- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- LordAthis: Ismét egy "Idióta" A.I. Projekt, hogy meglovagolja az aktuális trendeket...
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Meggyi001: Nyilvános wc-k.....még mindig hiánypótló...
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- eBay-es kütyük kis pénzért
Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
vicze
félisten
Nem, mocsokul nem érted.
És nem is akarod, semmilyen SW rétegről nincs szó pusztán HW bináris fordításról. Az x86-ot meg felejtsd el x64 van csak konzolon.
Jaguár magok meg olyan harmatgyengék, hogy nem egy nagy mutatvány nagyobb teljesítményt kihozni jelenleg, megfelelő VLIW superskalár magokból. Kizárólag a fogyasztás a kérdés.
-
Értem, hogy vannak emulációt segítő alkatrészek a socban, de az attól még nem tartalmaz hardveresen egy teljes x86 magot
Qualcom mostani cpu-i is nevetségesek x86 kódra, a triplája is kevés lenne (miközben nem hiszem, hogy az nv cpu-ja tripláját tudná).
Nem teljesen lényegtelen a cpu, mert ha szükséges a visszafelé kompatibilitás, akkor azért a korábbi 6 db jaguár magot emulálni kell, akkor is ha gyengécskék "voltak" (a játék használta őket). És bár a mostani konzolok indulásakor is a gpu erősségére építettek, mostanra kiderült, hogy a lusta (vagy az új irányba befektetni nem tudó/akaró) kóder ellen nem sokat ér a "szinte-csak-gpu"-s felépítés... így aztán sokszor a mostani konzolok "bénapécé"-ként vannak használva.
(nyilván nem kapar az nv se annyira a konzolbizniszért, de ha heverészne az asztalukon kész SOC a nextgenre, biztosan kilincselnének vele kicsit
a kispénz is pénz...)
-
vicze
félisten
Egyrészt nem SW emulációról beszélek, hanem HW emulációról, amit ARM-hez használtak már a Devernél és Denver2-nél. Ha akarnak és van rá rendelés olyat csinálnak, amilyet csak akarnak.
A CPU teljesítménye meg ugye lényegtelen, GPU-ból meg akkorát raknak, amekkorát nem szégyelnek, teljesen érdektelen a Jaguár teljesitménye.Másrészt a konzolokban olyan kicsik a profit hányad, hogy a nVidiának semmi szüksége rá, a Switch is egy raktáron lévő már kifutott SoC-t kapott, ami olcsón gyártható.
Ez sokkal inkább gátló tényező mint hogy képessek-e rá. -
#06658560
törölt tag
-
#16939776
törölt tag
Megint a probléma áthárítását látom: Nem kell törődni AI-t előre megírásával, majd valaki feltölt valamit azure-be amit tegnapi a multiplayerből koppintott le, és aznap az lesz AI a játékban!
Teljesen életképesnek hangzik!
-
sb
veterán
Nekem nem volt új mi is az a winml, de szerintem jó lenne, ha nem csak a cikk közepén jelenne meg indirekt módon "gépi tanulással" , hogy mi is ez az egész.
-
GodGamer5
addikt
És ha nincs online a gép, akkor hogy használja az azure-t? Vagy megy a felskálázás offline is?
-
Az MS nem másolt, hanem szabványos API alapot adott a Ray-tracinghez. Amiből nemrég jött ki a 1.0 a Windows új frissítésével, így végre az NV hozhat rá játékokat.
A DLSS-ben pedig nincs semmi különleges, a Machine Learning sok mindenre jó. Ehhez pedig kell egy szabványos alap, hogy egyszer kelljen megírni, ne pedig minden GPU architektúrára külön.
Ami "másolás" az inkább a Mantle => DX12, de annak a szabványosítás volt a célja, jól jártunk vele. A Mantle pedig Vulkanként született újjá.
Ez mind nekünk jó.
-
nyakdam
aktív tag
Nekem mikor olvastam a hírt 2 dolog jutott eszembe:
1. NV sok pénzt áldoz a fejlesztésre és kijön az újító RTX. MS lemásolja, szabványosítja.
2. MS az új konzolon gondolkodik, náluk vkinek eszébe jut az RTX. Összehív a hátérben egy brainstormingot a fejlesztők, NV, AMD között és meghatározzák az alapokat. Kiad egy szoftveres alapot, hogy legyen ideje a fejlesztőknek az új konzol megjelenésére olyan játékokat írni amelyekkel elindítható az új konzol.
Az utóbbi pont a G-sync történetét hozná.
+ adalék: Lehet az új box NV-s lesz, és akkor pláne érthető az NV miért tolta ki előre az RTX szériát gyorsan.
Persze ez mind fikció
-
na most feltaláták a spanyolviaszt és ugyan azt lerakják az asztalra amit Nvidia a DLSS -sel?
-
Silεncε
őstag
Gratulálok az MS-nek. Raytracing, MI, sikerült az összes buzzworldot összeszedniük...
ugyanis olyan rendszer is kreálható, amelynek alapját az Azure adná, és ennek segítségével a fejlesztőknek nem kellene teljesen a lokális hardverekre hagyatkozni - jah, ez a Titanfall esetében is olyan k.va jól sült el... Még tán hülyébb volt az AI mint az átlagos
-
olymind1
senior tag
-
ddaydome
senior tag
Olyan ez kicsit, mint az valami pink löket, amitől elindul minden....
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
"majd egy gépi tanulással megtámogatott felskálázási technikával az alacsony felbontású képből jobb minőségűt csinál" - nagy cucc, ez a gagyi kép feljavítás az NCIS-ben már sok éve működik, láttuk a TV-ben.
-
"Az elmélet úgy néz ki, hogy az egyes játékokban figyelné a rendszer a játékosok mozgását, majd ezeket az adatokat elküldené az Azure-ba."
GDPR!!!!
-
Ezt nem értettem eddig én sem. Miért natívban használják a Ray Tracinget?
-
vicze
félisten
"Windows 10 októberi frissítése még ki sem hűlt igazán"
Maradjunk annyiban, hogy meg se jelent.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Szép HP EliteBook 840 G9 Fémházas Hordozható Érintős Ultrabook 14" -40% i5-1235U 32/1TB Iris Xe FHD+
- Logitech G935
- Creative Sound Blaster Live! 5.1-es digitális PCI hangkártya
- Rock Shox Recon Silver Air gyorszáras villa eladó (29-es)!
- ÚJ Nvidia RTX 5060/TI 8-16Gb GDDR7 DLSS4.0 Ryzen 7 5800X 16x4.7Ghz/32GB/512Gb/1TB M SSD/2ÉV gamer PC
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest