Keresés

Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • malnabokor

    senior tag

    válasz #86973952 #2186 üzenetére

    Az én esetemben: mert nem az én feladatom lenne megoldani, hanem a gyártóé. Akinek konkrétan problémaja is van a kamerával: a gyártó hibájából és lassússágából fakadóan még saját maga fektessen bele időt és energiát, hogy rendesen működjön egy funkció a friss készülékében? Nem hinném, hogy ez számítana normális alapnak... Ha máshol működik ez normálisan itt miért nekem kell(ene) külön foglalkoznom vele?

    #2190 Hoorus: köszönöm szépen, anno én linkeltem be először a fájlt és a frissítés menetét itt a fórumba ;)

    Ettől függetlenül tényleg szeretem a készüléket és meg vagyok vele elégedve, illetve még a gyártó is szimpatikus, de 2016-ban frissítések terén szerintem ne ez legyen már normális szint (persze, örüljek, hogy van frissítés :D ).
    És hogy kicsit oldjam még a hangulatot, amiért eseleg elnézést kérek: ennyire remélhetőleg egyik Honor tulaj sem lesz elégedetlen :)) link

Új hozzászólás Aktív témák