Hirdetés
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- GoodSpeed: A RAMválság és annak lehetséges hatásai
- GoodSpeed: 3I/Atlas: Üstökös vagy idegen civilizáció űrhajója?
- GoodSpeed: Márkaváltás sok-sok év után
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
Új hozzászólás Aktív témák
-
MCBASSTION
aktív tag
tenyleg tilos hozzanyulni tobb szalrol (ie. tobb szalrol renderelni). Viszont ez nem errol szol.
Itt arrol van szo, hogy A szalon renderelsz, es kozben B szalon streameled a kovi framehez szukseges dolgokat. Elvileg ez dx11-ben meg lett oldva rendesen.ogl alatt mivel egyszerre csak 1 szalon lehet aktiv a kontextus, ezert nem tudsz streamelni. Illetve letrehozhatsz kulon szalon kontextust, csak akkor meg mire atcopyzod a masik szalra az lesz overhead.
lasd:
http://www.opengl.org/wiki/OpenGL_and_multithreadinga deferred context-nek meg nem tudom h van-e ertelme, mindenesetre elvileg ez sokkal jobb, mint a display list. Tehat valszeg van ertelme... Foleg akkor ha ugye egy jelenetet 2x kell renderelni. (pl deferred lighting)
am nem ertem h miert irtozol gl2+-tol. Olyan dolgok vannak benne, hogy utana valszeg nem akarsz majd visszaterni gl2-re, mert egyszeruen kevesnek erzed majd.
Új hozzászólás Aktív témák
- Canon 1100D + 18-55 3,5-5,6 IS II digitális fényképezőgép
- HIBÁTLAN iPhone 11 Pro 256GB Space Grey -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3173, 100% Akkumulátor
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3315, 100% Akkumulátor
- Apple iPhone 16 Pro 128GB,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
- Készpénzes számítógép PC félkonfig alkatrész hardver felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest

