Hirdetés
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- GoodSpeed: Samsung Galaxy SmartTag2-esek a tolvajok ellen!
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- bambano: Bambanő háza tája
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- RIOS Gépház: Rebootoljuk a PROHARDVER YouTube csatornáját!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Anaren91
senior tag
válasz
Donki Hóte #180 üzenetére
[link] Teljesen jól vezethető autó. Csak attól, mert hátsó kerekes egy autó, még simán meg lehet őket fogni. Nekem 2k fordulatnál 750 Nm-t tol ki a kocsi, és az aktív kormányzás miatt, kb lehetetlen vele kipörögni, mert egy szempillantás alatt visszahúzod egyenesbe. Ha meg be van kapcsolva a DSC akkor meg végkép... Ezekben a zsír új autókban, meg van annyi elektronika, hogy tényleg isten barmának kell, hogy legyél, hogy eldobt a kocsit. Elpörögni se pörög el a kerék, még álló rajtból sem pl ha fent van a nyári gumi, mert nem virslik vannak alatta. 275 van hátul, ezen meg gondolom még bőven efölött. Egy minőségi gumival simán el lehet vele rajtolni.
-
Anaren91
senior tag
válasz
Donki Hóte #176 üzenetére
Ekkora lóerővel meg nyomatékkal manapság kb 0 autót gyártanak kézi váltóval. Mert nem tudnál vele értelmesen közlekedni. Bármelyik luxus sport autót megnézed, mind automata, és nem hiába.
Somatom:
Nem értem te mit lovagolsz a kompromisszumon, egy sport sedan esetén. Az összes kompromisszumos, mivel nem arra van tervezve, hogy a családdal a Balatonra menj nyaralni, és berakd az 1 heti élelmet, meg a babakocsit. 'Sport" szedán. Arra van, hogy élmény autóz vele, vagy max egy könnyűvérű aranyásót lecumiztass benne a tengerparton. Aki családi izom autót akar venni, az vagy vesz egy Audi RS6 kombit, vagy van annyi pénze, hogy ezt második, harmadik autóak tartja, és hétvégente elmennek anyuval valamerre benne.
Leírta feketén-fehéren, hogy se kutyája se macskája, mi a faszért érdekelné, hogy belefér-e a család, de úgy őszintén? Ha meg majd lesz, gondolom nem fogja megterhelni, hogy vegyen egy családi kombit e mellé.
És igen, szervíz igényesek, tekintve olyan teljesítményre vannak tervezve, ahol már használódnak rendesen az alkatrészek, olyan fémet ami meg mindent kibír, és nem kopik, és megfelelően olcsó arra, hogy motort gyártsanak belőle, még nem találtak fel. Hidd már el, hogy ebben a kategóriában az ember nem ész érvek alapján dönt, mert az nincs mögötte. Ez szimplán a vágyakról szól és kész.
Az meg, hogy minek rá 4 ajtó.. Miért jobb az mondjuk, pl egy E92 335 i esetében, ami egy két ajtós kupé, hogy ugyan úgy van hátsó ülés, csak ráadásul még faszmódon is tudsz beszállni? Mondjuk ha nem egy könnyűvérű picsát akarsz betuszkolni a kocsiban, hanem 3-at egy esti mókához? -
bambano
titán
válasz
Donki Hóte #176 üzenetére
helyes lenne azt írni, amit írni akarsz.
egyébként pedig a komolyabb autók sem pár nagy rajtot bírnak. -
Somatom
veterán
válasz
Donki Hóte #167 üzenetére
Ebben biztos vagy? Sztem hátsókerekes, önzáró difivel. A quadrifoglio a google szerint díszítést jelent. A legmagasabb felszereltséget jelenti, nincs köze a quadro szóhoz. Hacsak nem a négylevelű lóhere.
-
válasz
Donki Hóte #166 üzenetére
A Model 3P súlya ~1850 kg, az 1730 kg valamelyik egyszerűbb változat.
Nem akarok nagyon belemenni, de a Tesla sosem a környezetvédelemről szólt. Nincs lokális kibocsájtás, kb. ennyi írható a számlájára. De egy nehéz bódét kell mozgatni, ráadásul akkora erővel tudja azt megtenni, ami brutál mennyiségű energiát használ el. A súlya és a nyomaték miatt zabálja a gumikat is, az úthálózatnak sem kedvez a nagyobb terhelés, stb. Eleve azzal promózták a kezdetektől az egész brand-et, hogy Ferrarikat gyorsul le. Nem épp a környezettudatosság volt a fókuszban. Ez már csak úgy ráragadt és nem tiltakoztak ellene.
Az elektromos autók "zöldítésének" pedig nem a háztetőkre szerelt napelemek lesz a kulcsa. Hacsak nem áll napközben otthon az autó a töltőre dugva. -
bambano
titán
válasz
Donki Hóte #169 üzenetére
azt írtad, hogy "egy kuplungos kéziváltós autó". nem azt, hogy "a nissan csúcs sportautói". az egy kuplungos kéziváltós autó kategóriába belefér az 1.3 stift, az 1.0 hiábataposodparaszt és az 1.6 g astra is.
tehát fogadd el tőlem a saját személyes tapasztalatomat: amit írtál, marhaság.
-
bambano
titán
válasz
Donki Hóte #166 üzenetére
"egy kuplungos kéziváltós autó pár tucat padlógázas indulás után már nem lesz túl acélos": van saját tapasztalat is?
-
válasz
Donki Hóte #154 üzenetére
Környezetvédelmi szempontból a legjobb autó az 1 millió kilométert futtott zöldséges merci.
-
válasz
Donki Hóte #154 üzenetére
Ezt te sem gondolod komolyan
Model 3P nem felvágás? Az még a BMW-n is túltesz, nincs annál felhype-oltabb autó manapság.
Ez a "-Miből tudod megállapítani, hogy valakinek Teslája van? -Nem kell erőlködnöd, állandóan arról beszél"Az meg, hogy bárki azt hiszi egy közel 2 tonnás autóról, ami 3 mp alatt van 100-on, hogy annak a leghalványabb köze is van a környezetvédelemhez, azt már tényleg csak sajnálni tudom
Majd, ha megépül Paks 2, akkor talán nem is lesz már olyan rossz, de igazából minimum 500 kg ledobása meg a teljesítmény harmadolása/negyedelése lenne az, amitől kezdve környezetvédelemről lehetne beszélni
Aztán mennyit szennyez egy Euro-6D final motorral felszerelt autó, ami megy évente max 10k km-t, mondjuk egy magyar átlag 14 éves euro3 vagy euro4 motoros autóhoz képest, amivel 20-30-40k km-eket tesznek meg? Könnyen elhet, hogy aki rávágja, hogy én vagyok a környezetszennyező, az bőven sepregethetne a saját háza táján
-
Szada85
aktív tag
válasz
Donki Hóte #151 üzenetére
A német “módi” szerintem kellemes szabadságot ad, a tartományi karakterek után elérhetőség függvényében lehet “játszani” az 1-2 betű és 2-3 szám kombinációkkal, illetve kellő rámenősséggel ennél rövidebb is lehet, de az elég spéci.
Kedvencem a szomszéd tartományi csóka (melóba menet szoktam látni), Ő lezseren a (HG)-NO-1 plakettal nyomul (egy 911 Turbo Cabrion).
-
válasz
Donki Hóte #151 üzenetére
A maximalista nem azt jelenti, hogy a tokeleteset akarja, hanem azt, hogy az adott dologban a a lehetosegeihez kepest a maximumot, altalaban tobbieknel tobbet szeretne.
Tehat lehetsz maximalista akkor is, ha 1 millios autot veszel.
-
válasz
Donki Hóte #151 üzenetére
Maximalista, a saját szempontjaim szerint. Az más kérdés, hogy neked máshol lenne a maximum. A rendszámot nem érzem egy lényeges dolognak. Az tényleg csak arról szól, hogy megmutasd másoknak, hogy én ezt megtehetem. USA-ban egy nagyon találó neve is van ennek: vanity plate.
Ennek a kocsinak csak a velejárója a "felvágás", nem a célja. És azért vacilláltam sokat a konfiguráción meg a színen, mert azt akartam, hogy amikor ránézek, akkor én azt lássam, hogy ez pont olyan, amilyennek megálmodnám.
-
bambano
titán
válasz
Donki Hóte #145 üzenetére
egyrészt a rendszám nem látszik annyira. másrészt a rendszámot később is lehet cserélni. a kocsi festésére pont az ellenkezője az igaz.
harmadrészt a rendszámtól nem megy jobban az autó, sőtaz 510 lóerőtől meg igen.
-
Anaren91
senior tag
válasz
Donki Hóte #145 üzenetére
Ugye ezt te se gondolod komolyan? Egy autó színe teljesen megváltoztatja azt, hogy milyen képet fest egy kocsi.Nálam is kitétel volt, hogy Carbon Schwarz legyen, mert az tetszett. Rendszám meg szar mindegy mi, lehetett volna FAX-001 is. Vagy amikor te használt autót nézel, pl mindegy milyen a színe? Tudok egy tök jó pinarózsaszín twingot érdekel?
Vagy nem tudom hányszor dícsérték meg a rendszámtábládat, de azt biztos mondta már valaki, hogy de jó a színe a kocsidnak. -
Anaren91
senior tag
válasz
Donki Hóte #142 üzenetére
Mert mit nyersz abból, ha digo-01 lesz a rendszámod vagy Romeo-01? Semmit. Nem mind 1 mi van a kocsi elején? A különbözetből meg tudsz venni sok olyan dolgot ami több élményt ad. Le is írta, hogy pont nem érdekli az egyéni rendszám. Abból a pénzből elmehet egy párszor mondjuk pályára megcsapatni a gépet. Vagy televágja a tankot egy párszor, és bejárja az országot. Vagy akármi értelmesebb dolgot. Hobbiban meg ne keress logikát, főleg anyagi vonzatban, de attól mert valaki megteheti, hogy megveszi magának a drága holmit, nem jelenti azt, hogy szórni kell a pénzt értelmetlen dolgokra, csak mert van péz had menjen alapon.
Én pl imádom a zenét, és hajlandó vagyok kiadni nagyobb összeget egy minőségi fejhallgatóra, de több 10 ezer forintot nem fogok kiadni egy kolumbiai szűz lányok combján 24 karátos aranyból sodort audió kábelre, mert hát csak azon szól jól igazán. Ez már kb az a kategória, hogy fölösleges, mert akármelyik audiofill akármit mond, halandó ember semmi különbséget nem fog hallani akkor, ha egy mondjuk 5000 forintos kábellel van rákötve az erősítőre vagy ha egy 50000 ft ossal.
De am nem tudom miért lovagolsz még ezen az 510 lóerőn. Teljesen egyszerű a logika mögötte. Erre vágyik évek óta, megteheti, megveszi. Ennyi az értelme. Üdv a fogyasztói társadalomban.
#141
Nem vitatom, és örülök, hogy örömöd leled a családodban. De attól, hogy valaki vágyik az úgymond "kötelező" dolgokon kívül mint család, ház, gyerek másra is, az nem jelenti azt, hogy csak a pénzből vehető dolgok teszik boldoggá. Az a baj, hogy a legtöbb ember Magyarországon örül annak, ha ezek megvannak, és megelégednek vele. Én nem szeretnék ebbe a kategóriába tartozni, és család és gyerekek mellett is szeretném megvalósítani a vágyaimat. És ezzel rajtam kívül szerintem sokan mások is így vannak. -
plömplöm
őstag
válasz
Donki Hóte #111 üzenetére
ha a naaagy állami rendszámlekérdezőben nézted meg, és ott azt láttad, hogy nem volt kiadva, ez nem jelent semmit. nekem van olyan pár rendszámtáblám, ami szerintük nincs kiadva, nekem meg fizikailag van meg, konkrétan én váltottam ki annak idején. az is A-val kezdődik.
-
bambano
titán
válasz
Donki Hóte #128 üzenetére
mer egy opelre nem tud felvágni
-
Anaren91
senior tag
válasz
Donki Hóte #128 üzenetére
Miért van szüksége valakinek egy 600k-1 misis videókártyára, mikor a 100k-son is elmennek a játékok butított felbontással? Minek valakinek több százezres fejhallgató, ha az 1000 forintos hama is szól? Minek 4k tévé házimozival, ha a CRT-n is lehet filmet nézni? Minek több százezres horgászfelszerelés, ha az őslakosok egy gatyagumival meg egy szöggel is tudnak pl horgászni?
Hobbinál, meg vágyálomnál nincs éppeszű magyarázat. Azért, mert erre vágyik, és megteheti, hogy vegyen egyet, mert ezért dolgozott keményen az életében. Vannak olyanok akiknek az a cél, hogy vegyenek egy házat, és boldogok, vannak olyanok akik ettől többre vágynak, és tesznek érte. Mindenki álmodhat nagyot, de tenni kell érte.
Lehetsz te is vállalkozó, a lehetőség adott. Van aki a befolyó összeget gyűjti a bankszámláján mint Dagobert, és van pénze, csak élni nem él, meg van olyan, aki a megkeresett pénzből valóraváltja azt, amire a szíve vágyik. Ennyi. -
Eastman
addikt
válasz
Donki Hóte #128 üzenetére
Ez az év eddigi legelszomorítóbb kommentje.
Egy háromszavas kérdéssel meg is válaszolható. -
bzoley
veterán
válasz
Donki Hóte #128 üzenetére
Nem mindig van ésszerű magyarázat. Főleg, ha belül valami félrecsúszik.
Ha lenne rá pénzem, egy percig sem gondolkodnék, hogy átüljek egy Redeye-ba annak ellenére, hogy a józan észnek teljesen ellentmond. Ő ezt szeretné, és megteheti. Én még gyűjtögetek egy darabig -
válasz
Donki Hóte #119 üzenetére
De ha valamire nincs szükséged, akkor 200 ft-ot is sajnálsz rá. Engem meg az egyedi rendszám nem nagyon izgat. Abból a pénzből már veszek bele egy köbméter 100as benzint és mennyivel jobban járok vele
-
válasz
Donki Hóte #111 üzenetére
Csak az ARQ-510 az ~110e HUF, az ALFA-01 viszont ~435e
Ha a másodikra adnám a fejem, akkor inkább ROMEO-1 lenne a rsz. (Crysis 3-ban Psycho rádió hívójele, meg hát, passzol ehhez is).A polémia onnan indult, hogy bambano azt mondta, hogy a nagyobb motorban nagyobb a tartalék. Ez igaz is egy 5.7-es 340 lóerős V8-ra, de még bambano 3.2-es 215 lóerős V6-osára is igaz. De egy 2.9-es 510 lóerős motorra nem biztos, hogy igaz.
Szerinted egy 5.7-es V8 bírja tovább mondjuk 7-7500-as fordulaton (ahol kb. leadja a maximális 340 lovat), vagy a 2.9T V6 3500-4000 körül, ahol kb. 340 ló a teljesítménye?
-
Anaren91
senior tag
válasz
Donki Hóte #110 üzenetére
Azért mert az első szériás láncos vezérlésű 1.4 TSIk tényleg szarok voltak. Ezt 2012 után javították, amikor szíjra cserélték a láncot, megoldották, hogy bemelegedjen a motor, meg kiirtottak egy csomó hibát ami miatt szarok voltak.
-
bambano
titán
válasz
Donki Hóte #104 üzenetére
a nagypapás stílusban vezetett motor *SOKKAL* hamarabb megpusztul, mint az, amit ésszel meghajtottak. nem a fordulatszám öli meg a motort, hanem a nyomaték.
másik hsz-re:
nem azt gondoltam összehasonlítási alapnak, hogy milyen, amikor megküldesz egy motort, csak úgy. mondok példát: m7-es bevezető, legendás érdi emelkedő, nyári vasárnap délutáni csúcs. senki nem pattog, mert minden sáv tele van, mint a négyeshatos, hanem mindenki tartani akarja a kialakult tempót. ilyen helyen vajon a ford mondeo 1.0 3 henger ecofing lesz a tartósabb, vagy a ford mondeo v6-os motorral? -
Anaren91
senior tag
válasz
Donki Hóte #104 üzenetére
Sokmindentől függ. Ha tényleg egy teljesítményre kihegyezett autó, ahol mindent kicentiztek, akkor néhány elrúggás odatehet a motorbelsőnek (főleg hidegen szereti nagyon
) , de megelőző karbantartással fent lehet tartani a motort. Főtengely csapágy csere, rendszeres olajcsere (nem 30k km után). Ha kímélve van vezetve, sokat növelhet a motor élettartamán. De tény, hogy ezek nem mindennapi használatra lettek csinálva.
De mondjuk az én 35d-m is már inkább a sport szedán kategóriába tartozik, de a maga 3 literes sorhatjával ha finomat járok vele örök mint a nyomorúság
Bár néha meg kell kínálni kicsit, mert szereti...De bírja is, mert egy roppant alulparaméterezett motor. 272 ló gyárilag, de olyan 450 lóerőt gyári motorbelsővel simán ki lehet hozni belőle.
-
bzoley
veterán
válasz
Donki Hóte #102 üzenetére
A 2.9 és 3.2, sőt a korábbi 3.5-ös v6-om is számomra elég messze van még a "nagyobb motor" kategóriától.
A belefújt 510 lóerőtől nem lennék boldogabb, a Hungaroringen talán. De ha közlekedésről van szó, maradok az őserőnél -
Somatom
veterán
válasz
Donki Hóte #102 üzenetére
Toyota Yaris GR. Igaz, nem 1,5, hanem 1,6, de három henger és 261LE (mellesleg 4WD).
-
Anaren91
senior tag
válasz
Donki Hóte #102 üzenetére
Ez egy luxus sportautó.. Nem arra tervezték, hogy napi használat mellett elmenjen 500k km-t. De aki ilyet vesz, gondolom nem is erre szánja.
Vagy ha igen, akkor amikor letelik a garancia róla továbbadja, és pont leszarja, hogy az aki használtan megvette, mennyit fog rá költeni, meg szívni vele. -
Somatom
veterán
válasz
Donki Hóte #99 üzenetére
Viszont, tudja, amire tervezték. 10 gyorsulást símán kibír egy főtengellyel. Akinek telik majomra, annak legyen pénze
banánralóherére is! -
bzoley
veterán
válasz
Donki Hóte #99 üzenetére
Szerintem nem kéne egy duplaturbós már-már vesenymotort és egy ódivatú szívó v8-at összehasonlítani. Nem is ugyanarra van kitalálva.
Sima 5.7-es motorról van szó 340LE/530Nm mellett. Alacsony fordulaton köbcentiből van ereje turbó/kompresszor nélkül.
Forszírozott üzemről akkor beszélhetnénk, ha rajta lenne egy kompresszor és Hellcat-nek hívnák
Új hozzászólás Aktív témák
lo Már május volt, mikor először érkezett hír a Quadrifoglio-k (Giulia és Stelvio) 2020-as változatairól. Akkor már közel...
- Autóhifi
- Világ Ninjái és Kódfejtői, egyesüljetek!
- Gyorsabban viszi ki a gyártást Kínából az ASUS
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Grim Dawn
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Adobe Lightroom topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Milyen videókártyát?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest