Nem kell ennyire túlmisztifikálni a dolgot. Ezzel hozzák be azt a veszteséget amit a tolvajok ellopnak, persze.... Ekkora baromságot is rég olvastam már. Ha valaminek nem stimmel az ára, az 2 roppant egyszerű okra vezethető vissza:
1, Mint fentebb írták, valami jóképességű nem azt töltött a polccímke mögé, amit kellett volna
2, Kevés az árellenőr, sok az árváltozás.
Ennyi, ilyen egyszerű.
Az árak a prágában lévő központból töltődnek át éjjelente, nem a pénztáros találja ki őket.
(Más kérdés, ha balfaszságból/nemtörődömségből kétszer húzza le valaminek a vonalkódját, vagy a sárgacímke helyett az eredeti vonalkódot.) Egyébként a pénztárosnak igyekeznie kell, mert nézik náluk a teljesítményt, azaz a szkennelt cucc/óra arányt. Szóval nem unalmukban pörögnek.
Még csak HATÁROZOTTNAK sem kell lenni, egyszerűen odamész a vevőszoli pulthoz, megmutatod a cuccot amit vettél, és nem stimmel az ára, meg a blokkot. A vevőszolis visszaadja a különbözetet. Hidd el, nem problémázik majd, nem a sajátját kell odaadnia. Nem kell vele flegmázni/bunkózni/stb, nem ő tehet róla. A fentebb leírtak a teszkóra vonatkoznak.
Mellesleg a panaszkönyv már vagy 20 éve megszűnt, "Vásárók könyve" az új neve.
[ Szerkesztve ]
Rip and tear