- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- eBay-es kütyük kis pénzért
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Okos Otthon kezdőknek
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Szoszo94: Xiaomi Mi Router 3G - Padavanra fel!
- vrob: Az utolsó DOS játékok 1996 - 1997-ben, egy korszak lezárul
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Spec
őstag
Igen, nálad más a helyzet ez esetben. Egyébként lehet hülyeség, de megpróbáltad már úgy használni, hogy nem teszel rá se tokot, se kijelző védő fóliát? Csak kíváncsiságból érdekelne, hogy úgy is fennáll-e a hiba. Olvastam olyat is, hogy egy szorosabb tok is okozhat ilyet, mert feszíti a panelt a szélei, vagy a nem gyári fólia, vagy esetleg az az alá került szennyeződés is okozhatja.
Szépen kiszedném a tokjából, leszedném róla a fóliát (ha van rajta), és még szépen meg is tisztogatnám valami képernyő tisztítóval a kijelzőt, hogy semmi szennyeződés, zsír nyom, stb. ne lehessen sehol. Aztán próba szerencse... Tudom, hogy így kissé necces a használata, nem is hosszabb távra gondoltam, csak mondjuk pár napig érdekes lenne így kipróbálni teszt gyanánt. -
Spec
őstag
Ez fura, mert ha alkalmazás specifikusan fordult elő a probléma, az nem hardveres hibára utal. Ha csak Chrome-ban produkálta, és mikor kiléptél abbahagyta, majd mikor visszaléptél megint elkezdte, az gyanúsan szoftveres bugra utal. A Chrome nem frissült le az elmúlt napokban? Megnéznéd mikori a legutolsó frissítése az appnak?
-
válasz
fudi2002 #389 üzenetére
Nem elbagatelizálni szeretném a problémát, csak arra hívtam fel a figyelmet, hogy ha nálunk, Magyarországon annyira jellemző lenne ez a gond, akkor sokkal többször kerülne elő.
Mármint több, különböző ember jelezné.Mint a Redmi Note 9 Pro kameraporosodás. A net attól is "hangos volt", az általam követett topikokban alig volt ilyen visszajelzés.
-
Spec
őstag
Egyébként azt had' kérdezzem még meg, hogy nálatok mi a jellemző használati mód? Sima átlagos napi használat, zömmel facebook, youtube, stb., vagy azért időnként megizzasszátok a telót valami komolyabb gaminggel, főleg FPS játékokkal, mondjuk egy kis mobile Pubg-vel, Codozással, ami azért nagyságrendileg jobban igénybe veszi a telót, és ezen belül a kijelzőt is.
-
oba
addikt
Nincs garancia semmire, persze. Én is néztem szétszerelős videót. Durva, hogy egy kijelző csere miatt tényleg atomjaira kell szétszedni a telefont. És utána még a visszaragasztás kérdése is ott van. Házilag ezt már semmiképp sem vállalnám be, pedig alapvetően nem rettenek el attól ha valamit szét kell szedni.
-
Spec
őstag
"Egy indiai srác a youtubeon említette először ezt a Tianma/Huaxing dolgot, nála 2-3 hónapja tünetmentes a készülék, amióta kicserélték neki a Tianma panelt a hivatalos szervizben a másikra."
Ezzel a dologgal egyébként alapvetően két gondom van. Egyrészt mi a biztosíték rá, hogy a szerviz nem Tianma gyártmányú panelre cseréli, mint hivatalos gyári csere alkatrészre. Ha ez így van, akkor ugyanúgy előjöhet a hiba később. Lehet a srácnak 2-3 hónapja hiba mentes, de a 4. hónaptól megint előjöhet a hiba. Akkor mi a helyzet, megint csere, és akkor megint megy 3 hónapig? Utána mi lesz, addigra lejár a garancia, és ha megint cserélni kell, akkor az már saját zsebre megy, vagy inkább vágod ki a kukába a francba.
A másik gondom, hogy ha cserélni kell a panelt, akkor az a korábbi hozzászólásomban már említett okokból nem lesz soha olyan, mintha új, gyári lenne a teló. Egyszerűen egy kijelző panel cserét ezeknél a ragasztott kivitelű telefonoknál lehetetlen úgy elvégezni, hogy az nyom mentes, alkalmasint sérülés mentes legyen. Ezt a legprecízebb szakszerviz se tudja végrehajtani. Lehet kívülről úgy néz ki, és jó esetben nem látsz rajta semmit (ha szerencséd van), de belül akkor is fel lesz bolygatva az egész teló. Egyszer minimum szét kell kapni elemeire, majd újra összerakni, ami már nem lesz soha olyan mint a gyári összeszerelés. Ez a gondom. -
fudi2002
nagyúr
válasz
Viktor0610 #378 üzenetére
Telegramon rákeresve a ghost szóra 885 találat a poco x3 pro csatornán. Valóban ritka és egyedi eset amit felnagyítunk...
-
v.attis
őstag
Majd mi ki kísérletezzük a megoldást! Fólia levesz, tok eldob és akkor nagy esélye van annak, hogy a telefon összetörik mire a Tianma elkezdene szellemeskedni...
-
oba
addikt
Abszolút jogos amit írsz. Valószínűleg soha nem fogjuk megtudni mi az oka pontosan, mert a Xiaomi/Poco soha nem adott még ki hivatalos közleményt a dologról, pedig mint te is írod nem új dologról van szó. Nyilván nem egy Apple gazdagságú cég, de almáéknál olyan is volt hogy jóval garancián túl ingyen cseréltek akkut valamelyik iPhone-ban amikor kiderült, hogy van olyan gyártási széria belőlük aminél bizonyos külső hőfok alatt (pl télen) kikapcsol a telefon. Egy akkor már legalább 2 éve nem forgalmazott készülékről volt szó. Persze, tudom hogy nem egy kategória a két cég, meg az árszint sem amin árulják a cuccokat, de én ilyen hozzáállást nem tudok kinézni a Xiaomi-ból.
Egy indiai srác a youtubeon említette először ezt a Tianma/Huaxing dolgot, nála 2-3 hónapja tünetmentes a készülék, amióta kicserélték neki a Tianma panelt a hivatalos szervizben a másikra.
-
Spec
őstag
Igen, tisztában vagyok azzal, hogy nem csak mozgó alkatrészek tudnak elhasználódni, hanem elektronikai eszközök is, no de nem 3-4 hónap alatt. Azért még a mai világban (a tervezett elévülések világában) is illene egy fő alkatrész egységnek legalább 3-4 évet hibamentesen átvészelni rendeltetésszerű használat mellett.
Egy okostelefon kijelző, ha átmegy a gyártói meo teszten, és ugyebár egy kijelző panel nem is csak egy ilyen teszten kell átmenjen, hanem legalább kettőn (a kijelző gyártója is teszteli és az összeállítás után is tesztelik) , akkor annak nem szabadna csak 3-4 hónapot hiba nélkül működnie.
Könyörgöm, ez egy fő elem a telefonban, ez igazából olyan, mintha egy autót úgy kiadna a gyár, hogy 3 hónap után kompletten cserélni kell a futóművet rajta. Ez nonszensz. És a garancia/jótállás se lehet rá megoldás. Mivel fő elem, és a telefon konstrukciójából, felépítéséből fakadóan még szakszerviz se tudja teljesen roncsolás, nyom, és minden menetesen cserélni, így a garanciális időn belüli javítás szóba se jöhetne megítélésem szerint ilyen esetben, csakis a csere.
Mivel a panel ragasztott, eleve úgy kell lefeszegetni a keretről. A ragasztót úgy kell lemelegíteni róla. Ahhoz hogy ezt megtedd gyakorlatilag előtte még ki is kell belezni a telót, akksit ki kell szedni, fő elemeket le kell szedni, alaplapról mindent le kell szedni, a kameráktól kezdve mindent, majd ugyanez vissza. Aki már szedett szét okostelót, az tudja ez mivel jár. Érintetlen, gyári, újszerű állapotára lehetetlen újra összeállítani. Aki ezt állítja az hazudik.
Egyébként most én is rákeresgéltem erre a Ghost Touch problémára a neten, és Redittől kezdve, csomó hardver fórumon valóban sok helyen emlegetik, de nem kizárólagosan a POCO X3 Pro esetében, hanem ugyanúgy a POCO X3 NFC-nél is, meg szinte az összes Xiaomi telónál kezdve mondjuk a Redmi 8 szériától.
Na most ha ezeket a telókat is beleveszem a sorba, vajon hány millió eladott példányról beszélhetünk globálisan a világon? Mennyi telót értékesített a Xiaomi az elmúlt kb. 4 évben, mióta ezek a telók vannak a piacon? Ha lehet hinni a statisztikáknak akkor a világpiacon 5,5 milliárd db okostelefon cserélt gazdát 2017-2020 években. Ebből a Xiaomi részesedése átlagosan 9-10%, vagyis kb. 500.000.000 eladott példányról beszélünk. Ebből mennyi lehet az a db szám, ami ténylegesen hibás kijelzővel jön ki? 10.000, 100.000, max. 1 millió? Még az is csak a legyártott példányok kevesebb, mint 0,2%-a. Vagyis 1000 db eladott telóból 2 db. Persze értem én, ha pont a tied/enyém abból a 2-ből az egyik, az nem vigasztal, mert az a full szopás kategória.
Emiatt jó lenne tudni, milyen gyakran fordul ez elő, és hogy valóban melyik típusszámú, és milyen gyártmányú panellel szerelt készülékeket érinti a hiba. Amíg ez nincs tisztázva, addig a többi csak találgatás, és szerintem addig felesleges is a Tianma-t keresztre feszíteni, mert egyáltalán nem biztos, hogy ők a ludasak ebben. -
v.attis
őstag
Sőt, tovább megyek: összességében el adnak mondjuk 20 millió példányt, értelem szerűen haszonnal, tehát a bekerülési költsége biztos alacsonyabb az eladási árnál.
Ha a 20 millióból, mondjuk 10 ezret vissza kell fizetniük, akkor az tulajdonképpen azt jelenti, hogy 10 ezer darabnál elbukták a bekerülési költséget. A többi veszteség tulajdonképpen csak nem megvalósult nyereség, tehát az árrés elvesztése nem is valós veszteség! És ehhez még hozzá jön az is, hogy a visszaküldött készülékeket újrahasznosítják vagy újra összeszerelik és értékesítik.
Ezek a "veszteségek" olyan alacsonyak, hogy bőven beleférnek, ekkora eladási mutatók mellett.
Sőt, a legtöbb gyártó eleve számol hibaszázalékkal, bele van kalkulálva az árba, tehát már eleve be van tervezve a 10 ezer hibás darab és úgy van megszabva az eladási ár, hogy azt is fedezze.Több gyártó területen dolgoztam, ahol minden fázisra be volt tervezve 4% veszteség. Persze szinte sosem volt meg a 4%, a legtöbbször 0-1% volt a reális. Így a tervezett haszonkulcsnál mindig magasabb haszon volt a megvalósult.
-
v.attis
őstag
Az elektronikához konyítok, mondjuk a kijelzőkhöz nem igazán... de a környezeti hatásokat tudom elképzelni befolyásoló tényezőként.
Valószínűleg a kijelző is "elektormos árammal" működik, vezető kábelek, vezető rétegek alkotják. Ezeknek meg van a kellő ellenállásuk, karakterisztikájuk a tökéletes működéshez. Elkezded a telót zsebben hordani, a kocsiban melegszik, párát kap, ami valamely alkatrészen keresztül (hangszóró, portok) bejut a készülékbe, a napfény károsítja a láthatatlan rétegeket és egyszercsak elkezd megváltozni egy karakterisztika.
Magyarul, valami elkezd "rozsdásodni".
Például öregebb autóknál előfordul, hogy egy szenzor hibát jelez. Kicserélik és a hiba még mindig fenn áll. Ilyenkor többnyire a vezetékek elöregednek, megváltozik az ellenállásuk és a computer úgy érzékeli, hogy a szenzor ellenállása változott meg, vagyis éppen jelez.
Mivel a telefonnál olyan vékony rétegekről és vezetőkről beszélünk ami nem is látható, el tudom képzelni, hogy egy olcsóbb és nem kellően tiszta anyag használata esetén, akár a napfény hatására is el kezd lebomlani valami. "Megeszi az idő"... -
-
oba
addikt
válasz
Viktor0610 #381 üzenetére
Persze, igazad van. De ide magamtól csak egyszer írtam le, a többi már csak válasz a kérdésekre. Remélem nem lesz tömeges a jelenség, de elég sok külföldi fórumon/platformon követem nyomon a dolgokat és egyáltalán nem egyedi a dolog. Szubjektív vélemény de én nyugodt szívvel nem tudnám ajánlani ezt a készüléket, maximum tényleg hivatalos itthoni forrásból, normális érvényesíthető garanciával.
-
-
oba
addikt
válasz
Viktor0610 #378 üzenetére
Ez nem csak levegőbe beszélés. Nyilván nem minden példánynál jön elő, de a fórum ezért fórum, hogy mindenféle valós és hasznos információ megjelenjen.
A Poco is tud a dologról ha megnézed ezt a "hivatalos" bugreportot.
-
oba
addikt
Panelek, alaplapok, egyéb nem mozgó alkatrészes alkatrészek is tönkre tudnak menni csak úgy "maguktól". Nyilván nagyon sok múlik a tervezésen, anyaghasználaton, minőségellenőrzésen. Ide a bökőt hogy a kínaiak magasról tojnak mindegyikre. Mármint ez a Tianma nevezetű gyártó egészen biztosan. Akármelyik Poco vagy Xiaomi telefon neve mellé odaírod a gugliban hogy "ghost touch" és lesz rá találat. Tudnak a hibáról, ez egészen biztos, mégis beszerelik a telefonba, mégis árulják magát a kijelzőt is az aliexpressen. Kerestem kijelzőt a telefonhoz, és az ali-n értékeléseknél látszik, hogy sok embernek ghost touchos lett a telefon tőle. Látják ők is az értékeléseket, tudnak a dologról, csak hát magasról tesznek rá. Az emberek 99 százaléka úgy sem fogja visszaküldeni Kínába a cuccot, egy minimális refund meg belefér, még így is marad nekik bőven haszon rajta.
-
Ne kezdj el parázni, ártalmas lehet az egészségre.
Max. akkor, ha a hibát tapasztalod.Amúgy általánosságban az a baj ezekkel a hibajelzésekkel, hogy aki tapasztalja, sokszor indokolatlan magas számban hivatkozik rá, holott jó eséllyel másnak ez nem fog megjelenni, de elviszi a topikot egy olyan irányba, ami miatt az idelátogatónak az jön le, hogy a készülék egy hulladék. Holott csak egy hangos kisebbség mantrázza a számára érthető módon zavaró hibát a kelleténél többször.
-
Spec
őstag
El nem tudom képzelni, hogy milyen hardver hiba lehet az, ami eredendően nincs, majd 3-4 hónap használat után egyszercsak megjelenik.
Egy kijelző panelban nincs mozgó alkatrész, ami kilazul, megtörik, stb. Ha az ember normál módon használja (értsd, nem dobja le, nem nyomja erősen, nem üti meg, stb.), akkor mi tud benne tönkremenni?
A szalagkábel csatlakozója se tud elvileg lelazulni, ha mégis akkor az nem panel specifikus, elvileg nem függ attól, hogy ki a gyártó, hanem összeszerelési és/vagy konstrukciós hiba.
Egyébként megnéztem, az én telómban is Tianma gyártmányú a panel. 8/256-os global modell. Idén július közepén vettem belföldi webshopból. Kezdjek el én is parázni? Eddig hiba mentes a telo (kopp-kopp).
-
-
v.attis
őstag
válasz
Viktor0610 #373 üzenetére
-
-
Spec
őstag
Akinél jelentkezett ez a screen ghosting, a vásárlás után mennyi idővel jött elő? Előtte is tapasztaltátok esetenként, csak ritkábban, vagy előtte egyáltalán nem volt, és egyszercsak elkezdte csinálni?
-
v.attis
őstag
válasz
Viktor0610 #361 üzenetére
Ha besűrűsödik a jelenség, akkor mindenképp!
-
Csaby25
őstag
Sziasztok!
Romániában a 6GB/128GB-os változat 220volt-nál 77484.78 forintba átszámolva. Szerintetek ebben az árban találok jobbat? Illetve jön vele gyári kijelzővédő fólia? Ha nem akkor milyen fóliát és tokot ajánlotok hozzá? Köszi! -
-
Futyu
csendes tag
Üdv! honnan tudom hogy az X3 próban milyen kijelző panel van?
-
v.attis
őstag
Nem kizárólag neked akarom szegezni a kérdést, de az tudható, hogy melyik webshopban árúsítanak Huaxing paneles X3 Pro-t? Legyen az akár belföldi, vagy EU piactér. Vagy ez teljesen össze van kavarva, minden került mindenhova?
Mondjuk ez csak és kizárólag akkor érdekel, ha valamit vissza fizetnek. Ha nem jutok velük egyezségre akkor ezzel kínlódok még egy ideig, hátha valamit kitalálnak szoftveresen. -
Daelion
őstag
Köszönöm a válaszokat mindenkinek!
Csodát én sem várok de nem is vagyok annyira komoly felhasználó.
Kb csak média 'youtube/sorozatok' nézése, átlag netezés meg időnkénti játszásra használom a telefont.
Nagy néha lövök 1-1 képet de arra igazából már a mostani is elég volt, videót meg annyit se csinálok.
Appok is inkább nagyrészt Messenger meg Discord megy de azokat is kb csak akkor ha eleve kéznél van a teló szal ha nem is mindig jelez vissza nem olyan nagy gond.Attól a ghost touch problémától tartok csak igazából, nézegettem más telefonokat is de ennyi pénzért nem igazán kapok sehol máshol SD 860-at vagy hasonló teljesítményt.
Nem szoktam gyakran telefont cserélni és azért is akartam most egy kicsit komolyabb teljesítményűt venni, hogy jó sokáig elég legyen. 'vigyázni szoktam telefonra, M6 Noten is alig van pár karc/kis kopás a töltő csatinál 3+ év után'Na még alszok rá párat meg nézelődök azt eldöntöm mi lesz, max elhalasztom későbbre a vásárlást.
-
oba
addikt
Nekem is Tianma van...
Nem tudom Banggood-on hogyan működik a garancia, próbálj meg utánaérdeklődni, nem tudom van itt ph-n topikja vagy magán az oldalon olvasd el a feltételeket vagy írj az eladónak. Ezek szerint tényleg van valami ebben a Tianma dologban...
Kétlem, hogy szoftverfrissítéssel ezt a Poco meg tudja oldani bármikor is. Onnan gondolom, hogy ezer féle firmwaret és romot próbáltam ki, még custom kernelt is amiben más kijelző driver volt, de egyik sem segített.
Azt hiszem erre mondják azt, hogy megszívtuk, és kifizettük a tanulópénzt...
szerk.: Nálam aliexpressen úgy volt a dolog, hogy írtam az eladónak (mint kiderült az Aliexpress-nek kellett volna). Ő kért videófelvételt, amit küldtem is neki. Majd azt mondta, hogy itthon nincs szervizpartnerük, így valamennyi refundot tud fizetni. Ekkor jött az alkudozás mint a piacon... Végül 20e Ft-nyi eurót küldött vissza. Sokra nem megyek vele...
-
v.attis
őstag
Banggood és nem eu-ból jött. Még akkor vettem amikor az adózás és vám nem jött be.
Eddig ez a harmadik telefon amit így vásároltam, soha nem volt semmi baj velük. Megjegyzem ez a leg drágább is...Garihoz kéne videó felvétel tudtommal, az meg eddig nincs, reggel kezdte a hülyeséget, akkor csinálta párszor, azóta nem.
Meg ki a franc tudja hogy érvényesírhetem a garit a föld túlsó végére... -
oba
addikt
Ha van garanciád akkor küldd vissza. És ne legyél olyan béna mint én, hogy pénzbeli refundot fogad el, hanem kérd a szervizelést. Én aliexpressen vettem, spanyol Poco store-ból, és saját hibámból is, de át lettem verve. Itthon meg senki sem foglalkozik a szervizzel, és ha mégis találsz ilyet, ki tudja milyen kijelzőt raknak bele. Én a Wayteq-et és a TMX-et kérdeztem, és egyikőjük sem vállalja. Megszívtam...
-
oba
addikt
Nálam a gyári fólia van még mindig és ugyanúgy csinálja. Ha lehet hinni a felhasználók tapasztalatainak, akkor a Tianma nevű kijelző panellel szerelt készülékeknél jön elő, míg a Huaxing panelnél nem. Ez két világhírű neves kínai kijelző gyártó
De nem lehet tudni, hogy tényleg ez e a gond, a Poco/Xiaomi semmilyen közleményt nem ad ki a témával kapcsolatban. Egyéb találgatások is vannak... mint pl. a tok is okozhatja, vagy a kijelző flexkábel picit meglazulása az alaplapról. Ezek egyik sem hivatalos információk, csak jobb híján felhasználói tippek.
-
v.attis
őstag
Ma nekem is előjött ghost touch. Az nem lehet, hogy a kijelzővédő fólia okozza? Kb 1 hete cseréltem le a gyárit üvegfóliára, persze nem drága, hanem Aliexpress-esre. Annak ellenére, hogy tökéletesen illeszkedett, néhány napja el kezdett körbe fel levegősödni.
Nem lehet, hogy köze van a hibához? -
Prowler
senior tag
Én pár hete használom, sok év iOS után nem voltak nagy elvárásaim, de meg kell mondanom kellemes csalódás volt az X3 Pro. A 12.5.3 update sokat hozott a rendszer sebességén. Hatalmas akadás vagy fagyás nem volt még a telefonon. Az értesítések nekem rendben mennek, de ahogy Viktor mondja, apptól függ.
Csodát nem kell várni tőle de 80 ezerért szerintem best buy a telefon. Egy Nord CE vagy Nord2 40-80 ezerrel drágább és szerintem annyival nem jobb az OxygenOS, hogy azt a felárat megérje. (Volt 7T-m szóval nem csak a levegőbe beszélek).
Realme szerintem nem rossz, de ott elég csirke hardvert kapsz ezért a pénzért, a szoftver meg nem hinném hogy mérföldekkel jobb lenne. Ha meg így is úgy is szív az ember a rendszerrel akkor legalább a teló legyen gyors. De ez az én véleményem.
-
"Pl. vannak olyan appok amik nem küldenek értesítést akárhogy állítgatok be minden erre vonatkozó szabályt, hogy ne altassa el a rendszer."
Ez szerintem app hiba is, mert a legutóbbi frissítés óta az AdGuard kidobódik a memóriából időről időre, de pl. a Zepp nem. (Igaz, nekem Poco X3 NFC van, de szintén MIUI.)"Én kerülném a Xiaomi/Poco telefonokat."
Neked nem jött be, de ettől még fórumtárs simán jól járhat a telóval. Szóval vegyen csak nyugodtan Xiaomi/Poco telefonokat. -
oba
addikt
Hivatalos forrásból itthon kapható 80ért? Csak hivatalos helyről vedd, hogy legyen normális garanciád, mert egyes példányok hajlamosak a ghost touch hibára, mint pl az enyém is, és ha nincs normális garanciád akkor meg lehet vele szívni.
A MIUI használható de vannak zavaró dolgai. Pl. vannak olyan appok amik nem küldenek értesítést akárhogy állítgatok be minden erre vonatkozó szabályt, hogy ne altassa el a rendszer. Custom romokon ilyen gond nincs.
Ha nem annyira fontos a 120hz én valami más modellt néznék a helyedben, akármennyire is meg leszek kövezve itt ezért a véleményemért. Nem nagyon néztem mostanában a kínálatot de szerintem egy Oneplus Nord vagy valami Realme telefon is akad ebben az árban. Én kerülném a Xiaomi/Poco telefonokat. Szigorúan magánvélemény.
-
Daelion
őstag
Sziasztok!
Egy ideje tervezek új telefont venni és eddig a 6/128-as Poco X3 Pro tűnik a legjobb választásnak az ár limitemen belül mivel nem szeretnék ~80-nál többet költeni telefonra.
80 környékén meg nem nagyon találtam jobb/értelmes alternatívát itt MO-n belül, külföldi rendelést most inkább hanyagolnám ha lehet.Annyit szeretnék kérdezni, hogy ahogy olvasgattam több helyen is elég vegyesek a visszajelzések a MIUI miatt, van akinek szinte semmi gondja vele van akinek meg sorban jönnek a gondok.
Ez a jelenlegi verziónál is ennyire ilyen?Nem vagyok power user meg akadok fenn kis dolgokon de azért jó lenne ha nem kéne mindent mókolnom, hogy működjön idegeskedés nélkül a teló.
Illetve nálam a ROM csere/buherálás sem nagyon játszik, szeretném azzal használni ahogy van meg ahhoz telepíteni a frissítéseket.Egy öregedő 3/32-es Meizu M6 Notet cserélne 3+ év után amivel igazából semmi gondom sem volt gyári rendszerrel 'alap Flyme' csak már azért érezhető a kora meg kezd gondot okozni a 32 giga belső tár.
-
-
Prowler
senior tag
válasz
Tompika777 #338 üzenetére
Nem, nem látok rá, ezért is kérdeztem. Furcsa hogy nem elérhető itt.
Akkor marad a Yahoo Weather addig is. Talán egy frissítéssel javítják majd. -
Tompika777
senior tag
Miért, te látsz bármi erre utaló opciót a beállításokban?
Márpedig ha nincs, akkor em is lehet.
Mert nekem nincs, csak fixen meg lehet adni, hogy milyen városok időjárását mutassa....
Amúgy nem értem, hogy miért nem tudja lekövetni a helyadatokat GPS alapján, más gyártóknál ez simán megoldott dolog... -
-
Prowler
senior tag
Gyári időjárás appban ti be tudjátok állítani, hogy az aktuális pozícióra mutassa az időjárást? Nekem sehogy sem sikerül.
Global ROM 12.5.4
-
Mióta? Redmi Note 3 PRO óta, amikor még nem léteztek EU Xiaomik. Értesítést küld X százaléknál, ekkor lehúzom vagy rádugom.
A PRO nem tudom mivel tud többet, de megvettem, mert alap programok között szerepel. Jogosultságot érdemes neki adni, mindent, lakat, akku kímélő ne bántsa stb. -
Sanki
Topikgazda
Rendelt mostanában valaki aqua.hu-ról ilyen telót? Mennyi idő alatt küldték el?
-
Spec
őstag
Nekem alap esetben is jelez mindig, nem is kellett semmit állítani rajta.
Amúgy Beállítások -> akkumulátor, és teljesítmény -> "jobb felül a kis csavar ikon" -> Akkumerülési értesítések. Ha jól emlékszem, akkor 20% - 10% - és 5%-nál kiabál.
Egyébként szerintem nagyjából mindegy hogy töltöd a telód aksiját, mert normál, átlagos használat mellett 1,5-2 napos ciklusokban töltve, bőven túléli a legtöbb aksi magát a telefont (kivéve ha Iphoneról van szó, mert azokban számomra érthetetlen okból az akuk jellemzően 2-3 évente döglenek meg).
Szerintem a legtöbb user 3-4 évente telót cserél, a keményebb vonalas geekek meg szinte évente, ritka az ha valaki 4-5 évnél tovább használja a telefonját. A modern Li-Po aksik meg ennyit simán kibírnak bármilyen töltési szokás mellett.
Én pl. nem régen cseréltem az előző Xiaomi telómat, kb. 4 évet használtam, és folyamatosan 0-ról 100-ra töltöttem, egész estéket rajta hagyva a töltőn. Most is lazán bír 1-1,5 napot az akuja, a gyerek még lazán játszadozik vele. A legtöbb töltőben van már védelmi elektronika is, hogy lekapcsolja a töltő áramot, ha már nem kell, egyrészt energia takarékossági okokból, másrészt meg mert védi az akut ezzel. Szóval nem kell ezt túlparázni szerintem. -
milu
aktív tag
válasz
headhunter #327 üzenetére
Valahol be lehet állítani, hogy 20% töltöttség elérésekor jelezzen hanggal a telefon? (remélem nem csak nekem jutott eszembe...)
Én 100%-ra szoktam tölteni, főleg éjjel töltöm, amikor nem tudom lekapcsolni 80%-os töltöttség esetén. Erre is van alkalmazható megoldás...? -
blueye
veterán
válasz
headhunter #327 üzenetére
Egyaltalan nem erdemes.
Maradj meg eddigi jo szokasodnal -
headhunter
addikt
Milyen időközönként érdemes 0-100%-ra töltetni a telefont? (Havonta 1x?)
Most 20-80% -ra töltöm.
-
Prowler
senior tag
válasz
Tompika777 #325 üzenetére
Köszönöm.
-
Prowler
senior tag
Sziasztok, tudja valaki hogy eSIM szolgáltatás elérhető-e a telefonon?
-
v.attis
őstag
válasz
Viktor0610 #322 üzenetére
Egész biztos. 12.0.6-os Xiaomi.eu romot raktam rá először, azt frissítgettem 12.5.4-ig, végig volt benne. Most újra toltam teljesen clean installal a 4-es végűt és nincs benne.
És ezt jelenleg észre is veszem a hiányát, mondjuk scrollozáskor.
Alapjában véve nem gond, de amikor dolgozom, nem tiszta a kezem és akkor nagyon jó volt a kesztyű mód, sokat dobott az érzékelésen. -
-
v.attis
őstag
válasz
meridaharcos #320 üzenetére
Az lehet, hogy eltűnt belőle a kesztyű mód? Nem találom sehol.
-
v.attis
őstag
Azoknak akik xiaomi.eu romot használnak: a legutóbbi, 12.5.4 verzió meglepően gyors, nagyon jól sikerült kis rom lett. Eddig csak frissítgettem, már 12.0.6 óta, de volt egy ikon eltűnős problémám, így csináltam egy teljesen tiszta telepítést. Eddig ez a legjobb verzió, azt hiszem.
-
zsiz
őstag
Nálam is van ilyen. Sokszor csak akkor kapok értesítést fél-egy órával korábbi üzenetről, mikor bekapcsolom a kijelzőt. (Lakat rajta, Akkukímélőnél pedig nincs korlátozás.) Plusz ha kikapcsolom a fejlesztői beállításokban a MIUI optimalizációt, akkor nem működnek a klónozott alkalmazások.
-
Futyu
csendes tag
Üdv! nálam is ez a probléma!már idegesítő,nem tudom mi a megoldás,a led is hol jelez hol nem,egyébként tetszik a Pro
-
bgyg1
aktív tag
válasz
gixxergabi #314 üzenetére
Szia! Elvileg minden be van állítva rendesen. Egyszer megkapom az üzenetet úgy ahogy kell utána meg nem.
-
bgyg1
aktív tag
Sziasztok! Nálam olyan hiba jelentkezett, hogy a messenger üzeneteket ritkán jelzi a teló, általában akkor veszem észre, hogy írtak nekem mikor belépek.
Szerintetek mi lehet a baj?
-
fudi2002
nagyúr
Nem. A barkácsolt romok nagy része miui vendorra és firmre épül. Van bizonyára egy réteg akinek hardver hiba okozza, de sztem jó csomó akinek szoftver. De ez biza xiaomiékra vezethető vissza. Vagyunk jópáran akiknek a 12.5.2+ van fantom érzékelés, alatta meg kafa. Jelenleg a Lyb tsmod kernellel tesztelgetünk, kiderül hogy javít-e a helyezeten (másik touch drivert használ)
-
Spec
őstag
válasz
fudi2002 #304 üzenetére
Nekem pár napja van meg a teló, és eddig nem jött ki az általad jelzett hibajelenség (kopp-kopp). Szinte azonnal frissítettem a legújabb gyári verzióra, ami jelenleg 12.5.2-es miui.
Nem lehet, hogy egyedi szoftver probléma lehet, amit a barkácsolt romok, vagy egyes bugosabb gyári romok okoznak?
Nem hinném, hogy ez hardveres gond lenne, főleg azért nem, mert ha eredetileg nincs, aztán egy update után előjön, majd egy másik romnál meg nincs, ez szinte biztos hogy szoftveres bug.
A bug report oldalon egyébként 1. helyen sorolják fel a gondot, és a V12.0.3.0.RJUIDXM, V12.5.1.0.RJUIDXM verziókra írják. Elképzelhető, hogy a 12.5.2-ben már javítva van, vagy ennél van akinek előjött? -
Oldman2
nagyúr
Mi a különbség az AOSP, a LOS és a LOS FE között?
AOSP - Android Open Source Project
LOS - Lineage OS
LOS FE - Lineage OS Fan Edition -
szkaroly
senior tag
Most nézem hogy volt délelőtt egy Carrier Services fríssítés a playről. Az kapcsolhatta be.
-
szkaroly
senior tag
Ma megjelent a VoLTE ábra az állapotsoron. Pedig nem írtam be semmilyen kódot. A fejlesztői beállítások aktív, de semmi több. Előző telefonom nem volt VoLTE képes, soha nem aktiváltam a Telenornál.
-
Prowler
senior tag
Tegnap végre megérkezett a teló, hát őszintén szólva kicsit féltem tőle de eddig nagyon jó. Semmi bug, minden működik rendesen és villámgyorsan. Nem tudok belekötni, ennyi pénzért ez ajándék
Még szoknom kell kicsit mondjuk, iOS után itt annyi opció van hogy elvesztem már kicsit benne
-
szkaroly
senior tag
válasz
Tompika777 #299 üzenetére
Én is, első Xiaomi telefon, még zöldfülű vagyok.
Új hozzászólás Aktív témák
- Battlefield 6 - Bemutatkozik a többjátékos mód
- TCL LCD és LED TV-k
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen TV-t vegyek?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Xbox Series X|S
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Mobil flották
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- További aktív témák...
- Dell Optiplex MT/SFF 3040, 3050, 3060, 3070, 5070, 7060/ Hp ProDesk /SZÁMLA- GARANCIA
- BESZÁMÍTÁS! ASROCK B550M R7 5800X 32GB DDR4 1TB SSD RTX 3060 Ti 8GB ZALMAN I3 NEO A-Data 650W
- Bomba Ár! Lenovo ThinkPad L14 - Ryzen 5 I 16GB I 256SSD I 14" FHD Touch I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Külföldi csomagszállítás Packeta csomagpontokon keresztül!
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest