Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#3) repvez válasza bambano (#1) üzenetére


repvez
addikt

Hát venném az alap 1 misit kiindulásnak majd kiszámítanám a 5 % át . majd a kapott eredményt osztanám 12 vel.
Majd az 1 misit is 12 vel osztanám az eredményhez hozzáadnám az előzőleg kiszámolt kamatot. ez lenne az egy havi törlesztő.

Ezután visszamennék az elejére és az alapból kivonnám az első törlesztő értékét és ez addig ismétlődne míg el nem fogy az alap.

Elvileg ezt a for ciklussal kéne megoldani.

Hogy a kiindulásni blogbejegyzésnél is maradjunk, nem is az ilyen megfogható dolgok a nehezek hanem az olyanok amihez olyan kódszavakat írnak már a könyvek első oldalaitól amiket nem magyaráznak el kellőképp.
Hogy mi az aminek fixen annak és ugy kell a kódba szerepelnie ahogy kell és mi az amiben szabadon változtathatunk és mi az ami bár szabadon változtatható,de széleskörben standardnak számit igy mindenki igy nevezi el, hogy mindenki értse.

A nagyon távoli célom , hogy a 3d maxban vagy bármilyen alkalmazásban elkészitett tárgyakat ugy és akkor mozgassam ahgogy akarom . lényegében egy kisebb játék.
[link]
valami ilyen egyszerüt amit később lehet bővitgetni

ÉS ha már választani kell akkor c vagy c++ c# vonalon kezdenék,,mert az összes game motorhoz ezek kellenek ha jól tudom és igy nem vesztegetném az időmet más nyelvre ami esetleg rossz beidegződéshez vagy hibákhoz vezetne később.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.