Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • NoLF

    veterán

    válasz Calogero #20 üzenetére

    ugyanaz pesten, de sztem az egész országban. gyalogos megy amerre lát, siet, nem figyel, ha rádudálnak hogy haver miért mész át a piroson, még neki áll feljebb.
    és akkor a piroson áthajtó, forgalommal szemben bicikliző, autók közt dugóban kacsázó egyedekről ne is beszéljünk...

    minden szempontból totál káosz az ország. angliában bezzeg a 22"os krómfelnis hummer H2 is úgy megállt nekem a zebránál, miközben még csak sejteni lehetett hogy át akarok ott menni, hogy ihaj. de még a biciklis is megáll a zebránál a gyalogosnak!

    The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people

  • NoLF

    veterán

    válasz Jancsi #18 üzenetére

    bizony kanyarodási szándék jelzésére használandó, ezért kanyarodás/sávváltás/előzés előtt időben ki kellene tenni...

    kb 50% se az az arány aki így használja, ha használja.

    The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people

  • NoLF

    veterán

    válasz Jancsi #15 üzenetére

    -ja persze, buszt nem engedünk be mert nem érünk rá (pedig csak egy visszaváltás, üzemanyagfogyasztás nélkül, fékhasználat nélkül)
    -zebrán nem engedünk át senkit, nekem van autóm, nehogy már megálljak, vigyázzon magára...
    -ablakot nem tartom tisztán, drága a szélvédőmosó, meg amúgy is kilátok rendesen
    parkolás itt bpn is kaotikus, sztem ha tudnának még a falra is felmásznának. érdekes ha én szorult helyzetben vagyok és szabálytalanul állok meg, mindig megkúr a közteres, de a többieket nem, pedig nap mint nap látom ugyanazokat az autókat ugyanott állni, forgalom elől elzárt területen, tiltott helyen, zebrán... azért teszik meg mert megteheteik.

    The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people

  • NoLF

    veterán

    legjobbak:
    - egyből taposom a féket ha meglátok egy féklámpát (motorfék mire való? olyankor nem fogyaszt az autó, és nem kopik a tárcsa/betét)
    - lefosom hogy kitalálták a zöldhullámot, zöldet kapok, (nincs dugó) kilövök mint állat, legyorsulom a mellettem levőt, hogy a következő lámpánál jót fékezhessek a pirosnál, aztán restart. én meg a mellette lévő sávban normál használat mellett, fele annyi üzemanyaggal, fékkopás nélkül végigmegyek a zöldhullámon. ki a hülye?
    - zöldre nem indulok el, nézelődök egy kicsit
    - piroson még átmegyek, simán elfér. hogy a következő pirosnál tuti meg kell hogy álljak mert a lámpák így vannak beállítva, nem érdekel. inkább kockáztatok egy koccot, hogy jól megállhassak a következő pirosnál, minthogy ennél álljak meg, s utána esélyem legyen elkapni a zöldhullámot, koccveszély nélkül.
    - nem tudok parkolni, és ezt nem józan paraszti ész használatával, hanem sokperces ingázással, parkoló társaim autóját szépen meghúzogatva próbálom egyensúlyozni. ha befér, leszarom hogy az utcában elférjen még mellettem egy autó, ne adj' Isten még a gyalogos is a járdán (behajtható tükrök? szaromle!)
    - ha egy kereszteződésnél várakoznom kell, és felkúrom magam, jól kilövök az első adandó lehetőségnél, soksok üzemanyagot égetve, gumit koptatva, közlekedő társamat fékezésre kényszerítve. index nem biztos hogy kell, csak ha ráérek.

    hirtelen ennyi, de ennél ezerszer több van...

    The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people

Új hozzászólás Aktív témák