Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #90088192

    törölt tag

    válasz N€T0X|N #4 üzenetére

    Magyarul sem tudom hogy hívják, mert nem használtam :DDD

    Az elnevezés nagyon csalóka, mert a nyereg úszó szerkezete, csapokon tud mozogni, és ahhoz kell zsír. Ezert nem volt egyértelmű számomra, hiszen az a trutyi ami a nyikorgást megállítja, nem hinnem hogy zsír lenne :))

  • #90088192

    törölt tag

    Ne aggódj nincs mit nagyon elrontani rajta, csak tisztán kell dolgozni :) az üzemi féknek pont az a lényege, hogy faék egyszerűségű legyen, hiszen így lehet minimalizálni a hibalehetőséget, illetve a rugózatlan tömeget.

    A betétek hátsó oldalát ahol felfekszik a munkahengerre meg szoktam kenni szilikon pasztával(szigorúan csak ott), ez megakadályozza a nyikorgást minden szituációban. Ugyan ez a nyugvó oldalon levő betétre is igaz, a felfekvést megkenni vékonyan. Nem szabad hagyni kint megszáradni, egyből visszatenni a helyere(a tárcsára) és felpumpálni keményre a féket. Lehet venni spéci pasztát erre a célra, de pontosan ugyan ez a végeredmény. Mivel a felspannolt fék kiszorítja a felfekvő felületekről, így gyakorlatilag "körbe ragasztod".
    Nekem soha nem nyikorgott ezzel a módszerrel, és ahogy olvashatod, jó pár ezer km tettem így autókba bele.
    Ezt csak arra az esetre írtam ha nyikorogna :DDD

Új hozzászólás Aktív témák