Keresés

Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • AxBattler

    félisten

    válasz hroberto #18575 üzenetére

    1, Azt már kenhetem a hajamra, nekem most kell!
    2, Megnézve az Expansys oldalát, ott sem 100%-ig megnyugtató a helyzet, tele van tereléssel, homályosítással:
    "A Brandpath/EXPANSYS 2007 óta elektronikusan regisztrál és iktat, azaz ha a szerviz garanciajegyet szeretne, olyat nem kap. Az EXPANSYS nem bontogatja ki a gyártói dobozokat, esetenként napi 5-600 készülék is jön-megy, olyan mértékben lassítaná a kiszolgálást, hogy ilyen eseti hazai szerviz-kéréseknek nem tud megfelelni. Az európai tapasztalatok alapján pedig erre nincs is szükség. Sőt, már a hazai tapasztalatok szerint sem mindig van ez így. De ha mégis, akkor az EXPANSYS általi ügyintézés az egyedüli út."

    "Az eXpansys esetében külföldre kell küldeni a csomagot egy előre fixált ügyszám (RMA azonosító) alapján, ennek költsége eseti, bővebben alább olvashate erről."

    "Ingyenes-e az elszállítás? Nyilvánvaló esetekben igen (pl. átvételkor nem működik, gyártói visszahívások, elismert típushibák - azaz ha ab ovo hibás, vagy az expansysnak is megfizeti a gyártó a logisztikai ktg-ket). Ám általánosságban -ahogy a hazai szervizbe utaztatás is a vásárlót terheli- nem kérhető ingyenes elszállítás. Ha azonban valóban garanciális javítás történik, vagy nincs is hazai márkaszerviz, esetleg van, de nem áll a vásárló rendelkezésére, a visszaküldés már megint ingyenes lehet! A fő szabály, hogy ha adott gyártónak nincs hazai márkaszervize, vagy nem foglalkozik adott készülékekkel (elutasítja, extra követleményeket támaszt, de egyértelműen garanciális az eset), akkor az EXPANSYS-tól is kérhető a díjmentes elszállítás."

Új hozzászólás Aktív témák