- bigyo108: A vén PC-Főnix újjászületése
- sh4d0w: Árnyékos sarok
- Kalandor: Elhunyt I. Ferenc pápa
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- eBay-es kütyük kis pénzért
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- GoodSpeed: Ma a Samsung Galaxy S24 FE-re is megérkezett az Android 15-ön alapuló One UI 7.0
- bambano: Bambanő háza tája
-
LOGOUT
Huawei Ascend P6 szakmai topik
Mielőtt kérdeznél, kérlek olvasd el a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
telok83
újonc
Abszolút kezdő vagyok a téren, viszont én is telepíteném ezt a B510 full verziót, mert a felajánlott online frissítést elfogadtam, viszont nem tuti a rendszer. Konkrétan azóta napi kétszer kell a kicsikémet tölteni. Szóval a kérdésem ezzel a három nyomógombos dologgal kapcsolatos lenne. Tehát teló kikapcs. Meg kell várni, hogy teljesen leálljon és amikor ez megtörtént, akkor kell a 3 gombot benyomva tartani? Válaszod előre is köszönöm
-
telok83
újonc
Sziasztok! Én is boldog P6 tulaj vagyok, már lassan 1 hónapja panasz mentesen
Vásárlás előtt olvastam a fórumot kb. 6 vagy 7000 hozzászólásig, hogy biztos legyek a dolgomban. Szerencsére jól döntöttem
Most egy kis segítséget szeretnék kérni tőletek GPS témában. Az előző Galaxy S Plus telefonomon használt iGo Primo-t akartam telepíteni a P6-ra, azt írta, hogy nem biztonságos forrásból származik a program, ezért NEM TELEPÍTHETŐ! Nekem nagyon jól bevált az iGo Primo és ragaszkodnék hozzá! Érdeklődnék, hogy ki mit használ és mit ajánlana! A válaszokat, segítségeket előre is köszönöm.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
ma Megrázta magát a Huawei, olyan masinát tettek le az asztalra, amiben minden tudásuk benne van. Állati szép, rettentő kezes, kiemelkedően minőségi készülék lett az Ascend P6.
- bigyo108: A vén PC-Főnix újjászületése
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Asztalos klub