Új hozzászólás Aktív témák

  • F_Gergely

    őstag

    válasz BenHans #35954 üzenetére

    Ja hát ezt nekem úgy adták elő hogy a "logisztikai központ" javítás után ellenőrzi a készüléket és ha nem értenek egyet a javítással visszaküldik a szervizbe a telefont.
    NAmost ezzel csak annyi volt a bőkkenő hogy szerintük ez igy nézett ki:
    2.-án leadtam a telefont, szerviz megjavította de a logisztikai központ nem értett egyet a javítással ezért 10.-én visszaküldték újbóli javításra.
    Namost a cseheknél 12.-én járt először a telefont! tehát van 10 nap amit senki nem tud meg mondani hol a francba volt a telefon.
    18.-án kész lett a telefon a szerviz szerint, persze a retek voda ismét csak annyit lát "visszaküldve a szervizbe".
    Én nem tudom ki hibázik vagy kinek a sara de egy prémium telefonról beszélünk, és rohadtul szükségem van rá, ezzel dolgozom.
    Sajnos nekem a vodánál kellett leadnom mert kellett cseretelefon, viszont nem dühítene a dolog ha kaptam volna egy normális telefont, azonban kaptam egy alap huawei telefont, amin semmit nem tudok csinálni mert annyira kevés a memóriája hogy amint elindítok egy böngészőt ki is lép mert nincs memóriája. Csak telefonálni tudok. Levelezést, exchange, dokumentumkezelés GPS ezeket felejthetem el...
    Ja várjá, tegnap mondom annak a gyökér libának (mint egy magnó mondta a nettó hülyeséget ahogy te is írod) mondjon valami nevet vagy elérhetőséget hogy utána tudjak telefonálni hogy mégis hol a francban van a telefonom, erre mondja a csaj "az ügyfélnek nincsen köze ahhoz a készülék hol jár, ő csak leadja és ha elkészült érte jön a köztes időszakban az ügyfél nem kell hogy tájékoztatást kapjon a készülékről". Azt hittem felrúgom, mondom értsd már meg nekem ez kell, ezzel dolgozom a munkám része. De nem, csak mondja mint egy gép.... Inkább otthagytam mert szívem szerint felrúgtam volna.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés