Hirdetés
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- sziku69: Szólánc.
- GoodSpeed: 3I/Atlas: Üstökös vagy idegen civilizáció űrhajója?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- GoodSpeed: Márkaváltás sok-sok év után
- MaxxDamage: (TongFang) Medion Erazer Beast 16 X1 benchmark
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Egon
nagyúr
válasz
UnSkilleD
#29
üzenetére
Ebben az esetben valahogy nem osztozom az általános hurráoptimizmusban...
gtamate2: mire lesznek dx12-re írt játékok, addigra szerintem - a csúcskategóriát leszámítva - valamennyi jelenleg kapható hardver kevés lesz... Ez egy ilyen "játék".
Nekem 500-as szériájú nV kártyám van, tehát nem ideális dx12-re. Lehet hogy ősszel újítok egy új, 800-as szériájúra, de az is lehet, hogy kivárok, még nem tudom. -
Egon
nagyúr
A DirectX 12 legjobb része, hogy a grafikus meghajtókat jelentősen egyszerűsíteni lehet, illetve kell is, hiszen a relatíve alacsony szintű elérést biztosító API-k egyik lényeges eleme, hogy átcsoportosítja a kontrollt a hardver felett. Eddig rengeteg tényezőért maga az API, illetve az adott grafikus driver felelt, ami nem feltétlenül rossz, hiszen az alkalmazás hibáit a meghajtóval korrigálni tudja, de ugyanakkor vannak olyan szituációk, amikor a rendszer lényegében sokszoros munkát végez, hiszen ugyanazt a feladatot megcsinálja a program motorja, az API és a driver is (például render state-ek szűrése), ami egyszerűen felesleges.
A DirectX 12-vel az API lényegében egy nagyon vékony interfésszé változik, ami igazából nem tesz egyebet, mint biztosítja az alkalmazás és a driver közti kapcsolatot. Ezen belül is leginkább a shader programok futtatását oldja meg, és igazából más fontosabb dolgot nem is. A driver is nagyon vékony lesz, hiszen az API működésének egyszerűsítése kevesebb beépített rutint igényel. Viszont az adott program motorja lényegében teljesen átvesz olyan feladatokat, amelyeket eddig az API és a driver látott el, vagy legalábbis nagyrészt feleltek ezekért.
Jól értem, ez azt (is) jelenti, hogy - bár relatíve lassú volt, de - eddig valamilyen szintű stabilitást biztosított a driver és a directx, ezután - a mantlihoz hasonlóan - több a felelősség az egyes alkalmazások fejlesztőinek a vállán, ami jó eséllyel stabilitásbeli problémákat okozhat?

Új hozzászólás Aktív témák
- Gumi és felni topik
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Ismét az Apple veheti át a piacvezető pozíciót
- Milyen széket vegyek?
- Seed szerver topic
- Vicces képek
- Milyen légkondit a lakásba?
- AGM G3 Pro - ordít róla, hogy szoftverfejlesztők kellenének
- Formula-1
- Nothing Phone (3a) Lite – mennyit ér a név?
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X 16/32/64GB RAM RX 9060 XT 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Apple iPhone 15 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X3D 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Keresek Zebra TC20 TC21 vagy valamilyen hasonló kaliberű 1D és 2D vonalkódok olvasására alkalmas pda
- HIBÁTLAN iPhone 12 Mini 64GB Green -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3453, 100% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Meglátjuk.


