Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#101) Gyuri27 válasza dabadab (#97) üzenetére


Gyuri27
félisten

Az aqva izgalmas brigád. Bementem a XI ker üzletükbe. Mondja az arc nincs a cucc amit akartam venni. Kérdezem nálatok akkor még hol kapni? Mondja XV-ker. Szépen meg kérdeztem volna-e mód az átszállitásra mert a XV nem esik útba. Azt mondja az eladó legalább egy hét. :F Otthagytam és megvettem máshol. :P

Amd - Radeon - Ryzen

(#102) Petek válasza Gyuri27 (#101) üzenetére


Petek
tag

Szerintem csak lusta volt felhívni a másik üzletet, vagy annyira antiszociális, hogy még a kollégájával is roszban van, és nem beszélnek egymással :DD

In vino veritas

(#103) Gebriel válasza dabadab (#30) üzenetére


Gebriel
veterán

UP! :B



[Szerkesztve]

(#104) blunt


blunt
aktív tag

ha nekem a T-nél azt mondta volna az ürge, hogy nem cseréli ki a vadi újonnan vett telefonomat amikor köv. nap a mom parkba vittem vissza, akkor lehet olyat kap, hogy a pult adja a másikat.

ha valamiért fizetek, elvárom, hogy szolgáltatást kapjak érte. arra meg magasan teszek, hogy csak eladóra futotta az agyából. ez nem az a pozíció, ahol eljátszhatjuk, hogy ''na, majd én jól kicseszek veled apukám, mert olyan melóm van''. Ha itt valaki a rövidebbet húzza, az az eladó.

úgy érzem néhányan fogalomzavarban szenvednek ebben az országban.

(#105) Gebriel válasza blunt (#104) üzenetére


Gebriel
veterán

..Ha itt valaki a rövidebbet húzza, az az eladó...

Látom nem teljesen zárt látokörü vagy nem vagy tisztábban a dolgokal...

#20 hsz-t olvasd végig figyelmesen

..úgy érzem néhányan fogalomzavarban szenvednek ebben az országban.
..


Te mindenesetre az biztos

..ahol eljátszhatjuk, hogy ''na, majd én jól kicseszek veled apukám, mert olyan melóm van''...

Szerinted azért ül ott az eladó hogy ezt bizonyitsa??

ugy érzem néhányan még mindig a ''kihaénnem'' szindromában szenvednek ebben az országban :((

#20 hsz-t olvasd végig figyelmesen


ha valamiért fizetek, elvárom, hogy szolgáltatást kapjak érte

Azért kapsz csere készüléket hogy a szolgáltatást azaz azt hogy telefonálj zavartalanul megtehesd

[Szerkesztve]

(#106) adalbert1 válasza t72killer (#17) üzenetére


adalbert1
veterán

Érdekes, a tesco-nál nekem is helyszini próba után egyből cseréltek egy beszart dvd lejátszót pedig azt hittem hogy hatalmas nagy szivatásnak leszek kitéve (és a vicc az egészben, hogy nekem otthon semmit nem vitt, ott meg 2 teszt lemez volt, egy írott és egy eredeti. Az ő írott tesztlemezüket olvasta, még jó hogy az eredetit nem, mert akkor valszeg csere nélkül beszoptam volna).

(#107) #35692544 válasza Kalandor (#5) üzenetére


#35692544
törölt tag

tudom kicsit későn reagálok
salynos ez nem minden országban müködik így
egy ismerősőm dolgozott amcsiban 3 hét után minden szó nélkül visszavették a müszakicikket.

megvettem a telót hazavittem kikapcsolt nem lehetett vissza kapcsolni az európarkban a nokia szerviz meg a voda bolt között szambáztam harmadszorra a keményebb hagvétel és a fogyasztóvédelem felemlegetése után pofavágásokkal de kicserélték.
na azóta vagyok pannonos

[Szerkesztve]

(#108) REDRAT


REDRAT
csendes tag

Üdv mindenkinek!

Ma belefutottam ebbe a topikba.

Kb másfél órámba került még végignyálaztam, de annyira magával rántott, hogy nem bírtam ott hagyni.:)

Kényes és izgalmas téma ez!:)

Elöljáróban csak annyit, hogy a pult mindkét oldalán álltam már sokszor és fogok is még:)
Sőtt szervizes is voltam, mobilokat javítottam!

A történetből amit itt boncolgattok arra jutottam, hogy itt az történt, hogy a vásárló, akinek meghibásodott a készüléke és azonnal nem tudta kicseréltetni, nyílván nagyon dühös volt a kellemetlenség miatt(jogosan!). Aztán amint emésztete magát, dühében leírta ezt a forumra, persze amint az írást olvasom, szerintem egy kicsit felfújta az ügyet és néhány dolgot a maga javára ferdített el. Szerinte a két fő bűnös a szolgáltató és a boltban dolgozó eladók.
Viszont pár dologra már az eljén felfigyeltem:

Előszőr is nem a vásárló írta ezt a panaszos dolgot a topikba, hanem a felesége. Ez mondjuk lényegtelen, mert lehet hogy a vásárlásnál mindketten jelen voltak, csak a csere igény bejelentésénél nem, végül is nem számít. Azonban érdekes, ha a vásárló szerint a termék rossz volt, a helyszínen kicserélni nem tudták volna azonnal, de bevizsgálás után, ha valóban hibás igen, ráadásul felajánlották, hogy addig kaphat cserekészüléket; akkor miért nem hagyta ott??Hiszen Ő biztos volt abban, hogy a termék hibás és csak idő kérdése, hogy produkálja a hibát!Érdekes...
Persze lehet, hogy csak tényleg mérges volt és még nem akart dönteni azonnal.
Nem tudhatjuk.
A másik az, hogy azt írja 3,5óra volt az ügyintézés. Na az hogy??????????
Nem tudom, de számomra nem nagyon elképzelhető, hogy egy boltban annyira sokan lennének, hogy valakinek is több, mint három órát kellene várnia, persze ettől még előfordulhat:) Vagy lehet azért tartott idáig, mert ő úgy döntött, hogy leül és megvárja amíg tapasztalható a hiba, de 3,5óra után megunta. Nem tudhatjuk!:)
A harmadik dolog az, hogy azt írja nem vett fel a dologró a kereskedő jegyzőkönyvet.
Na ez több szempontból is érdekes! Ha ott hagyja a készüléket, bevizsgálásra átveszik, hivatalos jegyzőkönyv készült volna, amin nem javítás, hanem 3 munkanapos csereigény jogosságának megállapítása szerepelt volna! Én is Pannon viszonteladónál dolgozom, tudom, hogy így van! Ráadásul az összes hiba és dátum is rögzítve lett volna. Aztán a másik, ha ezzel Ő nem értett egyet, és ez ennyire felháborította, akkor beír a vásárlók könyvébe, és lám máris van egy mindkét fél álláspontját rögzítő jegyzőkönyv, aminek az egyik példánya nála marad, mehet vele a fogyasztóvédelemhez, dokumentáltan, plusz a cégnek is kötelessége 30napon belül kivizsgálni és meválaszolnia a dolgot.
A negyedik érdekes dolog az, hogy én úgy tudom, hogy csak akkor hozható az Ügy ilyen részletességgel bármilyen formában nyílvánosságra, ha a fogyasztó a fogyasztóvédelemhez fordul, a békéltető tárgyalásra sor kerül, ám a cég nem tekinti döntőnek az ügyben a békéltető testület döntését! Ez azért fontos, mert a békélető testület álláspontját a cégnek nem kötelező magára nézve jogerősnek elfogadni, erre van a bíróság!Ám a cégek többsége természetesen elfogadja ezt!Na mindegy az a lényeg, hogy elvileg csak akkor hozható nyilvánossságra a cég neve és az eset, ha a cég a békltető testület döntését nem ismeri el magára nézve kötelezőnek.
Itt pedig ugyebár idáig el sem jutott az Ügy, ennek ellenére a kedves Ügyfél konkrétan megemlíti a szolgáltatót PANNON, sőt még a dolgozót is G. Viktor, ráadásul még a Vezeték nevét is, hacsak rövidítve ugyan, de kiírta!Meg ugyebár azzal, hogy azt írta Árkád 2. emelet a bolt is elég egyértelműen beazonosítható. Érdekes....
Ja és természetesen, ha az ügyintéző ezen felbuzdulva mondjuk hasonló módon beírta volna válaszban itt a kedves Ügyfél nevét hasonló rövidített formában, akkor persze veszélyben lenne már az állása, és lehet a tisztelt Ügyfél polgári pert fontolgatna adatai nyilvánosságra hozatala miatt:)
Elnézést kérek mindenkitől ha rosszul írtam volna valami!Nyugodtan javítsatok ki!

Rátérve a probléma lényegére, kicsit elrugaszkodva az esettől, úgy gondolom, hogy tényleg az emberek hozzáállásával van baj!Nem jó a morál, nincs kultúra ilyen ügyekben!Sajnos!
Kicsit kifejtve a dolgot, arra gondolok, hogy a törvények sokszor rosszul vannak megírva, ezt mindannyian éreztük már ugye valamilyen formában és hát persze mindenki igyekszik kicsit formálni őket, ki nem??:)
A lényeg az arany középút lenne, de erre valahogy kevesen törekednek!

Sokan vannak akik azt állítják, hogy a törvény az törvény és be kell tartani!Igen be kellene, de amint az előbb írtam, tudjuk, hogy a törvények sokszor nem alkalmazhatóak jól a gyakorlatban, íróasztal mögött születnek:)
Ja és ha már a betű szerinti törvénybetartásnál járunk, mondok egy példát:
Az Ügyfél ha bemegy a boltba cserét akar, azonnal és nem teljesítik bármilyen indokkal, akkor ugyebár ha addig megy amíg nem érvényesítteti ezen jogát, akkor így vagy úgy a kereskedő kára a dolog, ha nem volt jogos a csereigény.A vásárló arra hivatkozik, ha neki nem cserélik ki az meg az Ő kára!Tételezzük fel nincs baja a készüléknek, ha nem cserélnek a vásárló károsul!Tisztasor!
Nade fordítsuk meg a dolgot, a cég a nevét adja a dologhoz, beperelhető, stb....ha a vásárló aki cserét intézni szeretne semmilyen formában nem kockáztat. Legalábbis nem hallottam garanciális ügyekben olyan jogszabályról, ami arról szólna, hogy ha a vásárló mondjuk a beázott készülékét kicserélteti, bekerül a hibás, kicserélt készülék a gyártóhoz, ott kiderül, hogy a Vásárló hazudott, mert letagadta, hogy a készülék beázott, akkor ,mondjuk beperelik a Vásárlót vagy kártérítésre köteleznék. Pedig ha az lenne, hogy ha nem mondott igazat és a csere megvalósult, aztán meg jönne neki a számla, meg a felszólítás, mehetne bíróságra és behajtanák rajta a készülék árát, akkor ezerszer meggondolná mindenki a szándékos kummantást!
Persze ez sem működne, meg fura lenne, meg nem megvalósítható, de elvben érdemes elgondolkodni rajta!
Ráadásul, ha nem lehetne megtagadni semmilyen indokkal a 3 munkanapos cserét,( amit egyébként jogszabály szerint nem is lehet, ezért van a bevizsgálás!!!), akkor 2 nap sem telne bele emberek százai játszanák el, hogy adják vissza a pénzemet, elállás, meg nem tipus azonos cserét szeretnék.......stb, pedig a készülékek nagy részének nem is lenne hibája csak nem tetszik neki, megunta, stb; vagy be van ázva, leesett, megpróbálta függetleníteni....típusú történetekrő lenne szó!
Sajnos ez van, nagyon elkeserítő a kép!Én is csak azt tudom mondani, amit sokan meg tettek már előttem, hogy más a pult egyik oldalán és a másikon!
Nem védem persze a kereskedőket, szolgáltatókat, vannak azoknak is dolgaik, de tényleg elkeserítő amit művelnek az emberek, és ahogy a dolgokhoz hozzáállnak!
Erre mondom én azt, hogy arany középút!!
Ha nekem problémám van egy termékkel, sosem ütöm az asztalt, higgadtan próbálok érvelni, érdeklődöm mit lehetne tenni, eddig csak azt tapasztaltam szinte mindenhol, hogy igyekeznek megtenni ilyenkor a maximumot az eladok, kereskedők, és ami a lényeg néha azt is látni, hogy tényleg szívesen segítenek, mert te nem voltál az a pökhendi leszarom, kit érdekel a kereskedő, oldja csak meg, nehogy má én szívjak wazze típusú figura!!!!!!
Ja és itt még nem is foglalkoztunk a jogszabályokkal, és mégis segítőkészek voltak a legtöbb esetben!

Szóval én azt mondom, hogy sok múlik az eladón és a vevőn is, és igen is ember számba kell vegye egymást a két oldal!!!
Na jó sokat írtam, bocs mindenkitől a helyesírási hibákért, fáradt vagyok és gyorsan is gépeltem. Tudjuk be ennek:)
Ha valami eszembe jut még ezzel kapcsolatban még írok!
Amennyiben valami szamárságot írtam volna, akkor aki tudja hogy helyes nyugodtan javítson ki!!!

Üdv mindenkinek!

(#109) Hobli1988


Hobli1988
tag

Hi!Szerintem ha én valamelyik boltban otthagyok 100-200ezret és egy kisebb alkatrész tönkre megy nem kellene velük szarozni 2hétig!

Eladó egy APC Back-UPS CS 350 szünetmentesitő táp,szinte új!7k

(#110) erdoke


erdoke
titán

Úgy tűnik, a többség valamiért a vízzel hozza rokonságba a szervizt. Service -> szerviz. A vízhez semmi köze, és a huszadik hosszú í után baromira idegesítő. :((

A legjobb aláírás a héten

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.