Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz antiapaladin #16 üzenetére
Ha beraknak három jeladód, akkor se árt, ha tudja a személyzet kezelni az új rendszereket. Azon nem szabad spórolni. Ez viszont a légitársaságok sara inkább.
@Angyalpc2 : IBM, Lotus, Nokia, rakás egyéb cég.
[ Szerkesztve ]
Mutogatni való hater díszpinty
-
válasz antiapaladin #14 üzenetére
Nem lenne gond a két állásszög-jeladó sem, mert megoldható annyival is, csak a pilótaképzést nem lett volna szabad elspórolni. Ha tudták volna a pilóták, hogyan kell felülbírálni, akkor semmi para, nem lesz semmi gond.
A felügyeletet meg nagyon gyanúsan megkente a Boeing.Mutogatni való hater díszpinty
-
válasz antiapaladin #11 üzenetére
"Meghülyült az mcas,"
Nem hülyült az meg, az állásszög-jeladó halt meg asszem mind a két esetben, amit az MCAS használ, és nem tudta, hogy milyen pozícióban van a gép? Valami ilyesmi volt, és a pilótáknak annyit kellett volna tudni, hogy hogyan kell kikapcsolni, és/vagy erősebb kormányhúzással felülbírálni. Ez az, amit ugye átképzés híján nem tudtak.Mutogatni való hater díszpinty
-
-
" Azt gyanítom, hogy itt megint valamilyen költségcsökkentés van a háttérben,"
Simán, mert szerintem a törzs azon része nem kellett volna változzon. Vészkijáratokat meg 1000 éve gyártanak.Viszont azért az nem meglepő, hogy vannak hibái 1-1 gépnek. A történelem folyamán nem az első és nem utolsó eset, csak ilyenkor mindenki rácsodálkozik.
Mutogatni való hater díszpinty
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Samsung Galaxy A35 5G - fordulópont
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- AGM H Max - faék strapakivitelben
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Háztartási gépek
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Autós topik
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Ismerkedés a Zyxel NSA325 v2-vel
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest