köszi a cikket! lehet megint nekifutok...afenébeis!
"amikor valaki baromságokat beszél, megszületik egy unikornis"
köszi a cikket! lehet megint nekifutok...afenébeis!
"amikor valaki baromságokat beszél, megszületik egy unikornis"
Még mindig akkora skill fa van, hogy egy képre fel se fér? Engem ez eléggé elrémített annak idején.
Kösz a cikket! Arra már tökéletes volt, hogy végre belevágjak. Egyszer már leszedtem anno, csak éppen kedvet nem éreztem hozzá. Na majd most.
(#4) Sanchez638
Rohadt nehéz volt nekem anno. De a Diablo érzésre megvan.
Utalásnál mindig írj tárgyat. Számom az adatlapomon. Privát számot nem veszek fel!
Láttam egy ilyet a 2. oldalon: "amiket fel kell tölteni őket"
Aki hülye, haljon meg!
Javítva, thx
Köszönet az írásért!
Már más is dicsérte, de eddig nem volt jelenésem olvasni róla. Ennek hatására viszont hamarosan beszerzem.
|•| https://hardverapro.hu/tag/ribizly |•|
3.0 nagyon várós, nagy átalakítások lesznek
"Az internet olyan, mint az MTV: annak idején az MTV nagyon trendi volt, aztán hirtelen elavult” - Prince
Koszonjuk a cikket, epp jokor jott nemreg raktam fel a gepre ujra.
Par dolog ami miatt nehez volt ujra kezdeni az osszetett skillfa amit nagyon draga resetelni, meg a nagyon idoigenyes kereskedes. Ne meg ugye eleg osszetett a sok gem / skill / buildek.
De legnagyobb gond az itemek tarolasa volt ,kismillio karaktert csinaltam, meg tobb bankos accountot is hogy a kulonbozo affixu rare itemekbol kesobb chaos orbot tudjak craftolni. Ez nem tudom most hogy van.
Valamint a legjobb fegyo mindig a kek magas physical dmg%-ot ado cucc volt.
Anno jatek helyett csak kereskedessel jobb cuccokat lehetett endgamere osszerakni, nem tudom hogy ez most hogy van.
A self-found ligaba sztem elindulok, ha nem 3 honap alatt resetelo dologrol van szo.
itemek tárolásásra venni kell stash tabot és kész, ha hosszú távon játszol akkor simán megéri, nekem van vagy 50 darab
"Az internet olyan, mint az MTV: annak idején az MTV nagyon trendi volt, aztán hirtelen elavult” - Prince
Az SSF mehet sima HC/SN-n, ahol sosincs ladder reset, de mehet 3 hónaposba. Az igazán jó itemeket továbbra is kereskedéssel lehet megszerezni, vagy végtelen farmmal(de még úgy is kevés rá az esély, hogy mindig pont jó item essen). Stash tab-et meg venni kell leárazáskor(ami minden hónapban van 1-2x). Nekem 32 van, de sokszor az is sok. 2db 6-os premium tab-el azért már bőven el lehet lenni. Ennél többet költeni a játékra nem kell, csak ha támogatni akarod a készítőket.
[ Szerkesztve ]
Nekem meg pont tetszett. azt sajnálom, hogy nem offline játék. Simán megvenném, bőven megéri a pénzét. Így ha lelövik a szervereket, lelövik a játékot is. Lehet 5-10 év múlva sehol nem lesz.
2024: nem lesz kegyelem a HMD-féle hulladékgyáraknak.
Lehet. Lehet addigra a föld is kihal.
De érdemes megnézni pl azt hogy a diablo 2 - őt még mindig játszák az emberek.
Én nem félek ettől, neten haverokkal amúgy is jobb szórakozás mint egyedül...
Miért baj ha egy játék részletes és nem egyszerű mint egy fa ék? Hála a passzív fának egy karakterből nem csak egy két variáció létezik...
Ez is igaz, de en tulbonyolitottnak lattam par eve. Lehet azert valtozott az is, tegnap letoltottem, de meg nem inditottam el.
Nem kell faeknek lennie egyebkent, de nalam van egy hatar, mivel mar nincs annyi idom, mint egyetemen
@(#12) janeszgol: siman ki tudnak adni egy patchet, ami lehetove teszi offline futtatni, esetleg meg szervert is tesz bele. De en nem felnek ettol.
@(#11) Nordic: mi penz egy olyan es mennyi helyet ad?
[ Szerkesztve ]
Jujj annyira ász ez a játék. Jó látni, hogy azóta is fejlesztik.
Anno egy tömött vizsgaidőszakban tanulás helyett átnyomtam az akkori sztorimódot. Etalonná vált ott nekem ez a játék.
[ Szerkesztve ]
„Minden egyes tapasztalat közelebb visz a megértéshez.”
A Diablo II után maradt űrt csak ez tudta kitölteni. Időt kell bele tenni de megéri.
Vissza kell vinnem pár kazettát.
Párszor próbálkoztam vele az évek során, de nekem valamiért a kameranézet komoly problémát okoz, egyszerűen egy idő után szédülök tőle. Nem tudom megmagyarázni miért, de sajna ez van. Pedig nagyon érdekel a játék, a stílus az egyik kedvencem.
A Slime draws near! Command?
Tegnap végre sikerült belevágni a lecsóba. Tetszik, de az eleje egyelőre nem jelent sok kihívást. Mondjuk erre lehet az is rásegített, hogy witch volt a kezdő kasztom, első jutalomnak meg rögtön a raise zombiet választottam. Játék elején jól működik, kb kattintgatok néha egyet-kettőt és hátradőlök amíg a zombik lezúznak mindenkit. Marauder már kevésbé nagy élmény, de ezt betudom annak, hogy még alacsony szinten vagyok vele. A többi kaszt még hátra van, de idáig jó kis játék, el leszek vele egy darabig.
Én is a raise zombira építkeztem anno, de annyi vicces volt benne, hogy templar a karakterem.
Vicces volt hallgatni, ahogy a vallásos beállítottságú a karakterem néha megnyilvánul a fényről és egyéb isteni dolgokról és közben élőhalottakat éleszt maga mellé percenként.
[ Szerkesztve ]
„Minden egyes tapasztalat közelebb visz a megértéshez.”
nálam is a skillfa akasztotta meg a játékot. én csak egy kis hentelésre vágytam (amit meg is kaptam amíg el nem jutottam odáig, hogy el kellett volna költeni a skillpontokat) itt el kellett volna olvasgatni leírásokat, hogy milyen irányban vigyem a karaktert,-> ekkor nem lett többet megnyitva.
[ Szerkesztve ]
Akkor ez az a játék hogy többet foglalkozol a skill fával mint maga a játékkal.
Gondolom jól utána is kell olvasgatni neten hogy és merre érdemes.
D2-ben imádtam, sajnos d3-ba pont ezt vették ki, szerintem erre épített a játék, akinek ez kell itt van!
De számomra is sok kicsit, még végig olvasni is nem hogy matekozni rajta.
Jó játék, tényleg, néhány éve játszottam vele, aztán egy ponton már olyan nehéz volt számomra, hogy abbahagytam...
Lehet valamikor visszatérek...
Holnap országszerte 10 fok várható. Ebből 2 Budapesten, 1 Győrött, 2 Miskolcon...
Aki nem akar gondolkozni annak ott van száz meg száz fejlesztési leírás kész skillfával, csak követni kell. De persze ez sem várható el mindenkitől...
Vissza kell vinnem pár kazettát.
Még mindig elsődlegesen a farmolásról szól, és csak sokadlagosan valamiféle történetről, haladásról?
[ Szerkesztve ]
Mivel ebben a stilusban mozog a jatek, igy nem meglepo.
Akkor továbbra sem ér számomra egy fillért sem. Anno is emiatt tettem le. Szimplán unalmas volt így, teljesen öncélű.
Ezt a játékot vétek lenne kihagyni. Anno pont a cikked olvasása után vágtam bele. De azért akad alternativa D3 és ezen kivül. Grim Dawn.
Csak amikor azon veszed észre magad hogy csak gondolkozol, és semmit nem is játszol.
Valami még mindig nem jó, elkezded nézni a leírásokat de az se jó.
Nagy nehezen találsz valamit, kis idő múlva belenyúlsz, majd megint csak gondolkodsz.
Végtelen körforgás!
De ez a szép a mai játék iparban, mindenki megtalálja ami kell neki. Akinek ilyen b*szott nagy skill fa kell annak itt van ez HAVE FUN!
Amikor egyszer egy játékban már elérted, hogy több időt töltesz azzal, hogy a játékot "jól" játszd, emiatt 7-8óra utánaolvasásra/tervezésre jut 2óra játék és realizáltad, hogy valójában ezt nem szeretnéd, akkor jó esetben nem fogsz mégegyszer ennek nekimenni. Több száz fejlesztési leírás van? És melyiket válasszam? Hát persze hogy el kéne olvasni vagy 10et hogy tudjam, hogy melyik az amelyik számomra a legmegfelelőbb lenne.
Nyugodtan le lehet fogyatékosozni, hogy nem tudnék követni egy leírást, csak amikor olyan mérsékelten fontos dolgokra mint a család és a munka is időt kell szánni, akkor lehet azt a kevés időt amit a játékra szeretnék szánni azt nem a száz meg száz fejlesztési irány átolvasásával szeretném tölteni, hanem a játékkal.
Ne keverd a szezont a faszommal. Ha nem fér bele a magánéletbe akkor nem itt kéne nyenyeregni, nem a játék tehet róla.
Ha most leírom, hogy mi az a 3 dolog ami alapján már el lehet indulni, neked az sem lesz jó. De azért leírom, hátha ettől kedvet kapsz játszani.
Tehát eldöntöd:
- life alapú karaktert indítasz,
- energy shield alapú karaktert indítasz,
- evasion alapú karaktert indítasz,
- vagy ezek kombinációját, ami nem szokott elsőre sikerülni, ezért nem is nagyon választják indulónak...
Kiválasztasz egy szimpatikus kasztot (mivel midnegyiket lehet bármerre vinni kb), és elkezded kirakni az összes elérhető life/eva/energy skillt a fán. Ahogy így haladsz lazán elérsz 60-as szintre, nem fogsz állandóan meghalni még ha félre ment is a fejlesztés/elképzelés. Ekkor már sok óra van benne, és nem a fórumokat olvastad. A támadó skillek is kb mindegy míg végig nem viszed a három nehézségi fokozatot. Annyira nem bonyolult ugye? Akit meg ez után is érdekel (endgame tartalom), annak nem fog fájni beleásnia magát.
Písz
Vissza kell vinnem pár kazettát.
Köszi a cikket, újra meghoztad a kedvem a játékhoz. Régen sokat nyomtam, de mindig HCben, és mivel általában korán meghaltam nem jutottam sokáig, endgame tartalmat gyakorlatilag sose láttam. Mondanám, hogy majd most, de munka, magánélet, hobbik, meg mellé WoW valszeg kimaxolta amit 1 élettel vállalni lehet.
What I cannot create, I do not understand
ez nem a te játékod, engedd el!
"amikor valaki baromságokat beszél, megszületik egy unikornis"
attól, hogy az elején beszólsz, a végére meg odabiggyeszted a píszt, attól még az elején mindig ott van a beszólás...
viszont a szintemnek megfelelő leírást köszönöm.
copass: nincs is ezzel semmi baj. elolvastam a cikket, hátha olyan irányba ment a dolog ami nekem tetszik (ultrakazuár), nem, leírtam, end of story.
Csinálj flicker strike buildet. Poén :-D könnyen hal de hát kit érdekel :-D
ez csak az elején sokat olvasgatós játék később ha már eleget toltad tudni fogod magadtól is, learning curve magas vannak sokan akik nem tudják megugrani, ez van
"Az internet olyan, mint az MTV: annak idején az MTV nagyon trendi volt, aztán hirtelen elavult” - Prince
Olvasgatásról annyit, hogy azt inkább csak az elején csinálod és akkor ha érdekel annyira a játék egyáltalán, ha már megvan a tapasztalat, akkor többet fogsz játszani, mint olvasni.
