Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#20) Bog


Bog
HÁZIGAZDA

Pár dolgot még hozzátennék:

A szolgáltatóval szerződött viszonteladói partnernek úgy kell a 72 órás csere, mint Kiszel Tündének a szemöldökdúsító. Alapvetően sem a Pannon, sem az értékesítő, sem pedig az ügyfél nem tehet arról, hogy szopóágra kerül egy telefon, mert a gyártó szarul rakta össze. De valahol mégis érvényesíteni kell a 72 órás cserét, az pedig a törvény szerint az értékesítés helyszíne.

Namostan itt két dolog történhet.

1. A telefon láthatóan hibás, akkor gond nélkül csere (bár megjegyzem, hogy az, hogy ''nem kapcsol be'' simán megoldható egy avatatlan kézzel megpróbálkozó függetlenítésnek is).
2. A telefon az ügyfél elmondása alapján hibás, de az értékesítés helyszínén nem produkálja a hibát. Ezt nyilván nem fogja SENKI kicserélni, és ez így normális.

A gond akkor van, amikor a telefon produkálja a hibát, de nem megállapítható, hogy az ügyfél trükközésének nyomán kúródott el, vagy pedig tényleg fostalicska volt a telefon gyárilag. Ilyenkor általában a szerződött viszonteladó a bevizsgálás mellett dönt.

Miért?

Mert ha kicseréli egy újra a készüléket, akkor a hibásat persze felküldi a szervízbe. Ha ott kiderül, hogy tényleg gyári hiba volt, akkor a gyártó/szolgáltató természetesen díjmentesen pótolja a viszonteladói üzlet készletét egy típusazonos darabbal. De ha kiderül, hogy a t. ügyfél kummantott egy kurvanagyot, és meg akarta házilag buherálni a telefonját, és ezért romlott el, akkor a viszonteladó beszopta, mert nem kap cserébe másikat az anyacégtől, tehát bukott egy telefonnyi lóvét.

Aki egyszer megégette magát ezzel, az kevésbé rugalmasan cserélget első bemondásra 72 órában telefont, ezt szerintem nem ügy belátni.

Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.