenetére


TheLázs
csendes tag

Azóta kezdek megbékélni az ötlettel. Egyébként milyen megszakítót szabad használni ami bírja is? A szerelőm a használt, gyárira esküszik, viszont egy hasonló kopó alkatrész esetén én a használt darab beépítését nem tartom teljesen okésnak.

"Annyi mindenféléhez nem értek, hogy az már sokoldalúságnak számít” – Örkény István

(#3) zotyesz66 válasza TheLázs (#2) üzenetére


zotyesz66
őstag

Sztem hallgass a szerelőre, sajnos az utángyártott alkatrészek 95%-a hitvány. A megszakító nem szokott elkopni ha megkapja a kenést. Viszont kondenzátor hiba esetén beéghet, akkor tényleg ki lehet dobni. Az is lehet különben, hogy van normális minőségű utángyártott darab is, meg kell nézni, hogy a német veterán simsonosok mit használnak.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.