Hirdetés
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- GoodSpeed: Márkaváltás sok-sok év után
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- hcl: Mér' nem mér?
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- bb0t: Ikea PAX gardrób és a pokol logisztikája – egy Ikea-horror igaz története
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- GoodSpeed: A RAM-válság és annak lehetséges hatásai
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- potyautas: A Magyar Néphadsereg emlékére
-
LOGOUT
HTC ONE
Új hozzászólás Aktív témák
-
F_Gergely
őstag
válasz
BenHans
#35954
üzenetére
Ja hát ezt nekem úgy adták elő hogy a "logisztikai központ" javítás után ellenőrzi a készüléket és ha nem értenek egyet a javítással visszaküldik a szervizbe a telefont.
NAmost ezzel csak annyi volt a bőkkenő hogy szerintük ez igy nézett ki:
2.-án leadtam a telefont, szerviz megjavította de a logisztikai központ nem értett egyet a javítással ezért 10.-én visszaküldték újbóli javításra.
Namost a cseheknél 12.-én járt először a telefont! tehát van 10 nap amit senki nem tud meg mondani hol a francba volt a telefon.
18.-án kész lett a telefon a szerviz szerint, persze a retek voda ismét csak annyit lát "visszaküldve a szervizbe".
Én nem tudom ki hibázik vagy kinek a sara de egy prémium telefonról beszélünk, és rohadtul szükségem van rá, ezzel dolgozom.
Sajnos nekem a vodánál kellett leadnom mert kellett cseretelefon, viszont nem dühítene a dolog ha kaptam volna egy normális telefont, azonban kaptam egy alap huawei telefont, amin semmit nem tudok csinálni mert annyira kevés a memóriája hogy amint elindítok egy böngészőt ki is lép mert nincs memóriája. Csak telefonálni tudok. Levelezést, exchange, dokumentumkezelés GPS ezeket felejthetem el...
Ja várjá, tegnap mondom annak a gyökér libának (mint egy magnó mondta a nettó hülyeséget ahogy te is írod) mondjon valami nevet vagy elérhetőséget hogy utána tudjak telefonálni hogy mégis hol a francban van a telefonom, erre mondja a csaj "az ügyfélnek nincsen köze ahhoz a készülék hol jár, ő csak leadja és ha elkészült érte jön a köztes időszakban az ügyfél nem kell hogy tájékoztatást kapjon a készülékről". Azt hittem felrúgom, mondom értsd már meg nekem ez kell, ezzel dolgozom a munkám része. De nem, csak mondja mint egy gép.... Inkább otthagytam mert szívem szerint felrúgtam volna.
Új hozzászólás Aktív témák
- MacSzerez.com - iPhone 15 / 128GB / Fekete szín / Apple Garancia!
- MacSzerez.com / iPhone 13 Mini / 128GB / Midnight / Kártyafüggetlen /Új akkumulátor! / Garancia!
- MacSzerez.com - iPhone 14 / 128GB / Fehér szín / Gyári új Akkumulátor! / Garancia!
- iPhone 14 pro 128GB purple karcmentes független
- Samsung A06 mobiltelefon
- MacBook Air 9,1 i3-1000NG4 8GB 256GB
- AKCÓ! HTC VIVE Pro 2 virtuális valóság szemüveg garanciával hibátlan működéssel
- Vadiúj Dobozos Asus Lap! Kèszleten!
- BESZÁMÍTÁS! ASUS TUF B760M i9 14900K 32GB DDR4 1TB SSD RX 7900 XTX 24GB ZALMAN Z1 Plus Seasonic 850W
- AKCIÓ! Intel Core i7 6700K 4mag 8szál processzor garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest

