Bevezető
Több mint négy éve készítettem egy játéktesztet a címben szereplő Hack'n Slash játékról. Akkoriban eléggé kiábrándultam a nagy hírű Diablo 3-ból, így mikor erre az ingyenes játékra rátaláltam, éreztem, hogy talán ez pótolhatja az action RPG-k iránti hiányomat. Mondanom sem kell, kicsit elfogultra sikeredett az akkori írásom (ezt többen meg is jegyezték), de hát mit tehet az ember, ha valami ennyire berántja. Azt nem mondom, hogy ez a cikk sem fogja tükrözni egy picit az elfogultságomat iránta, de mivel évek óta nem láttam minőségi játékot ebben a játékstílusban, ami az igényeimet ki tudta elégíteni, remélem ez megbocsátható dolog.
Hirdetés
Azóta persze eltelt pár év, és bár a rajongás kicsit alábbhagyott, azért még mindig visszatérek 1-1 ladder reset után heteket kockulni, hisz a teszt írása óta rengeteget fejlődött a játék minden téren, mindig hozva valami újdonságot, ami fenntartotta az érdeklődést.
Akkoriban a játékot a Diablo 3 nagy kihívójának neveztem, amit így utólag visszatekintve nem volt helytálló megállapítás, legalábbis a játék akkori állapotában. Voltak balance problémák, mind itemek, mind a skillek terén, disconnect problémák, a legendás desync probléma, optimalizálási problémák. Nem csodálkozom, hogy sokakat ezek a dolgok visszatartottak a játéktól, esetleg emiatt abbahagyták az open beta után. Viszont akik kitartottak, azok szerintem nem csalódtak.
A jelen cikk nem teszt akar lenni, csupán egy komolyabb összefoglaló, hogy mi változott ez alatt a több mint négy év alatt. Megpróbálom végig venni a fontos dolgokat, hátha megtetszik pár embernek, akik még nem ismerik, és esetleg visszatérnek azok, akik pár éve kiszálltak, mert a korai stádiumában a játék számos dologban még nem volt tökéletes. Persze teljesen nem fogok mindent kifejteni, mert akkor sosem érnék a végére, de mindenkit várunk szeretettel a játék topic-jában, ahol az ottani összefoglalóban minden kérdésre választ lehet találni.
A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!