Mondjuk én ezt nem a PoE-ra mondon, hanem a Grim Dawn-t szoktam játszani. Annak akinek hiányzik a D2 szerintem ez is tökéletes, vagy ha mond neked valamit a Titan Quest, akkor tudj róla, hogy ugyan azok csinálják a Grim Dawn-t akik a TQ csinálták.
Amúgy a PoE-t próbáltam régen, akkor a pár óra belement, de utána abbahagytam. Nemrég újra letöltöttem és nekem nem a skillfa volt a bajom, hanem az, hogy a kamera baromi közel van a karakterhez, egyszerűen idegesített, hogy keveset látok a pályából, a másik pedig a mobok kijelölése ha támadni akarsz, nekem nagyon nem volt intuitív, szerintem ez a része a játéknak még a D2-t sem éri el, már hack'n slash játék után nekem ezek a dolgok egyszerűen elvették a játékélményt....
[ Szerkesztve ]
Tudja valaki (fejből), hogy kb mekkora a kliens méret?
++?????++ Out of Cheese Error. Redo From Start. +++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++
Csak fejből ér? Mert akkor, hmm...15GB.
Steam szerint viszont 8GB hely kell a telepítéshez.
„Minden egyes tapasztalat közelebb visz a megértéshez.”
Jelenleg 9GB nálam a komplett mappa.
(#25) daa-raa: Van sztorija a játéknak most is, de annyira van az arcodba tolva mint a Diablo sorozat, vagy bármilyen más Hack'n Slash játék esetében. Persze ez mellé van egy hatalmas lore is a világhoz, amiben játszol, de azt meg neked kell felfedezni, ilyen olyan obeliskek megkeresésével, illetve az NPC-k történeteit meghallgatva.
Az hogy neked egy fillért sem ér a játék, vicces kifogás egy F2P játék esetében...
[ Szerkesztve ]
Jó játék, viszont nekem meg az a problémám, hogy túl könnyú az első két nehézségi szinten, ha már kiismerted a skillfát, így unalmas is eljutni mercilessig, akkor is, ha új league-t kezdel 0 itemmel. Merciless meg már brutál szopatós tud lenni
Ha jön a nagy kieg, visszanézek
[ Szerkesztve ]
(#42) PandaMonium válasza Szergely83 (#41) üzenetére
Én hardcore-on nem ezt éreztem. Mindig mikor már sokáig eljutottam és azt hittem, hogy van egy erős karakterem aki sokáig bírni fogja becsúszott egy random halál. De biztos csak azért, mert saját buildekkel próbálkoztam, nem merültem el túlságosan a témában, és nem álltam le grindolni, hogy tuti ne haljak meg.
What I cannot create, I do not understand
Ez mekkora ötlet. Látszik hogy most kezdtem, ez még nem jutott eszembe. Szeretem amikor ilyen "szabadságot" ad a játék, ritka poénok jönnek ki belőle a végén.
5.3 GB-ot toltott le a steam kliens, aztan feltelepitve 12 GB.
[ Szerkesztve ]
Milyen furcsa is lenne egy hackn slash olyan szintű sztorival mint amit a bioware szokott művelni... Ezt a műfajt az emberek nem azért játszák hogy aztán olyan szintű párbeszédeket olvassanak mint egy baldurs gate...
[ Szerkesztve ]
az a boss vereti a ka-me-ha-me-ha-t
egyébként durva mennyit változott a játék.. nah igen amibe fektetnek energiát az meglátszik..
kedvet is kaptam de tudom milyen rohadt bzi nehéz meg mennyi időt felenne így egyelőre hanyagolom ráadás egyedül nem is az igazi..
Az élet olyan mint a motor, ha nem megy akkor be kell rúgni..
Kíváncsi leszek az újításokra, az új pályákra, én még a béta legelején kezdtem, a sok dc, lagg és egyéb bugok miatt abbahagytam a második act vége felé, néha néha benéztem de ugyanúgy jelen voltak a bugok, közben láttam a fejlődést, legalább 2x resetelték a skillfát pár hete visszamentem és nagy megelégedésemre megszüntek a disconnectek, teljesen játszaható lett a game, szóval gyorsan végig is toltam standardban.
Csak dicsérni tudom, szerintem veri a D3-at, legalább az ingyenesen kipróbálható részét alapul véve...
...BRSZK...9...2024.06.28-29... / www.brszk.hu / www.www.tiktok.com/@brszk_official / https://www.youtube.com/@BRSZK-Official
Teljesen egyetértek. Én imádtam ezt a játékot, kb. 800-900 órát tettem bele, de az általad leírtak miatt abba hagytam. Telel lett a tököm.
Ez ultrakockáknak való.
Valamikor játszottam vele elég sokat.
De így most újra nekifutok.
Xiaomi 11T Pro
minek kell ehhez leírásokat olvasni? sosem olvastam hozzá semmit mégis elvagyok vele, vagyis már nem játszok, de elvoltam, család és munka mellett is.
profi meg ki akar lenni benne? én nem. ez csak egy játék. aki meg vérkomolyan veszi az meg meg is érdemli amit elvesz az életéből....
(#31) Plazmacucci: +1
"Kiválasztasz egy szimpatikus kasztot (mivel midnegyiket lehet bármerre vinni kb), és elkezded kirakni az összes elérhető life/eva/energy skillt a fán. Ahogy így haladsz lazán elérsz 60-as szintre, nem fogsz állandóan meghalni még ha félre ment is a fejlesztés/elképzelés. Ekkor már sok óra van benne, és nem a fórumokat olvastad. A támadó skillek is kb mindegy míg végig nem viszed a három nehézségi fokozatot. Annyira nem bonyolult ugye? Akit meg ez után is érdekel (endgame tartalom), annak nem fog fájni beleásnia magát."
[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
Hát egyrészt se a Bioware munkássága, se a Baldur's Gate nem az a kifejezett parnasszus, már ami a történetmesélést illeti, másrészt itt-ott egész kellemeset lehet csalódni a PoE-ban is, különösen az aktuálisan legutóbbi Act5-tel kapcsolatban.
"The problem of leadership is inevitably: Who will play God?"
Hát szerintem a BG-ben jóval több a sztori/szövegrész mint a legtöbb játékban
Attól hogy nem egy interaktív film, hanem egy rpg, attól még elég jó az.
[ Szerkesztve ]
Én még kipróbáltam kb. egy kicsit több, mint egy éve, de nem jött be. Az egyetlen ilyen Hack&Slash Ami bejött az a Diablo 2 volt
Ja, alapvetően nem vitatkozunk semmiről, csak hát relatív a megítélés, mert például a Tormentekben sokszorosan több (hogy jobb-e, az szubjektív) szöveg van, mint akármelyik Baldur's Gate-ben, de egy mezei Hekkenszless (szerintem a PoE [de melyik...ez...vagy a Pillars ] erre jó példa) is tud sokkal kevesebb szöveggel is akár jobb vagy minőségben ugyanolyan hangulatot teremteni.
"The problem of leadership is inevitably: Who will play God?"
a hangulat szerintem nagyon jó
Na feltettem itt ennek az írásnak és az egyik havernak az együttes hatására. Mit is mondjak? Csodás! Már csak időt kéne rá szerezni valahonnan.
|•| https://hardverapro.hu/tag/ribizly |•|
Köszönöm szépen a cikket.
Meghoztad hozzá a kedvem, és le is szedtem. (bele is tettem hétvégén néhány órácskát, de még fogalmam sincs mit csinálok )
Ez a game nekem anno kimaradt, nagyon max névről ismerős volt, de nagyon jó hangulatú. Nekem adja a régi Dioablo feelinget, és szórakoztat.
"Az a baj,hogy ha v.ki játszik igényesebb játékkal,akkor a gépre költeni kell.Ez a helyzet." by Gica666
Sajnos a regi problemai megvannak meg mindig a jateknak :
1. Halal nehezkes kereskedes - nekem nincs idom/kedvem chaten, 3rd party siteokon orakat tokolni vele
2. Sosem eleg tarhely, mivel a craft receptek arra buzditanak, hogy tarts meg mindent es ha xy db osszegyulik akkor lehet belole erteket csinalni.
3. Nagyon draga skillfa reset
Párszor én is belevágtam már, de a látótávolság elvette a kedvem.
Titan Quest forever!
[ Szerkesztve ]
plus ça change, plus c'est la même chose
1, nem értelek
Én csak felmegyek a hivatalos poe.trade oldalra, kiválasztom mik kellenek, listáz, ott a gomb hogy whisper, azt bemásolom az eladónak, ő behív partyba, HO, és ott a tárgy... sztem ez elég gyors, persze az AH még gyorsabb lenne, viszont ezt a készítő nem akarja, gondolom azért hogy ne nagyon lehessen beborítani a "gazdaságot"
Azt egyébként tudja valaki, hogy a látótávolság ekkorára való lekorlátozása fejlesztői döntés, vagy a motor limitációja? (Merthogy a cikk hatására - ami pont azt írja le ami szükséges, én is még a béta idején játszogattam a játékkal pár tíz órákat - én is telepítettem, és kényszeredetten megállapítottam magamban, hogy hát igen, ez még mindig ilyen...)
''Monas apó legyintett. Két kézzel is.''
Nagyon nem értem ezt a látótávolság mizériát. Abszolút nem jelent problémát, csak meg kell szokni. Azért ebben a játékban nem jellemző, hogy valami offscreen agyoncsap mielőtt még meglátná az ember.
Amúgy a kérdésedre a választ nem tudom. A játék motorja így lett megírva, valószínű azért ilyen, de hogy miért nem változtatnak? Mert 1000 emberből talán egy akinek problémát jelent(ne vedd magadra, a GGG általában azon változtat, amire a legtöbb feedback-et kapják, ha ez nincs köztük, akkor felesleges változtatni).
Nekem is ez a problémám, írtam is. Nincs rá magyarázatom, egyszerűen egy idő után émelygek a játéktól És mivel sok ilyennel játszottam (Diablo, Titan Quest, Sacred, stb) és másnál nem jön elő ez a gond nekem, ebből gondolom hogy a PoE látványa, ami a gond nálam. De tudom, hogy valszeg egyedi probléma, ez van.
A Slime draws near! Command?
Én ugyan nem émelygek, de határozottan érzem, hogy dobozba vagyok szorítva... Anno túltettem magam rajta, valszeg most is menne (vagy menni fog ), de ha lenne ilyen opció, biztos hogy távolabb raknám...
Na, most utánakerestem kicsit, widescreen felbontáson kitolódik oldalra a látómező, némi átmeneti megoldásként (plusz van hack is egyébként) Ezt szeretném még idézni:
"Still I can't wrap my head around it as being part of the difficulty, personally since we discussed it I feel like playing in a straight jacket. Enemies are supposed to be tough and the way you handle them should be the difficulty, not a ranger that apparently can't look any further than 15 meters :/. But maybe I'm just burned out"
''Monas apó legyintett. Két kézzel is.''
Felteszem balance problémák belejátszanak a dologba. Ha jóval nagyobb lenne a látótávolság, akkor vagy előnyben lennének a ranged classok, vagy elég furán nézne ki, hogy ellátni 30 méterre, de a spellt csak 15m-ről lehet kiküldeni.
Ha meghackeled a látótávolságot valamilyen progival, akkor perma bann a vége. Voltak akik ezzel próbálkoztak(race season-ben marha nagy előnyt jelentett), de mind bann-t kapott.
nagy felbontású monitor kell nekem pl nagyon sok pluszt jelent a 2560x1080-as felbontás, mikor megyünk haverral, van hogy közli hogy olyan enemyre lövök, akit ő nem is lát pedig kicsit még előrébb is áll mint én
de gondolom ez a látótávolság hack durvább volt. mindjárt meg is keresem YT-on.
Konkrétan olyan volt, mint ha sacred-et játszani, 5x akkora részt láttál.
nagy felbontású widescreen monitor kell.
Amúgy a felsorolt problémák mind megoldhatók lennének úgy, hogy egyszerűen nem lehetne kijjebb zoomolni a mostaninál pvp vagy verseny mód-ban (csak magamban, vagy esetleg coop-ban játszottam amúgy is).
[ Szerkesztve ]
''Monas apó legyintett. Két kézzel is.''
Eyefinity-vel jatszhato 3 monitoron?
jó, jó, de nekem ehhez a játékhoz nem kellene...
Hat bezony akkor ahogy gondoltam nagy elonyt jelent egy versenyben.
Engem a 94 fele currency zavart el anno a jatektol, de azert parszaz orat beletoltam ebbe is.
“There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.” pixel8
Ehh, megint kedvet kaptam hozzá, köszi az írást.
Még a kezdetek kezdetén bétában elég sokat toltam, aztán tavaly standard+szezonban is volt.
A sok desync/lag probléma megoldhatatlansága miatt hagytam fel vele, úgyhogy most megint Titan Questet nyomok.
De ha úgy van mint írod és a net problémákat megoldották akkor lehet belemegy pár (sok) óra megint
Számunkra egyértelmű, hogy a világon a magyar nők a legszebbek, de lássuk be, ezt minden nemzet így gondolja, de csak mi tudjuk, hogy nekünk van igazunk. -by Bocha
Letezik, hogy meg mindig semmi nincs a jatekban a crafting rendszerrol es forumokrol kell osszevadaszni a recepteket? Vagy vaksi vagyok?
létezik
többet töltesz forumozással meg nyomozással mint magával a játékkal
ezért nem is nézek már rá, nekem erre se időm se energiám
Ennél nagyobb hülyeséget rég olvastam erről a játékról.
Hat igen, probaltam visszaterni de a kismillio item a stashben, ismeretlen receptek, oriasi baromi dragan resetelheto skillfa elrettent, mar nincs nekem se erre idom ezert se tertem vissza egy mmo-ba se.
Nem akarok 100 orakat beleolni egy kariba ami aztan kuka mert lecsapjak a bossok magasabb szinten. Barmi buildet mivel item/affix/gem fuggo eszmeletlen draga/idoigenyes kiprobalni.
Kar pedig itt jobbnak latszik az endgame mint a vegtelenitett death race actok ala rift D3-ban.
Aszem nekiesek a Grim dawn-nak egyelore.
Engem per pillanat azon felül amit írsz, zavarnak a következők:
1. a teleport magától bezár, úgyhogy nem lehet sokáig gondolkodni mit rakjak stashbe/adjak el.
2. a cuccok rengeteget foglalnak a zsákban, pl. kétkezes fegyók, pajzsok - tehát állandóan portolni kell eladni a motyót.
3. oda kell figyelni milyen fehér cucc esik mert kellhet bizonyos currency gyűjtéséhez
Ha valakinek van ötlete ezekre szivesen varom.
Érdekes dolog ez. Tavaly OK volt de most már inkább grimdawn. Valami leárazás is volt steamen, talán 50% az eredetire.
[ Szerkesztve ]
Számunkra egyértelmű, hogy a világon a magyar nők a legszebbek, de lássuk be, ezt minden nemzet így gondolja, de csak mi tudjuk, hogy nekünk van igazunk. -by Bocha
1. A teleport azért záródik, mert 8-10 percenként restartolódik a zón, ahol nyitottad. De azért 8-15 perc nem kevés.
2. Nem kell felvenni mindent, csak ami fontos, vagy jó lehet. Vinni kell magaddal scroll wisdomot, ott helyben azonosítani és kész. A kék/fehér itemek alapból kukába valóak, kivéve ha a lentebb írt két kjategóriába esik, amiért a vendor rendes currency-t ad. A D2-be is így volt, akkor se zavart senkit, és ez annak a szellemi örököse kb, azért ilyen az inventory.
3. A fehér cuccok nem igazán kellenek currency itemhez, kivéve a 6 socketes itemek, illetve a chromatic receptes itemek, de ezeket a loot filter rendesen kiemeli, így nem nagyon kell gondolkodni mi kellhet és mi nem.
Köszi Nordic.
A zóna reset tavaly nem zavart, idén viszont vmiért kevésnek tűnik a 8perc. Egyéni szoc probléma.
Loot filter nekem valahogy nem tűnt fel, de most hogy mondod rákerestem és nagyon használhatónak tűnik, főleg hogy saját filtert lehet írni. Ez mióta van benne?
Számunkra egyértelmű, hogy a világon a magyar nők a legszebbek, de lássuk be, ezt minden nemzet így gondolja, de csak mi tudjuk, hogy nekünk van igazunk. -by Bocha