Szerintem pont ez a logikus. Egyes gyártók az alkatrészekre is külön vállalják a garit és ha cserélni kellett akkor azon is újraindul. Ha valamit megjavítok akkor azt úgy javítom meg mint az újat ergo annak is ki kell bírnia 2 évet. Nem belerakok valamit megy még 1 hónapot oszt csókolom. Na most ha egy teljesen új eszközt adok akkor nekem az lenne a logikus, hogy arra is azok a feltételek éljenek mint a régire tehát mikor megvettem (jelen esetben megkapta) induljon rá garancia, hogy nem valami sz.rt adtak. De egyébként megosztó a viselkedés úgy látom a Googelben.
Ahány féle gyártó annyiféle gyakorlat. A prémium kategóriában jellemző a fent említett alkatrészenként vonatkozó garancia is. A prémium dell notebokkomon pl ilyen garancia van.
Egyedül az Új Zélenadi kormány oldalán találtam meg, hogy ha replacement akkor a gyártó dönti el, hogy újraindítja-e. Persze ez ránk annyira nem releváns de na.
Jó, túl beszéltem magam.. sum: szarnak ránk a gyártók.
return Mono.fromCompletionStage(client::resolve).map { it.sign }