Hirdetés
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Meggyi001: Kórházi ellátás: kuka vagy finom?
- sh4d0w: StarWars: Felismerés
- sziku69: Szólánc.
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Gadomiklos: Sziasztok! Kezdő vagyok, és nem tudom hol tudom megnézni a privát üzeneteimet.
- WireGuard VPN a mindennapokra
Új hozzászólás Aktív témák
-
JJ hunter
aktív tag
válasz
Saphirahick
üzenetére
Szia!
Én is T-s vagyok, és nálam is jelentkezik folyamatosan ez a hiba...
Az egyik fórumtársnak is volt ilyen problémája, ha jól emlékszem szervízbe is adta, és újratette a telót. Én még nem jutottam odáig, hogy gyaluljam a telómat. Elvileg az majd megoldja. Ja, és gyári rom van rajta nekem is. Töröltem néhány javasolt alkalmazást, és attól kicsit jobb lett, olyan gyakran már nem dobálja a netet, de a folytonosság megvan. -
Andrewstarr
aktív tag
válasz
Saphirahick
üzenetére
Telenor-nál nem tapasztaltam én sem ilyet.
-
dzsi23
addikt
válasz
Saphirahick
üzenetére
Sokan jeleztek már itt ilyen hibát, és tudomáson szerint, mind t-s volt. Én telenoros vagyok, nincs ilyen problémám, és te is leírtad, hogy a vodafone-nál sem volt, szal részemről meg tudom erősíteni, hogy a t-nél van a hiba.
Bár nem tudom, hogy más készülékeknél is előfordul, vagy csak a Neo nem kompatibilis a t-vel. 
-
wanted01
csendes tag
válasz
Saphirahick
üzenetére
Összehasonlításképp valaki tudna infot adni (akinek már van tapasztalata) az S3 és az S3 Neo valós üzemidejéről. Elképzelhető, hogy valamelyik tovább bírja?
-
Blac1
aktív tag
válasz
Saphirahick
üzenetére
Szia!