Hirdetés
- GoodSpeed: Munkaügyi helyzet Hajdú-Biharban: észak és dél
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- GoodSpeed: WELLPUR KVITA GF85 - JYSK - tapasztalatok
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- eBay-es kütyük kis pénzért
- MasterDeeJay: Harc a DDR5 árak ellen
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
Új hozzászólás Aktív témák
-
MCBASSTION
aktív tag
tenyleg tilos hozzanyulni tobb szalrol (ie. tobb szalrol renderelni). Viszont ez nem errol szol.
Itt arrol van szo, hogy A szalon renderelsz, es kozben B szalon streameled a kovi framehez szukseges dolgokat. Elvileg ez dx11-ben meg lett oldva rendesen.ogl alatt mivel egyszerre csak 1 szalon lehet aktiv a kontextus, ezert nem tudsz streamelni. Illetve letrehozhatsz kulon szalon kontextust, csak akkor meg mire atcopyzod a masik szalra az lesz overhead.
lasd:
http://www.opengl.org/wiki/OpenGL_and_multithreadinga deferred context-nek meg nem tudom h van-e ertelme, mindenesetre elvileg ez sokkal jobb, mint a display list. Tehat valszeg van ertelme... Foleg akkor ha ugye egy jelenetet 2x kell renderelni. (pl deferred lighting)
am nem ertem h miert irtozol gl2+-tol. Olyan dolgok vannak benne, hogy utana valszeg nem akarsz majd visszaterni gl2-re, mert egyszeruen kevesnek erzed majd.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A DirectX 11.1-ben is van lehetőség kiterjesztésre.
(#41) Pikari: Valóban a multi-thread valamilyen szinten zsákutca. Nagyon korlátozottan lehet megcsinálni stabilra. Nem egy játékból dobták már ki megjelenés előtt. Ott van például a Batman: AC (az első patch kivette és gyorsult a program) és a Far Cry 3 (még a gold verzió előtt kidobták). Egyedül a Civilization V-nek van normális multi-thread támogatása. Na meg most az új 3DMarknak, de az nem játék. Alapvetően meg lehet csinálni, csak nem biztos, hogy megéri a befektetést.
-
MCBASSTION
aktív tag
vannak olyan featureok amik extensionben sincsenek meg...
peldak:
deferred contexts:
http://www.opengl.org/discussion_boards/showthread.php/172719-DX11-deferred-context-is-like-GL-display-listsilletve multi-threaded rendering:
http://www.tomshardware.com/reviews/opengl-directx,2019-6.html
Ez megoldhato ogl alatt, csak tul nagy az overhead. Illetve kerdes h van-e ertelme, mivel egyszerre csak egy szalon lehet aktiv a kontextus, tehat nem tudsz renderelni meg streamelni parhuzamosanogl 4.3-al azert elegge felzarkoztak, de ugye meg nincs amd driver hozza

-
MCBASSTION
aktív tag
azert akarmennyire szep es jo, hogy a gl2 gyorsabb a dx9-nel, akkor is 2013 van, es mostmar inkabb a dx11(.1), illetve ogl 4.3-at kene osszevetni.
ha pedig ezeket nezed, akkor van olyan dx feature ami nincs ogl-ben, es emiatt a rendereles gyorsabb (sajnos), es ki is merheto (pl unigine heaven alatt nekem sikerult nem kis kulonbseget merni)meg egy ilyen bm-ot talaltam, de ezen nem sikerult ilyet merni (kb ua). Szoval valszeg ok nem hasznaljak ki.
http://www.allbenchmark.com/ -
Abu85
HÁZIGAZDA
Hát azért nem teljesen. A Linux esetében jelentős probléma, ha egy fejlesztő nem nyílt technológiákat implementál a játékba. A Unigine motorral rendelkező programok mind S3TC-t használnak, amit a nyílt forrású grafikus driverek nem támogathatnak (licencköteles a technológia és nem lehet a forrást publikálni, ami ellenkezik az open source gyakorlattal). És jelenleg csak az NV és az AMD kínál Linuxra zárt grafikus drivert. A GPU-piac több mint felét birtokló Intel nem. Ez is egy hatalmas hátrány például a Linux gaming terjedése szempontjából. Egyszerűen a piac jelentős részét birtokló cégnek nem fókusz az OS támogatása.
Persze ezen nyilván lehet változtatni, csak az Unigine eddig ezzel nem törődött, és nem is hiszem, hogy fognak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Tudjuk, de nem tesszük: a magyarok többsége nem törődik adatai védelmével
- OLED TV topic
- VR topik
- CADA, Polymobil, és más építőkockák
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Robotporszívók
- Világ Ninjái és Kódfejtői, egyesüljetek!
- Autós topik
- Óra topik
- Rogyásig pakolható a Cooler Master Cosmos szériás csúcsháza
- További aktív témák...
- EVGA GeForce RTX 3080 FTW3 ULTRA GAMING 10GB
- MSI Radeon RX 6700 XT MECH 2X OC 12GB használt videókártya számlával és garanciával eladó!
- MSI Radeon RX 5700 XT MECH OC 8GB használt videókártya számlával és garanciával eladó!
- ASRock Radeon RX 6700 XT Phantom Gaming D OC 12GB számlával és garanciával eladó!
- GIGABYTE GeForce RTX 2060 OC 6GB használt videókártya számlával és garanciával eladó!
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Starlight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3133, 95% Akkumulátor
- Huawei P30 Lite / 4/128GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia
- CoolerMaster MM710 53gr pehelykönnyű gamer egér eladó
- Tökéletes állapotú Samsung S10 128/8GB tok+doboz+kábel
- AZONNALI SZÁLLÍTÁS Eredeti Microsoft Office 2019 Professional Plus
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest

Egyetlen igazán jó OpenGL motor jelenleg az Unigine szerintem. id Tech 5 amolyan szódával kategória. De aláírom, ezek komoly megjelenítésre képesek és nem 2D-s SFML szerű megjelenítésre gondolok.

