Hirdetés
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- gerner1
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- mefistofeles: Az újkori csalók...
- GoodSpeed: Segway-Ninebot F3 E elektromos roller.
- Kalandor: Habemus papam
Új hozzászólás Aktív témák
-
Somatom
veterán
válasz
cinemazealot #49 üzenetére
Onnan nézve sem rózsásabb a jövőkép.
-
Somatom
veterán
válasz
Donki Hóte #46 üzenetére
Áhhh... Nekem ez még elketyeg nyugdíjig. Folyamatosan tolják a fizunkat és nekem még a Forint zuhanás is egyfajta fizetésemelés, mivel német cégnél dolgozok, de Magyarországon lakok. A munkabeosztásom is tetszik, mert havonta csak két hetet kell melóznom, a másik kettő szabad. Ha több pénz kell, akkor csak szólok és boldogok, hogy ráhúzok pár napot. De, akár itthon is fusizhatok, zsebbe. Szeretem ezt csinálni, jól is keresek, nem is cseszegetnek, a kinti hétvégéken pedig kirándulgatok. Szóval elvagyok, mint a befőtt, nincs okom panaszra.
-
Somatom
veterán
válasz
cinemazealot #41 üzenetére
Nem csak hazai, hanem EU szinten is mélyről indul a vasút.
-
válasz
cinemazealot #45 üzenetére
Ezeket az elmaradott megoldásokat sürgősen el kell felejteni. Az Amazon már teherszállító drónokkal szállítja ki a rendeléseket
(Azért gondolom, hogy Somatom még nem aggódik a munkája feleslegessé válása miatt
)
-
cinemazealot
addikt
válasz
Donki Hóte #43 üzenetére
És melyik a jobb? A 10 méter széles gázolajos-kátrányos, karbantartás híján folyton kátyúsodó, ezáltal idővel porosodó és minden jármű futóművét tönkre tevő, hőtároló aszfaltcsíkok, vagy a 2-3 méter széles zúzottkő ágy a beton talpfákkal és rozsdásodó acélpárral?
Nyilván minden településre kivitelezhetetlen a vasúti hálózat kialakítása. Nem is erről beszélek. Az ideális szerintem az lenne, ha a kamionok nem kényszerülnének az autópályákon kívül pl. a kisebb településeken áthaladó főutakra. Ez nyilván akkor kivitelezhető, ha a nagyobb mennyiségű teher szállítása nagyobb csomópontok között hatékonyabban lenne megoldható, és elkerülhető lenne, ha az eredetileg kis teherbírásra tervezett és ritkán karbantartott aszfaltot járhatatlanná roncsolnák a gépszörnyek. Legyen elég kisebb teherautókkal róni ezeket az utakat! Ez itthon nyilván egészen addig nem opció, amíg itthon a vasúti teherfuvarozás akadályoztatva (vagy épp leépítve) van és kizárólag a közúti közlekedés lelkesítésében érdekelt minden infrastruktúra fejlesztő.
-
-
válasz
cinemazealot #41 üzenetére
Ha minden településre sínt akarnának vezetni, akkor az ország nem aszfalttal, hanem zúzottkővel lenne borítva
-
Somatom
veterán
válasz
cinemazealot #41 üzenetére
Még egyszer! Nálam nincs off, nem ragaszkodom a témához. Megyünk, amerre visz a beszélgetés.
-
cinemazealot
addikt
válasz
Donki Hóte #37 üzenetére
Erről beszéltem, hogy amíg nincs megfelelő sínhálózat, addig ez kivitelezhetetlen.
Csak ugye amíg minden talpalatnyi földet inkább leaszfaltozunk, nem is fog változni semmi. De nem akarom szétoffolni a témát. Csak kibuggyant belőlem a közúti közlekedés erőltetése, a hazai közutak katasztrofális állapota és a benzinárban és útdíjakban felszámolt közterhek meg nem térülése közti ellentmondás fájdalma.
#39 Somatom
Pontosan. És nyilván egy hipermarket raktárába sem olcsóbb egy tehervonatot (vagy annak csak néhány szerelvényét) beterelni.#42 Somatom
Igenis, értettem. -
Somatom
veterán
válasz
Luck Dragon #38 üzenetére
Símán. Csak a hülye irányítóm állandóan áruval akarja telerakatni a zuhanytálcámat.
-
Somatom
veterán
válasz
cinemazealot #36 üzenetére
Engem nem haragítasz ezzel magadra. Ezt már párszor kiveséztük a kamionos topikban. Logisztikai katasztrófa lenne, képtelenség megcsinálni. A német A8 -on napközben cirka 10 kamion halad el percenként. Egy pótkocsi 13,5m hosszú. Tehát egy müncheni pályaudvarról 10 percenként kellene megrakni és elindítani másfél Km hosszú szerelvényeket. És akkor még nem említettük a fogadó oldalt.
-
-
válasz
cinemazealot #36 üzenetére
Az egész közúti teherfuvarozást át kéne cuccolni sínekre
Azt meg hogyan? Magyarországon jó, ha a települések 15 %-ára megy sín
-
cinemazealot
addikt
válasz
Donki Hóte #32 üzenetére
Persze, hogy nem praktikus. Az egész közúti teherfuvarozást át kéne cuccolni sínekre (ha lenne hatékonyan kialakított vasúti hálózatunk és jó áron betervezett pályahasználati díjaink). Viszont ezzel a véleményemmel meg Somatomot haragítom magamra, úgyhogy inkább csak gyönyörködöm a MAC-ben, mint gépészeti műremekben.
-
Somatom
veterán
válasz
Donki Hóte #32 üzenetére
Ez nem európai méret. Ez itt csak látványkamion, illetve speciális pótkocsikhoz lehet használni. Tavaly engedélyeztek az EU -ban húsz centi hossznövelést, de csak abban az esetben, ha a fülkét hosszabbítják. Kíváncsi leszek, hogy hány cég fog rendelni hosszabb kamiont azért, hogy a sofőrjeinek kényelmesebb legyen. Arról nem is szólva, hogy a hosszabb kamion több helyet igényel ott, ahol a parkolás a legneccesebb.
-
-
Somatom
veterán
válasz
cinemazealot #31 üzenetére
Az enyém nem ilyen szűkös. Csak a zuhanytálcám több, mint 30nm.
-
válasz
cinemazealot #31 üzenetére
Nem tudom, hogy paktikus-e egy ilyen vontató.
A közúti járműveknek össztömeg és hosszkorlátozása van, ha a vontató elviszi a megengedett össztömeg és a hossz 35-40 %-át, akkor alig marad hely a szállítandó árunak
Nem véletlenül olyan töpszli orrúak a nálunk használatos nyergesvontatók.
-
-
Somatom
veterán
Remseck -ben hétvégéztem a kamionnal. Rájöttem, hogy csak 14Km -re vagyok Stuttgart -tól. Úgyhogy vasárnap elrollereztem a Mercedes múzeumba. Sajnos, a képen csak a roller az enyém, a kamion ott állt a múzeum előtt.
-
Oldman2
nagyúr
Mindezt hol örökítetted meg az utókornak és a jövőbeli barátnőknek?
-
válasz
Luck Dragon #24 üzenetére
Igen, soha ne mond, hogy soha
-
válasz
Donki Hóte #23 üzenetére
De még lehet
-
válasz
Luck Dragon #22 üzenetére
Sajnos abban a dimenzióban nincsenek ismereteim a lehetőségekről
-
válasz
Donki Hóte #21 üzenetére
iPhone/iPad párost használok az esetek nagy százalékában . De azért köszönöm a kimerítő válaszod és segítségedet.
-
válasz
Luck Dragon #19 üzenetére
Ha nem akarod egy kép teljes EXIF állományát böngészgetni, akkor van egyszerűbb módszer is.
Az internet böngészőkhöz vannak EXIF-et mutató bővítmények, a Chrome-hoz az EXIF Viewer Pro. Ezt letöltöd, hozzáadod a böngésződ bővítményeihez. A bővítmény beépülése után az adott képre rákattintasz, majd a megjelenő képen a jobb egérgomb megnyomása után felugró menűben kiválasztod a Show EXIF Data sort.
Ekkor megjelenik a kép oldalán az EXIF tartalma ahol látható a telefon (vagy a fényképezőgép) gyártója és típusa
-
válasz
Donki Hóte #16 üzenetére
Ez nekem nagyon macera
Somatom
Logout mobil nézetében nincs aláírás senkinek . Így ezt nem láthattam . -
Somatom
veterán
válasz
Luck Dragon #13 üzenetére
Sanszos a Samsung, ha már ott van az aláírásomban.
#10:
Igen, tudom, hogy mostanában csoda3,14na befolyásolja a gondolatvilágát. -
pusszycat
nagyúr
válasz
Donki Hóte #16 üzenetére
Vagy megnézi az aláírását Somatom kollégának.
-
válasz
Luck Dragon #13 üzenetére
Letöltöd a képeket, megnézed a bennük lévő EXIF információt és máris választ kaptál a kérdésedre
-
-
pusszycat
nagyúr
válasz
Luck Dragon #13 üzenetére
Természetesen Samsung egy 512 GB modell. Lassan kiismerjük itt egymást ki mit szeret mire gerjed, hányszor stb.
-
válasz
Donki Hóte #12 üzenetére
Felvetődik a kérdés , hogy a kedves szerző Note 9 készüléke , Samsung vagy Redmi Note melyikét képviseli ?
-
Ezek a képek a jó példák arra, hogy nem csak csillió megapixeles kamerával lehet ütős képeket készíteni
A Note9-ben "csak" 12 megapixeles a kamera, de kiváló képeket készít.
-
pusszycat
nagyúr
válasz
Luck Dragon #10 üzenetére
Ja, elismerem, tiszta hülye lettem.
-
-
Somatom
veterán
válasz
Luck Dragon #6 üzenetére
Egy nő értékének a mércéje. Ha nem tudja, akkor megméretett és könnyűnek találtatott.
-
-
Somatom
veterán
A baszélgetős fajtának mindegy, hogy a régibe, vagy az újba száll be. A lényeg, hogy drága legyen. Egy újhoz elég, ha pénzed van. Megveszed a bótban és ennyi. De, a réginél nem ilyen egyszerű a szitu. Pl. anno felárért lehetett rendelni könnyített verziót, aminek több eleme alumíniumból van. Ebből összesen 21 darabot adtak el. Egy a sinsheimi múzeumban van. Persze, még mindíg könnyebb egy ilyet megszerezni, mint egy eredet, 67 -es Shelby Super Snake -et, mert abból csak egy példány létezik.
Hagyd lécci ezt a halványítást! Az én blogjaimban nincs off. Csak dumcsizunk.
-
Somatom
veterán
válasz
Luck Dragon #2 üzenetére
Csak csemegéztem. Nyilván nem csak ennyit fotóztam.
pusszycat:
Olyan nő a tuti, akinek ha azt mondod, hogy sirályszárnyas Merci, akkor visszakérdez, hogy a régire, vagy az újra gondolsz. Jó, maradjunk a realitásoknál! Ha ezt nem tudja, az még bocsánatos bűn, de egy FXD Harley -t semmiképpen sem téveszthet össze egy FXR -rel! -
-
pusszycat
nagyúr
Szépek, szépek, de én jobban szeretem az újabb modelleket mint a régieket. (nőkben is)
Új hozzászólás Aktív témák
- Lenovo ThinkPad P51s, P52s, T570, T580 eredeti Lenovo, belső akkumulátor eladó
- Legion 5 15ACH6H 15.6" FHD IPS Ryzen 5 5600H RTX 3060 16GB 512GB NVMe gar
- BONTATLAN! HP E24m G4 (40Z32AA) / 23,8 hüvelykes Full HD (1920x1080) IPS panellel rendelkező monitor
- Lenovo ThinkPad X1 Carbon 7 . generáció i7-8650U / 16GB RAM / 500GB SSD
- ÁFÁS SZÁMLÁVAL! Lenovo ThinkPad X1 Carbon Gen 9 i7-1165G7 / 16GB / 500GB SSD / Intel Iris Xe
- BESZÁMÍTÁS! 380GB Intel Optane 905P NVMe SSD meghajtó garanciával hibátlan működéssel
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 10600KF 16/32/64GB RAM RX 7600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! 500GB Samsung 980 NVMe SSD meghajtó garanciával hibátlan működéssel
- HATALMAS AKCIÓK! GARANCIA, SZÁMLA - Windows 10 11, Office 2016 2019 2021,2024, vírusírtók, VPN
- ALIENWARE Area-51 R6 Threadripper Edition 1920X
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest