Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#470) makkmarce válasza wsanyi (#463) üzenetére


makkmarce
őstag

" külön gaming processzorokat, és külön productivty CPU-kat"
a cégeknek nincs igazán pénzük ilyesmire, pont emiatt 1 darab magot terveznek.
Ebből lesz server, workstation és gaming is. Ráadásul a gaming a legkisebb szelete a tortának, ha nem konzolba kerül (de oda meg a konzolgyártó kér módosításokat, ami neki tetszik).
Alapvetően felesleges is gamingre menni, mert bármelyik proci már középkategóriától hozza amit kell, az meg, hogy 300 fps vagy 330 nem sokat dob a játékon. A gyenge láncszem úgy is a GPU, illetve az elmaradott api-k és game engine-ek használata. Ez csak akkor fog változni, ha jönnek az UE5 játékok, vagy végre olyan játékot csinálnak, ami nem a 30 évvel ezelőtti játékmechanikával fut, hanem jóval élőbb lesz. Lásd a mostani soulslike játékok, ahol állnak az ellenfelek, mint a tök(nulla cpu használat), aztán odamégy csapkodni őket, ehhez nem kell szuper CPU. Az előre scriptelt események szintén kb nulla CPU-t igényelnek. A vertex shaderek óta a GPU vette át a számítások jó részét, a CPU max ott lép be, ha fizikát vagy utat kell számolni.

okoskodom, tehát vagyok

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.