Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • jeni

    félisten

    válasz kill3r23 #215 üzenetére

    nincs fizikai sérülés sem az aksin sem a belső kereten(papír csíkkal béleltem ki a hézagot)
    itt a gond,az hogy átment a szűrésen.

  • jeni

    félisten

    válasz kill3r23 #210 üzenetére

    mint magán véleményed alapján a Nokia Lumia 820 aksija ha lötyög az most gyári hiba vagy sem?
    mert ennek sem szabadna átcsúsznia az ellenőrzéseken! nem 1 darabról beszélek hanem több 1000 db-ról van szó és emiatt leadva miért kell 3-4 hetet várni a szervizelésre? ami 2 perc alatt meg lenne annak kicserélése! mi ez ha nem hanyagság?

    mert ha csak 1 darabról lenne szó, netalán 10db-ról az még nem vészes. de ugyanúgy gondok vannak a vissza jelzések alapján a 920-s telókkal amiket elég sűrűn visznek vissza HW hibákkal,ugyanúgy a 820-s telcsiket amik aksin kívül más hibájuk is van.

    ahogy olvasom a kommenteket,sokan emiatt váltanak vissza az androidra,a Nokia megbízhatatlansága miatt.
    nem lehet,hogy valamilyen módon van valami eladási szerződés a Microsoft céggel,hogy ennyi és ennyi darabot kell eladni,(B)bármi áron(/B),hogy a WP rendszer életképes legyen?

    [ Szerkesztve ]

  • jeni

    félisten

    Tényleg ez a cikk nagyon lehúzós lett két dologból!

    Szerintem ez így nem szerencsés dolog a cikk alapján az itt folyó vélemények,reagálások.

    1 Nokia Lumia 920 telcsire csak az panaszkodik akinek ténylegesen elromlott a készüléke.Nem csak a920-s telcsik romlanak el,vannak köztük 620-,820, amelyek néhány darabbal szinte gondok vannak,szinte a szerviz se tud lépés-t tartani velük egy maga.
    Akinek nem, az nem is fogja érzékelni a Nokia gyártási hibából eredő technológia félrecsúszásokat,természetesen közel 160000 Ft-s készüléktől más vár el az ember,ez nem vitás.
    Sajnos Nokiánál vannak gondok ezek mind arra utalnak,hogy szinte egy maga viszi a vállán a Microsoft Phone rendszerét.
    Miért nem ad ki a Microsoft saját gyártású ,saját névvel mobilokat ebben a rendszerben?
    Még az android rendszerben kiadott mobiloknál is vannak szórások.
    Ha a készülék rossz akkor annak semmi köze a Samsung Atív Windows Phone rendszerben kiadottakhoz,vagy a HTC X8 azonos rendszerben kiadott telefonokhoz.

    Ezek egyértelműen Nokia gyártási hibákból erednek,rossz a termék szűrése a gyártási sorokon.
    Nem elektronikus mérnöki tervezési hiba mert ebben az esetben minden egyes kiadott telefonoknál kell,hogy jelentkezzen ezek a hibák.
    Az lehet,hogy Kínában rossz a beszállítok kiválasztása alkatrészek ügyében. Biztos vagyok,hogy nem egy gyárban gyártják le az összes alkatrészeket.

    Az én aksim is lötyög és ez nem abból ered,hogy január óta csak úgy magától megkopott,lekopott volna pár mm-t belülről. Itt nincs vita.EZ GYÁRTÁSI HIBA. EZ A MEO hibája,magyarul nem ment át a szigorított minőségi szűrésen! Ha egyáltalán van ilyen ott,és az aksikra is kiterjed ez a hiba vizsgálat?

    2. Windows Phone:
    Kétségtelen azok a szoftveres hibák nagy része a Microsoft szigorú szabályaik miatt vannak,nincs annyi gyártó aki legyártatná és tapasztalókat beszerezve együtt működne a szoftver céggel.
    Más lenne a helyzet ha tucat gyártók lennének a Microsoft rendszerével kiadott telcsikből.
    Sokkal több lenne az apps száma,amúgy szinte friss rendszer. Több vissza jelzések lennének,mit és hol kell változtatniuk.
    Tény és való: jelenleg gyermekbetegségben küzd a rendszer,hiába van a piacon közel 2-3 éve.
    Amíg a Microsoft nem lép,és nem lesz nyitott,és nem enged a szabályokon addig ne is várjunk csodákat.
    Ezzel nem is akarom védeni őket,és nekem se fizetnek(fizettek ezért.

    Ez az én magán véleményem.
    Én is örülnék 4-5 módosításnak a cég részéről,mert majdnem mondhatnám utána,hogy szinte tökéletes.
    Csak reménykedhetek,reménykedhetünk,hogy ezek a problémák orvosolva lesznek majd később.

    u.i: Boccsi,hogy hosszúra vettem az írást. :R

    Balu12
    ű
    Ilyen nincs,hogy szarnak rá! Ez gyári hiba,ha hagyod magad ne is várj el mást!
    Amúgy a ügyfélszolgálaton ülő hölgynek és férfinek nincs joga felülbírálni a hiba jelenségeket,neki kérés nélkül köteles a jelzett hibával felvenni a készüléket javításra és azt tovább küldenie a megfelelő szervizbe!
    Az ügyfélszolgálaton levő személy nem szervizes,így nem is lehet joga ezt felül bírálnia! Magán véleménye lehet de semmi több. :K

    [ Szerkesztve ]

  • jeni

    félisten

    válasz Balu12 #145 üzenetére

    na akkor még mindig nem egyértelmű,ha nem akarod megosztani,hogy hol vetted,milyen kondíciókkal,számlával,számla nélkül,garancia levéllel,vagy géppelt néhány soros adás-vételi megbízással,új vagy használtan garival,stb..akkor nem is tudunk segíteni neked.
    nem értelek,de ha ez így megfelel akkor szerintem nem szép és nem kell rémeket riogatni az emberek felé,hogy a Nokia ilyen,meg olya,és ezért nem fogadja el a szerviz a javítást(Nokia szerviz kétlem,hogy ilyet letagadna!)

    Jó tétezzük fel,hogy nincs 1 hónapos de megvetted valahol xxxxx Ft-ért és erre kaptál 1(+1) év garit (pl.:GSM boltban) ebben az esetben a boltnak,az üzletnek köteles átvenni gyári hibásként javításra tőled,hogy ez ne kerüljön filléredbe.
    1 éven belül bármely hardveres hiba megléte esetén a boltnak ha nincs saját szervize akkor ő maga,a boltnak kell gondoskodnia,ha viszont a papíron szerepel a szerviz neve akkor azt neked kell eljuttatnod oda,személyesen vagy postán feladva,stb...

    Kérd el a panaszkönyvet !!!!

    [ Szerkesztve ]

  • jeni

    félisten

    válasz cassius.clay #141 üzenetére

    sajnos a mondatrészek ellentmondanak!

    1.most vettem?
    2 új korábban 1 hetesen?
    kár,hogy nem 3 napon belüli volt a dolog,attól függetlenül ez GYÁRI HIBÁNAK FELEL MEG.

    Nekem az aksim lötyög a Nokia Lumia 820-ban a szerviz elismeri a hibát,cseréli de ahhoz nekem le kell adnom 3-4 hétre a szervizbe,kitömtem egy kis papírral a hézagot. Azóta jó.

    hol vette és mire? milyen kondíciókkal? papírokról egy szót se szól!
    GSM boltban ha csak használtként vette meg újszerű állapotban,akkor mehet a Pápához akkor sem lesz belőle semmi!

    [ Szerkesztve ]

  • jeni

    félisten

    válasz Balu12 #138 üzenetére

    hello
    ez ha új garis készülék akkor ez gyártási hibának felel meg. olyan nincs,hogy a szerviz letagadja az e fajta hibát. nehogy már fizessél érte. vidd vissza a boltba ha nem vállalják a ingyenes gyári hiba javítást,és kérd el a panaszkönyvet !
    ne hülyíts az embereket ezzel,mert Nokia erre nem csinál bohócot magából.

  • jeni

    félisten

    Már a videónál ahol az aksi lötyögést mutatta be,már akkor gázos volt a szerelése. Amúgy is kibukott volna a garis teló leadásnál,mert maga a csavar fejeket megsértette,vagyis lekopott a festék róla. Már ezért is megtagadják a garit a szervizben.

    u.i: bár én a 820-s telcsinél is megbontottam a házat,de ezt ki lehet magyarázni SD kari bővítésével,és abban is lötyögött az aksim és ugyanúgy kitömtem vékony papír csíkkal a hézagot. Fene se fogja leadni a szervizbe 3-4 hetes javítással,amikor csak az aksit kellene cserélni ami 3 perc még annyi se.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák