- Fűzzük össze a szavakat :)
- Szólánc.
- Bambanő háza tája
- Asszociációs játék. :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Ep128Emu felhasználói képeskönyv
- Árnyékos sarok
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lenry
félisten
-
válasz
Hieronymus #20 üzenetére
X1 2016.
De még tolatóradar sincs.
A telefont ügyesen megtalálja a kihangosítóhoz, de audiót már nem játszik le.
Igen, a jól felszerelt 5 vagy 7 az prémium.
Ez meg egy jópofa kisautó. -
"Történetesen pont BMW-vel is járok és nem csinál ilyet."
Milyet?
Ha jól sejtem a vezetőülés finomhangolására és beállítás megőrzésre gondolsz.
Ha Te nem láttál ilyet, akkor nincs.
Ha véletlenül Münchenben jársz, akkor látogass el a BMW múzeumba. Az előcsarnokában mindig ki van állítva egy csúcs modell. Abban kipróbálhatod. Végül is egy 120+ ezer euró feletti árú autóba miért ne lehetne kérhető ilyen ülés. Nyilván nem a BMW gyártja, más gyártótól vásárolja. -
válasz
Hieronymus #18 üzenetére
Történetesen pont BMW-vel is járok és nem csinál ilyet.
Jártam Audi-val, az csinált ilyet, de nem azért mert Audi, hanem mert a kínálat majdnem teteje volt.
De a haver Superb-je prémiumabb, mert fiatalabb és fullra van tömve mindennel amit elbírt a megrendelőlap. -
A prémium kategória nem a jármű méretétől függ.
A legkisebb BMW kétszemélyes. Amikor beül a tulajdonosa, akkor a vezető ülés felveszi a tulaj beállított alakját. A háttámla legalább hat beállításra emlékszik. Ha egy másik kulccsal indítják a motort, a kulcshoz tartozó beállításra áll át az ülés.Ugyan így a legkisebb Volvo is prémium autó. De a legnagyobb Dacia nem prémium kategória. A SMART mikró kategóriás autó, de van prémium minőségű/felszereltségű kínálata is. Mondjuk az alapfelszereltségű változatban is kényelmesebb ülésekkel van szerelve, mint például a Mondeo, (A te gondolatmeneted követve, már prémium autónak kellene lennie a Mondeonak, de nem az.)
-
"...egy fiatalabb kompakt autóra volna szüksége, vagy esetleg új autóra, a pálya széléről akkor is ordítanak, hogy hahh, ennyiért már autót is vehettél volna, ...."
Ugyan ez működik a notebook szegmensben is. " hahh, ennyiért már
autóthasznált üzleti laptopot is vehettél volna," -
.Szaki.
addikt
válasz
tserrof77 #12 üzenetére
Igen, valóban jobb lett volna ha csendben maradsz, ugyanis sosem adok senkinek tanácsot, most sem tettem ilyet. "
"Az sem baj ha félreérted, csak akkor ne ebben a stílusban, hogy jövök "tanácsotadni." Írtam valahol olyat, hogy "Figyu Lenry naon fasssza amit írtál, de mié akarol ilyen szutykot venni, vegyé' inkább japót azafasza!!4!4!" vagy valami hasonlót? Én is utálom ha a pálya széléről osztja valaki az észt.
Ez egy blogbejegyzés, egyébként rendkívül összeszedett teljesen jól meg van írva. Az átfutás alatt azt értettem, hogy újra átfutottam, hogy van-e valahova keret írva, mert lehet elsiklottam felette és nem találtam. Ennyi. A blogbejegyzéseknél pedig van lehetőség hozzászólni, hacsak az író ezt nem kapcsolja ki. Én is írtam már pár blogbejegyzést, tudom hogy működik. A hozzászólásoknál pedig az ember általában a saját véleményét osztja meg a másikkal, de ez nem tanácsadás. Annyit írtam, hogy ennyi pénzből én mit tennék, nem pedig azt, hogy ennyi pénzből te mit tegyél. Baromira nem ugyanaz. Ráadásul az író nem is volt megcímezve, egy másik fórumtárs hozzászólására reagáltam. Amit pedig írtam egy olyan alapigazság, amivel nyilván mindenki tisztában van.
Ha hiszed ha nem, én leszek a legboldogabb ha talál egy olyan W211-et, ami be tud válni, mert kifejezetten szeretem a típust, és azon kevés emberek egyike vagyok, aki baromira tud örülni ha valakinek beteljesül a vágya.
Lenry
Amiről Te írsz azt teljesen megértem, de ez egy kicsit más tészta, hiszen amikor Neked van igényed valamire, ezt pontosan leírod a "Milyen xy-t vegyek?" topicba, ahol leginkább olyan hardcore tagok vannak, akik szerint a zászlóshajókon kívül minden sz*r és mivel képtelenek megérteni, hogy vannak emberek, akiknek másra van igényük, ezért a büdös életben nem fogsz olyan tanácsot kapni, ami hasznos lenne a számodra.Pont nemrég volt nekem is ilyen példám, leírtam mit szeretnék lecserélni, mit néztem ki és ott is ment, hogy ez milyen elavult szar már, ..stb. Aztán végül vettem egy hasonlót és köszönöm kiváló a cucc.
Autós berkeken belül itthon ez kicsit másabb, sok esetben látom azt, hogy ha valakinek egy fiatalabb kompakt autóra volna szüksége, vagy esetleg új autóra, a pálya széléről akkor is ordítanak, hogy hahh, ennyiért már autót is vehettél volna, meg ennyiből van már lefosott E46 is és az "prémijum".
Egyébként annyiban csúsztattam az előbb, hogy régen adtam tanácsot másoknak, de ez már 10 éves sztori és a "Milyen mobiltelefont vegyek?" topicnak voltam aktív tagja, ahol gond nélkül tudtunk a kérdésekre válaszolni a basic szinttől egészen a zászlóshajókig tudtunk különböző típusokat ajánlani a kérdezőknek. Aztán kihaltak a butatelefonok, azóta meg nincs semmi olyan téma, amiben úgy tudnék ajánlani, hogy őszintén úgy gondoljam, hogy azzal másnak tényleg tudnék segíteni, ezért nem is vagyok jelen egy ilyen topicban sem. Max ha kérdeznek, akkor válaszolok.
De mindegy is, mert ez az egész most nem erről szólt, távol álljon tőlem, hogy tanácsot adjak bárkinek is és nem is ez volt a célom.
zoli03
Így van. -
tserrof77
őstag
Ez a baj, hogy csak átfutottad az egészet. Lenry egy széép naaagy kombit akar venni, 5-10 éveset. ÉS nem egy 1-3 éves aszfaltpattanást.
Kicsit hasonló ez így, mint amikor egyik pécsi fórumtárs keres olcsó autót adott pénzkeret és egyéb paraméterek alapján, aztán ott is seperc eljutottunk a páréves luxusterepjárókig.
Tudom, én is meg fogom erre kapni, hogy maradtam volna inkább csendben.
De így, a harmadik blgobejegyzés alapján Lenry elmeséli egy autó keresés és vásárlás minden kis nyűgét, te meg jössz "tanácsotadni".
-
zoli03
őstag
Én is ezen a véleményen vagyok. Ma Magyarországon 2,5 millió Ft-ért a kinézett középkategóriában 10-15 éves autók vannak 300e vagy több km-rel dízel fronton. Kb mindenki akkor adja el, mikor jön a fél milliós üzemanyagrendszer felújítás, turbó felújítás, itt-ott csöpög az olaj, a kínálat teli van automata váltóval, aminél vadászni kell a megbízhatóbb típusokat, stb.
Persze ha nem gond ennyit rákölteni fél év múlva, akkor simán meg lehet venni őket.[ Szerkesztve ]
-
Lenry
félisten
nem ellened, meg nem megbántásként, de amúgy pont ezért írom ezt a sztorit utólag: évekkel ezelőtt leszoktam arról, hogy tanácsot kérjek online (pláne a PH!-n), mert valahogy mindig ugyanaz a sztori:
- sziasztok, szeretnék egy Izét, X forintom van rá, milyet vegyek?
- szerintünk ennyiért egy marék taknyos zsepit kapsz, tegyél hozzá még négyszer annyit és akkor egy alsó kategóriás teszkósat már talán kapsz. de inkább azt se.mindegy, hogy egérről, fejhallgatóról, autóról, bármiről van szó. amikor a házépítésről írtam, még ott is előjött, hogy miért nem inkább így meg úgy... mintha a delikvens amúgy nem rágta volna át már az egészet és ne ő lenne a leginkább tisztában a lehetőségeivel... ne már.
és még egyszer bocs, csak ezt már le akartam írni és most a te hszedre tudtam leginkább ráfűzni
[ Szerkesztve ]
-
.Szaki.
addikt
Igazság szerint ahogy átfutottam az előző részeket és ezt is, nekem az jön le, hogy durván 2,5m forint az, ami jelenleg az író rendelkezésére állhat. Ennyiből olyan autót, amiben nincs lutri, az egy kisautó lehetne, mert abból lehet relatív fiatalt találni, de valójában ha nem te jössz ki vele a szalonból, akkor minden autóban van lutri.
Az Avensis nekem is megfordult a fejemben a 2. részt olvasva, de Toyotából benzines és manuál váltó lenne szerintem a jó választás, ezért nem is írtam.
Őszintén szólva ennyi pénzért én eleve szívó benzin/manuál váltóban gondolkodnék és alsóközép kategóriában. (Alsó-középkategória: Corolla, Astra, Focus, Golf, Civic, ... stb.)Minél feljebb megyünk, annál nagyobb az esély arra, hogy egy vödör csavart sikerül venni sok pénzért, ami később még sokkal többe fog kerülni. De ez csak az én meglátásom.
-
Lenry
félisten
-
Adam289
csendes tag
Persze, csak egy Avensis ehhez képest olyan beltérrel, felszereltséggel és kényelemmel rendelkezik, mintha visszaülnél Frédi lábhajtású autójába. Az írásból ítélve azért képben van mire számíthat, szerintem szuper vétel lesz
Még annyit, hogy a felsorolt azonos kategóriájú és évjáratú német konkurensek között az E széria a legmegbízhatóbb, nem igényel különösebb szervízt mint egy 10+ éves autó. Ja, és ami nem volt törve az nem rohad
-
PDA_FAN
tag
Ha én egy relatíve problémamentes autót akarnék venni, ami kombi és automata, akkor vennék egy Toyota Avensist. Persze azt veszel, amit akarsz, de olvasva az előző részeket, csupa olyan európai típust nézel, ami használtan egy időzített bomba.
-
"Az előd hírhedt arról, hogy mindenhol is képes rohadni, a 211-es tervezésekor ezért különösen nagy figyelmet szenteltek a korrózióvédelemnek, így itt ez már sokkal kevésbé probléma..."
-
Mr X
veterán
Vajon a sztori csattanója az lesz, hogy vettél egy Passatot?
-
Ed3r_X_
nagyúr
Folytatódik még a sorozat? Kicsit olyan befejezetlen a vége. Végül akkor megvetted?
Új hozzászólás Aktív témák
lo Nekem újat. Nyilván.Ahogy az előző részben kifejtettem, valójában nem az volt a kérdés, hogy milyen autót vegyek, hanem...
- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
- BMW topik
- Formula-1
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- World of Tanks - MMO
- One mobilszolgáltatások
- Riasztó topik
- Milyen légkondit a lakásba?
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- További aktív témák...