"Mondott egy 45+20 (anyag és munka) számot, persze szorozva ezerrel '
Megyek hozzá javíttatni. Felénk a munkadíj egyenlő vagy több az alkatrész áránál.
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
(#1) Hieronymus
"Mondott egy 45+20 (anyag és munka) számot, persze szorozva ezerrel '
Megyek hozzá javíttatni. Felénk a munkadíj egyenlő vagy több az alkatrész áránál.
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
Ne aggódj nincs mit nagyon elrontani rajta, csak tisztán kell dolgozni az üzemi féknek pont az a lényege, hogy faék egyszerűségű legyen, hiszen így lehet minimalizálni a hibalehetőséget, illetve a rugózatlan tömeget.
A betétek hátsó oldalát ahol felfekszik a munkahengerre meg szoktam kenni szilikon pasztával(szigorúan csak ott), ez megakadályozza a nyikorgást minden szituációban. Ugyan ez a nyugvó oldalon levő betétre is igaz, a felfekvést megkenni vékonyan. Nem szabad hagyni kint megszáradni, egyből visszatenni a helyere(a tárcsára) és felpumpálni keményre a féket. Lehet venni spéci pasztát erre a célra, de pontosan ugyan ez a végeredmény. Mivel a felspannolt fék kiszorítja a felfekvő felületekről, így gyakorlatilag "körbe ragasztod".
Nekem soha nem nyikorgott ezzel a módszerrel, és ahogy olvashatod, jó pár ezer km tettem így autókba bele.
Ezt csak arra az esetre írtam ha nyikorogna
Alapvetően nem dolgozik drágán, nem véletlenül járok hozzá. Előtte "rendes" szervizben se volt több, legalábbis ahová korábban hordtam az autót, ugyanilyen árakkal dolgoztak. Csak ő kifejezetten Hondás, így vele - már bizonyítottan - jobban járok még úgy, is, hogy nem kapok hivatalos számlát és garanciát (ettől még garanciát vállal a szerelésre és amikor egyszer azt hittem, hogy gond van, azonnal házhoz jött volna, de végül nem kellett).
Sent from my keyBoard
Megkentem ott, ahol írod, a féknyereg zsírt pont ezért vettem.
Sent from my keyBoard
Magyarul sem tudom hogy hívják, mert nem használtam
Az elnevezés nagyon csalóka, mert a nyereg úszó szerkezete, csapokon tud mozogni, és ahhoz kell zsír. Ezert nem volt egyértelmű számomra, hiszen az a trutyi ami a nyikorgást megállítja, nem hinnem hogy zsír lenne
bejegyzés Bátor voltam: fékcsere