Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#130) Szevam válasza Fotonhámozó (#128) üzenetére


Szevam
aktív tag
LOGOUT blog

Ha rajtam múlna, a SUV kategóriát hatóságilag beszüntetném esztelensége okán. Ami jelenleg a legoptimálisabb megoldás le(het)ne:1: napi, rövid távú használat (~150 km): elektromos autó (legfeljebb 40 kWh-s akksival, így a tömege sem annyira nagy és tölthetőség időigénye is elfogadható), városban nem szennyez (CO2, zaj, por), 2: napi 150 km-nél nagyobb táv megtétele: plugin hibrid (benzin (LPG-s) - elektromos, 20 kWh körüli akksival), az E-hajtás alkalmazása elsősorban városi használat során; 3: nagyobb tehergépjárművek, közúti áruszállítás: dízel erőforrás. 4: Városi tömegközlekedés: elsősorban kötöttpályás elektromos hajtású, ennek hiányában CNG, 5: helyközi tömegközlekedés: dízel erőforrás.

:C

Végül is ott lyukadtunk ki, hogy ha minden (nem csak közlekedésben) akkor és ott a helyén lenne kezelve, nem lennének problémáink.

Képeim: https://www.flickr.com/photos/106029883@N02/ A természettől nem félni kell, hanem megismerni azt. A megismerés pedig nem csak arról szól, hogy ránézek valamire és hiszek valamit az által, hanem arról, hogy foglalkozom vele hagyom, hogy megmutassa önmagát.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.