- Geri Bátyó: Megint tahó voltam – SZEMÉLYISÉGFEJLŐDÉS
- bambano: Bambanő háza tája
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Argos: Adjátok vissza a netet! - szeretnék elaludni!
- weiss: Logi MX Master 3S FW NEM frissítés
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- MasterDeeJay: Alacsony fogyasztású házi szerver a korábbi projektekből összeépítve
- Őskoczka
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Részemről a HOMTOM-ügy lezárult, a békéltető testületi eljárásban nekem adtak igazat, és a forgalmazó korrekt módon visszautalta a vételárat. Jobb lett volna, ha nem kellett volna eddig elmenni, 1,5 éves hercehurca árán. Tanulság: telefont nem kizárólag tesztek, hanem felhasználói visszajelzések alapján szabad csak vásárolni, különösen, ha kevésbé ismert márka. HOMTOM többet soha!
-
esox
senior tag
Sok sok szívás után ezt a romot raktam fel mini gapps-al.
Lassúcska, de legalább nincs kínai spyware és sok szar popopup, amiből nem lehet menekülni.Resurrection Remix ROM 5.8.5 for Homtom HT16 Pro
TWRP kell hozzá.
-
esox
senior tag
Frissen flash-elt gyári fw-el:https://www.homtom.cc/DownFile
Még végi sem mentem a beállítási procedúrán, máris jön valami hülye reklám, aztán a whatsapp notification, ami egy weblap...aztán a TikTok, amitől nem lehet megszabadulni sehogy. A ksilányom minden nap nyaggat, apa mikor fog működni...apa mikor lesz végre jó...apa....
Apa nem tudja, csak azt, hogy jobban járna ha szépen földhöz vágná, felvenné az egészet videóra és a youtube bevételekből venne egy bármilyen legolcsóbb xiaomi készüléket, az is klasszisokkal jobb lenne.
Kb 20-30 készülék járt kezeim között az elmúlt 10 évben, custom, rom, rootolás, unbrickelés...stb témakörben, de soha ilyennel nem találkoztam. -
esox
senior tag
Hárman vagyunk... csak azért nem b...tam még földhöz ezt a hulladékhalmot, mert próbálok valami pénzfisszafizetést/másik készüléket...stb-t kérni az eustock-tól és akkor a telefonnal töltött sok-sok elcseszett óráról nem is beszélek....
ZTE Blade óta sok-sok mobil és rom megfordult a kezem között, rendgeteg kínai is és jelenleg is sok xiaomi mobil van a családban, de ez a homtom ht16 PRO!!!! ez egy katasztrófa.
PRO??? Úristen milyen lehet a sima HT16 akkor.
-
Minden bizonnyal vannak sikerültebb darabjai is a típusnak, de ha visszaolvasod a topikot, a tapasztalati hozzászólásoknak legalább fele hasonló problémákról számol be, mint amit én tapasztaltam. Tehát nem csak egy-két hibás darabról van szó.
A családban megfordult pár alsókategóriás készülék, régebbi processzorokkal, kevesebb RAM-mal, de ilyen mértékű fagyást, újraindulást egyik sem produkált ugyanezekkel a futtatott programokkal. A lassulások teljesen természetesek ilyen készülékeknél, de az elfogadhatatlan, hogy naponkénti újraindítás mellett teljesen random időpontokban lefagy, és onnantól kezdve elérhetetlenné válik a telefon. Aki keveset használja, annak ez végzetes hiba, mivel nem értesül arról, hogy újra kellene indítani a készüléket.
Végezetül úgy gondolom, ha maga a szakszerviz ismeri el egy telefontípusról, hogy biztosan csak gyári programokkal működik megfelelően a készülék, arról nem biztos, hogy ki kellene jelenteni, hogy "tetszett", vagy vastag betűkkel oda kellene írni, hogy a teszt csak a megküldött készülékre érvényes, az adott típus minősége erősen szóródhat. (Én speciel a teszt hatására döntöttem a készülék megvásárlása mellett egy családtagnak, hülye fejjel nem olvastam bele akkor a topikba.)
Kívánok Nektek további problémamentes használatot, peace!
-
nsban
tag
Nekem teljesen más tapasztalataim vannak (igaz, csak közvetett).
A környezetemben 3 ilyen készülék van használatban.
A feleségemnek vettem egy ilyet tavaly júliusban, aki bő fél évig használta és szerette (aztán felszabadult a Xiaomi Redmi 4X-em, és nekiadtam, mégiscsak na..), majd a HomTom-ot anyám kapta meg, aki azóta is elégedetten használja. A feleségem telefonáláson kívül Facebookot, Messengert használt rajta leginkább, fotózott, képeket nézegetett, emailezett.. Anyám ugyanez + skype + 1-2 játék.
(Azt csak zárójelben jegyzem meg, ha kütyükről van szó, egyikük sem egy türelmes ember, bárminemű probléma miatt jönnek hozzám hisztizni, de a telefon miatt a bő egy évben nulla ilyen eset volt…)
A másik kettő egy barátom két lányánál van használatban, ők facebook, viber és rengeteg játék amit futtatnak. Másfél éves telefonok.
Egyiken sincs fagyás, rendellenes működés, (nyilván a hardver keretein belül) hibátlanul működnek.
Én azt gondolom nem rossz kis telefon ez ennyi pénzért, csodára nem számítottunk, pont azt kaptuk amit vártunk.
@fa4hu: te pont belenyúltál egy hibás darabba, amivel a szervizzel sem jutsz dűlőre, ez sajnálatos, de a PH-s cikk nem a Te telefonodról írodott, csak a típus egyezik, kár lenne általánosítani.
Peace.
-
Harmadszor is visszajött a telefon WayteQ szervizből. Ígéretük ellenére csak szoftvert frissítettek, és csak a gyári programokkal tesztelték.
Idézek a zárómunkalapról: "Hardveres kiépítésének megfelelő a tudása, a készülék nem hibás. ... Facebook és Messenger programok nem gyári alkalmazások, azok hibáival kapcsolatosan az alkalmazás fejlesztőit tudja megkeresni."
Tehát egy okostelefon attól okos, ha nem telepítünk rá programot.
Feltették az 1.1.7-es gyári szoftvert, ami elkezdett magától telepíteni/futtatni programokat, kikapcsolt képernyő mellett egyszer csak megszólalt a telefon, megjelent egy reklám, amiből kilépve a zene tovább szólt, és a kezdőképernyőn megjelent egy "Whatsapp" feliratú ikon, ami nem magára az alkalmazásra, hanem egy weboldalra mutat. Csak a telefon kikapcsolásával tudtam a zenét elhallgattatni. Még mielőtt valaki azt mondaná, hogy én telepítettem valamit rá, elmondom, hogy mindössze egy wifi-hozzáférést és egy Google-fiókot állítottam be, és lefrissítettem a Play-en keresztül a gyárilag telepített programokat, ill. a böngészőből megnyitottam próbaképpen a hirkereso.hu-t. Az itthoni hálózatunkon több tíz androidos készülék megfordult, és egynél sem fordult elő ilyen jelenség!
(Azt már csak zárójelben jegyzem meg, hogy a készüléket teljesen lemerülve, az üvegfólián eddig meg nem lévő karcolásokkal kaptam kézhez. Miután a telefon hajlandó volt felvenni a töltést, bekapcsoltam, és a kezdőbeállításoknál belefagyott a telefon, a nyelvet több perces várakozás után tudtam csak beállítani.)
Részemről itt zárom a topikot, megpróbálkozom még a fogyasztóvédelemmel, és ha ott sem járok sikerrel, eladom nagy bukóval a telefont (én még a 25 ezres áron vettem, annyiért LeeEco-t és LeTv-t lehet venni, ami egy űrrakéta ehhez képest). Ha valaki esetleg csatlakozni akarna a fogyasztóvédelmi megkereséshez, privátban elér.
Mindenkinek ajánlom, hogy telefon vásárlása esetén ne csak a kereskedőt, hanem annak szervizpartnerét is nézze meg, és ahol a WayteQ a szervizes, azt kerülje el nagy ívben! Emiatt sajnos nem fogok több készüléket vásárolni az EU Stock-tól sem.
Végezetül pedig ajánlom a PH-s cikk írójának a cikk javítását, mert maga a szerviz ismerte el, hogy a telefonon nem futtatható a Facebook és a Messenger, a cikk pedig teljesen mást tartalmaz.
-
lordincom
újonc
Lakásvásárlás után összetörtem a telómat, pénz nem volt, emiatt vettem ezt a H16 prot.
Megbántam. Fél év elteltével kínlódás a telefon. A rendszer totál összerottyintotta magát. Dög lassú, kb két naponta kell újra indítani. Az újraindítás 10-20 perc, kiírja hogy android indítása 2/1, 2/2 aztán még teker.
Ma 3 x játszotta ezt el, a folyamat végén újraindította magát és kezdte a kínlódást előröl. A vas, kijelző ok, gondolom az androidot tették tönkre hogy fél év után már csak max ajtó kiékelésére jó. Veszek egy ksziaomit és boldog leszek, ez meg max média lejátszónak megmarad. Ellenségeiteknek szívből ajánlhatjátok ezt a fusermányt. -
Ketten már vagyunk, akik a békéltető testülethez fordulnánk a készülék használhatatlansága miatt. A héten még várjuk a csatlakozókat!
-
Az EUStock egyből lerázott, hogy ez garanciális problénma, abban pedig a WayteQ Europe Kft. jogosult nyilatkozni, ha ők azt mondják, hogy nem javítható, akkor majd visszafizetik az árát. A WayteQ szerint viszont ez a fagyás-dolog nem hiba, mert csak Facebook mellett (alap, lite verzió és alternatívák mellett is) jelentkezik, nem kell rajta futtatni. Miközben ugyanilyen hardverű, más androidos telefonokon gond nélkül fut az alap (azaz a nem butított) Facebook app. Egyértelmű, hogy rosszul tervezett, szoftverezett termék, de ezt nem fogják elismerni.
-
zorzy4
addikt
Nekem volt már hasonló gondom velük, anno thl készülékkel. De korrekt cég, másodszor vittem vissza és beírattam hibalapra, hogy nem tudok kimászkálni a susnyásba hozzájuk állandóan, adják vissza az árát. És kötözködés nélkül megtették kér hét után. Nektek is meg kéne próbálni.
Nálunk jó volt sokáig homotom, mostanában kezedet el szórakozni. -
válasz
creation #164 üzenetére
Az 1.1.7-es gyári ROM trójaival fertőzött több fórum szerint, és magától fel kerül rá mindenféle program a tudtod nélkül, tele reklámokkal. Az 1.1.4-es az ismert utolsó tiszta ROM ilyen szempontból, de sajnos nálunk azzal is befagy a rendszer.
Pofátlan dolog volt az EUStocktól ismét árusítani a készüléket, miközben tudtak a típus használhatatlanságáról (én magam írtam meg nekik, igaz, most a korábbi töredék árán adták, és már nincs is belőle).
Én feladtam a kísérletezgetést, a fogyasztóvédelemhez fordulok, bár tudom, kicsit az esély rá, bármit elérni is. Aki esetleg szintén hasonló cipőben jár, keressen meg privátban, ha többen egyszerre lépünk, talán nagyobb esélyünk lesz.
-
creation
senior tag
Hejhó,
Mi most vettünk páromnak aki nem igazán használja, hazai forrásból egy HT16Pro-t...
A telefon fagy, 2x volt már szervízben, előbb kamera kéket fotózott, majd cseréltek rajta mikit+hangszórókat mert silány volt a hangminőség, búgott, sípolt, nem hallott, nem hallottam ect...
Frissítették állítólag a software-t, most meg újraindulgat, ha kell ha nem.Kernel: 3.4.5HOMTOMinfo@homtom.cc_20170602
Build szám: HOMTOM-HT16PRO-Android-6.0-V1.1.7_20170602Furcsa hogy alapból fent van rajta valami hülye játék, amit igazából törölni se lehet, így eldugtam szem elől.
-
Ismét kapható a készülék az EUStock-nál. Ha valaki venne, megnézné, milyen gyári szoftver van rajta? Jót nevettem az EUStock leírásán, hogy milyen üzemidő-bajnok a készülék.
Egyébként a gyors(abb) merülést az orosz fórum szerint a led kikapcsolásával lehet megoldani, az mtknoled app-pal. Nem próbáltam, még tesztelem egyelőre a telefont.
-
Az 1.1.7-es gyári firmwaren-en megjelentek mindenféle reklámok, és a feltett Malwarebyte-s is mindenféle nemkívánatos programot mutatott ki. Utána olvasva kiderült, hogy ez a verzió gyárilag fertőzött vele, sőt nem csak ez, hanem több gyári ROM-is, még az 1.1.2 is, amivel itthon adták. Még egy esélyt adtam a telefonnak, és a 4pda.ru fórum (ill. annak tükörfordításának) áttúrása után ráakadtam az 1.1.4-es verziószámú, gyári ROM, amiről azt írták, hogy nincs rajta semmilyen kártevő és gyorsan fut. Próbaképpen feltettem, és tényleg érezhetően gyorsabb, és egyelőre nem is fagyott a telefon. Még tesztelem. Akit érdekel, ide feltettem.
-
xylevi
tag
sziasztok, esetleg valaki tud segiteni, hogy hogyan tudom felhuzni a hangot? tehat a telefonalasnal a masik oldal beszedhangjat hangosabban halljam? elegge halk, jo lenne kicsit felhuzni...itt a forumban rakerestem, de nem talaltam semmi ilyesmit
koszonom elore is...
-
-
#85619712
törölt tag
Köszi a gyors választ! Ha egy kis javulás elérhető az új rommal, szerintem a gazdája már boldog lesz.Jelenleg használhatatlan, random újraindul, nem enged pin-kódodt beírni, stb.
Egy rakás sz@r az egész! Ezt a jogorvoslat/panaszbenyújtás dolgot megemlítem neki, lehet érdekelni fogja. Köszönöm mégegyszer! Szép napot!
-
hg6idn
csendes tag
Én is erre gondoltam, Csak már kezdem unni a TinyDeal ügyintézését: email, írjam le mi a hiba, indítsam újra a routert, küldjek videót, kérjek ajánlatot itthoni javításról, majd itt megállt az élet kb 6 napja...
Előző cserénél pont ez volt a koreográfia... Biztos nem fogok velük több üzletet kötni...Hétvégén szétszedem, ha nem sikerül lesz egy majdnem jó HT16 eladó
-
hg6idn
csendes tag
Sziasztok!
Még a support válaszát várom a térerő gonddal kapcsolatban... Valaki szedte már szét a telefont? Antenna problémára, kontak thibára tippelek, de míg nem jutok zöldágra a garanciával nem akarom megbontani, hátlapon belül az alsó oldalon jelzi a GSM-et, csak nem találtam képet a belsejéről...
-
válasz
Balzak83 #106 üzenetére
Ilyen telót vettünk nagynénémnek. Neki is ez a gondja. Volt már bent T-nél is, hálózaton az az alapértelmezett, hogy küldje a számot, mégsem teszi a telefon, csak ha külön beállítja, hogy küldje a számot.
Kb 2-3 hét múlva tudok ránézni a telefonra, van valakinek ötlete, hogy mit kéne csinálni vele, hogy megszűnjön ez a gond?
Szoftverfrissítés megoldaná? Nem tudom milyen ROM van rajta, december eleje felé lett véve emagnál.
-
A gyártói kör is bezárult a support alábbi válaszával a fagyásokra:
"As we can see in the pictures, 79% of the memory has been used, and only 430MB is available which would probably result in the freezing of the screen. Please note that enough memory is essential for the smooth running of the phone. So, to get a better performance of your phone, please uninstall some unnecessary programs and release more memory in your phone."
Mindössze két program volt fenn, amiért a telefon a családtagnak vásárolva lett: a Facebook és a Messenger.
-
Én ez alapján tettem fel a korábban linkelt ROM-ot.
Két buktatója van:
1. Windows 10 alatt lehet, hogy csak aláíratlan driverként tudod feltenni (speciális újraindítással) a szükséges drivert (de ezt is leírják valamelyik linken).
2. Mikor az SP Flash Tools-ba mindent felraktál, és rádugod a telefont, majd megnyomod a bekapcsoló gombot kicsit, hallasz egy hangot a Windows-ban, hogy feismerte a telefont. Na, ekkor kell elindítani a telepítést, mert 2 másodperc múlva szétkapcsol a telefonnal a rendszer.
Egyébként azóta csak két fagyásom volt: az egyiknél a beállításokban akartam csengőhangot állítani, akkor fagyott be, a másiknál pedig a feloldás után csak a státuszsor jött be, fehér lett a képernyő. A HOMTOM support-tal még levelezem, kíváncsi vagyok, mit válaszolnak. Mindenesetre az új firmware-rel egy fokkal jobb, bár a telefonban egyelőre még nincs SIM-kártya, nem tudom, azzal hogyan fagyna.
-
Legnagyobb meglepetésemre a HOMTOM support válaszolt, és ezen firmware felrakását javasolta. Ez frissebb (augusztusi), mint ami a hivatalos honlapjukon kinn van, az itthoni hivatalos szerviz, a WayteQ meg kettővel ezelőttit pakolgat fel.
Felraktam, és nem fagyott vele a Facebook és a Messenger sem. Viszont gyorsan merült. Erre csináltam egy gyári állapotra történő visszaállítást, és ismételten felraktam ezt a két programot, most tesztelem a merülését, mintha visszaállt volna a normális szintre.
-
hg6idn
csendes tag
Rég jártam itt, de nem azért mert a teló jó volt
, az eredetileg hibás telefont (beszélgetés közben elnémul), több hónapos levelezés után cserélték, TinyDeal), az új telefon kb 1 hónapig tök jól működött, szép hang, fagyásmentes működés - extra program csak a FB és Messenger volt rajta. Azután kezdte eldobálni a hálózatot, most került vissza hozzám, Vodás kártyával először csak 2G kapcsolódást produkál, és nem periodikusan de folyamatosan szakadozik a hálózatról, úgy tűnik mintha GSM modul vacakolna... Kezdem ismét a korábbi hibabejelentési levelezést...
Sajnos elegem lett a noname Kínai telefonokból, a saját HT20-asom sincs spiccen, 9 hónap körüli használat után nem tudom feltölteni 100%-ra, 70-80%-on megáll... Sajnos rendes telefont kell vennem... -
A mutatvány nem jött be, ugyanúgy fagy. Nem hiába került ki az EuStock kínálatából, míg az előd, sima HT16 és az utód, HT17 Pro még mindig benne van (igaz, éppen egyik sincs készleten).
Az eset tanulságai számomra:
- Nem elég, ha megbízhatónak tartott boltból vásárolsz, mert ők se biztos, hogy be fogják vallani a készülék típushibáit, inkább kifuttatják a készleteket.
- Nem elég egyetlen tesztet elolvasni, még ha az mobilarénás is, mivel a tesztekből általában nem derül ki, milyen programokkal nyúzzák a készüléket, így a gyengébb hardvereknél az általános használt programok akadhatnak, a telefon miattuk fagyhat.
- Olvass minél több felhasználói tapasztalatot, és akinél probléma volt, személyesen érdeklődj náluk.Amit még megteszek:
- Írok közvetlenül a gyártónak, bár tudom, kicsi az esély, hogy válaszolnak.
- Írok a fogyasztóvédelemnek, de azt is tudom, hogy a szerviz a hibás android programokra fogja fogni a fagyásokat.
- Javaslatot teszek a PH tesztelői felé, hogy ezentúl a tesztekben tüntessék fel, milyen programokkal teszteltek.A továbbiakban már csak akkor írok ide, ha esetleg mégis valamilyen megoldásra lelek vagy fejlemény lesz az ügyben.
-
Nem volt más hátra, mint előre: SP Flash Tools-szal felraktam a júniusi ROM-ot (amit a WayteQ szerviz nem volt hajlandó), tesztelés alatt.
-
Két nap futás után nem volt még fagyás Messenger Lite-tal, tehát nagy valószínűséggel a Messenger a ludas.
Akkor lenne korrekt a mobilarénás teszt, ha a szerző utalt volna arra, hogy Messengerrel nem próbálta, ill. úgy gondolom, a legalapvetőbb kommunikációs-kapcsolati hálós programokkal illene tesztelni a "low budget" kategóriát, mennyire fogja meg egy adott program. Kértem a teszt szerzőjét a teszt módosításra, újratesztelésre, de nem válaszolt. Most már mindegy, ezzel együttélve és remélve, hogy más miatt nem jön elő a fagyás, újra használatba vette a család.
-
válasz
gabor9991 #139 üzenetére
Egyelőre úgy néz ki (és az itteni felhasználók is ezt erősítették meg, mivel nekik ez nincs telefonjukon), hogy a Messenger a ludas. Legalábbis a Facebook 1,5 napig nem fagyott magában, a Messengert feltéve viszont fél napon belül jött a fagyás. Most a Messenger Lite-ot tettem fel, kiderül, azzal is fagy-e. Ha igen, akkor gyakorlatilag nem lehet teljes értékűen facebookozni a telefonon, csak böngészőből. (Nem én használom a családban, nálam a Facebook Lite van csak fenn, a Messenger automatikus indulása pedig letiltva.)
-
gabor9991
addikt
Szerintem nem vagy túl
A 3. ugyanolyan hiba esetén ha nem sikerül kijavítania a szerviznek a hibát akkor javíthatatlannak kell minősíteni a telefont, te pedig visszakérheted a pénzed.Ezt akár a 12 hónapos jótállás utolsó napján is megteheted.Szóval, ha van rajta garancia, vidd csak szervizbe nyugodtan, minden esetben ugyanarra a hibára hivatkozva.
-
gabor9991
addikt
Szerintem nem kell elkeseredni, továbbra is használni kell nem gyári appokat, hiszen ez egy teljesen normális felhasználása a telefonnak, attól a telefon újra kiakad, ekkor újra szerviz, minden hibabelejelentést írásban rögzíteni, a 3. eset után jöhet a vásárlástól elállás.
-
Ma visszajött a szervizből a telefon azzal, hogy csináltak egy gyári visszaállítást, és a gyári programokkal fagyás nélkül futott több napig. (Még a HOMTOM honlapján fennlévő újabb szoftver sem tették fel.) Magyarul, csak a gyári programokkal használva biztosítható a fagyásmentes működés. Ilyen egy okos telefon a XXI. században, szuper.
Megpróbálom felvenni a kapcsolatot a Mobil Arénás tesztet íróval, mert ez a tesztben nem szerepel. Akár szívesen odaadom újratesztelésre a készülékünket neki, ha ez kell a teszt pontosításához.
Az eddigi konklúzió: a HOMTOM-ot messzire elkerülni, akárcsak a WayteQ-es garanciával rendelkező eladókat, márkákat.
-
MrPappa
csendes tag
EMagon vásárolt készülékem folyamatosan lefagy, beáll az agyhalál, még a hard reset sem segített. Vissza akarom küldeni, mik a tapasztalatok? Garanciális javításnál mondhatom hogy hard reseteltem vajon? vagy akkor arra fogják h nem garanciális többé?
-
Gobok
tag
Üdv van egy HomTom HT16 Pro fehér eladóm, Szeptember 19. én vásárolt 1 év garival! Hibátlan karcmentes! Asszonynak nem teccik....
27.000
-
válasz
gabor9991 #120 üzenetére
Meg tudnád osztani, Te milyen programokat futtatsz a telefonon? Az a gyanúm, hogy a Facebook miatt lassul be.
Egyébként lehet, hogy még egyszer visszaküldöm a szervizbe, és talán most már a legújabb gyári ROM-ot teszik fel rá (miután megtudták tőlem, hogy van újabb az általuk használtnál).
-
gabor9991
addikt
Írtam a WayteQ-nek egy emailt:
Tisztelt WayteQ, eustock-tól vásárolt homtom h16 pro készülékhez a gyártó oldaláról letölthető 1.1.7 firmware használható a készülék frissítésére?
Ez a válasz jött rá:
Tisztelt Gábor!
Igen, amennyiben mindent az előírások szerint végez, akkor nem lehet gond a frissítéssel
-
Most már egy napon belül is lefagyott az újraindítás után. A szerviz annyit mondott, hogy küldjem vissza, aztán majd megint tesztelik. Na igen, gyári alkalmazásokkal... Már csak az EU Stock-ban (mint eladóban) bízom, hogy segítenek megoldani a problémát.
Mindenesetre SENKINEK NEM AJÁNLOM A KÉSZÜLÉKET, aki esetleg a fórum böngészése alapján döntene a készülékről. A PH tesztet is célszerű lenne módosítani, mert az "alapvetően pörgős a rendszerfelület, stabil a működés és ha nyögvenyelősen is, de szinte bármilyen szoftverrel elboldogul, amire szükségünk lehet" megállapítás nem fedi a valóságot, a teszt nem volt alapos!
-
Nézegettem a HOMTOM honlapját, és ott találtam egy gyári firmware-t, amit letöltöttem. Mint kiderült V1.1.7 verziószámú és 2017.06.02-i dátumú. Ehhez képest a hivatalos szerviz a javításkor csak a V1.1.3 verziószámút és 2017.02.20-i dátumot tett fel. Miért nem a legújabbat???
Egyébként itt írják le, hogyan kell a gyári ROM-ot feltenni.
Erősen gondolkodom rajta, hogy meglépem...
-
-
válasz
Plexicushio #113 üzenetére
Nem, a telefon belső tárolójára vannak a programok telepítve. A telefont családtag használja, alig van fenn program nála. Ami a Tiédtől több, az a Facebook, ezenkívül a Messenger, a Műsorújság, a Chrome, a Szókereső, a Pasziánsz és az Időjárás XL van fenn.
Most két napja fut a lefagyás után, egyelőre nem fagyott újra, kíváncsian várom, meddig bírja. Ahogy írtam, egy-két napos újraindítás esetén valószínűleg nem jön elő a fagyás, de valljuk be, ez azért elég fapados megoldás, miközben régebbi procival rendelkező telefonok gond nélkül futnak ezekkel a programokkal több hetet.
Egyébként a lefagyás önmagában nem lenne akkora probléma, ha azonnal újraindulna, nem 15-20 perc után, addig a készülék elérhetetlen.
-
Plexicushio
senior tag
Viber, Messenger, CM Browser/Dolhin/Chrome, CM Launcher, BSPlayer, Menetrendek, Paypal, Twitter, Smartbank, Shazam, Szótár/Fordítő... meg még egy-két tucat. Nem használom mindet rendszeresen.
Én egy kis belassulást a képernyő-feloldás után szoktam pár másodpercre tapasztalni, ettől függetlenül nincs rá panaszom.Random tipp: hová vannak telepítve a programjaid, a kártyára?
-
válasz
Plexicushio #109 üzenetére
Milyen programok vannak fenn Nálad?
(#110) Balzak83: Jó vicc, azaz ne telepítsünk semmit fel?
Úgy gondolom, hogy a Google Play-ről telepített átlagos alkalmazásokat vinni kellene gond nélkül. A családban van egy Outkitel 4000 Pro, régebbi procival (6580), szintén 2 GB RAM-mal, és nem fagy, visz mindent rendesen.
-
No, az új szoftverrel is lefagyott 3 nap.után. Valószínűleg napi újraindítás és kevésbé intenzív használat mellett nem lenne gond, de ez egy ilyen paraméterű telefonról elfogadhatatlan, a Facebooknak és a Messengernek nem lenne szabad ennyire megfognia. Gondolom, a szerviz szerint minden rendben lesz, mivel náluk telepített szoftverek nélkül nem fagyott. Arra azért kíváncsi lennék, a PH-s teszt hogyan készült...
-
Ez ilyen, kettőt tehetsz, nem rakod repülő módba, csak némítod, vagy szolgáltatónál kéred, hogy alapértelmezetten küldje el a számod kimenő hívásnál. Ha T-s vagy, akkor az appból könnyen át tudod állítani.
A teló nekem is visszajött, kijelző csere+új szoft. Kernel alapján ez februári, de a biztonsági szint nem frissült.
-
No, ez gyorsan ment, ma jött az SMS, hogy kész a készülék javítása, Állítólag a "szoftverfrissítés" után nem jelentkezett a fagyás. A héten megkapom postán, és beszámolok a tapasztalatokról. Mindenesetre érdekes, hogy ugyanazon verziójú szoftver ismételt felrakása megoldja a problémát...
-
MrPappa
csendes tag
Sziasztok?
Olyan kérdésem lenne, hogy valahányszor beállítom a hívószámkijelzést, az 1-2 hívás után valamiért visszaugrik és nem jelzi ki tovább, mi lehet a gond a készülékkel?
-
Az utolsó kérdésem a fagyásra vonatkozott. Közben én is felhívtam a WayteQ-et, nekem két hetet mondtak javításra (igaz, képernyőhiba eddig még nem jelentkezett).
Azt mondták, hogy szerintük ez egyáltalán nem típushiba, mivel sokat adtak el belőle, és máshol nem jelentkezett, ill. a szoftverújratelepítés valószínűleg megoldja a hibát (igaz, újabb szofrver nincs), amit én elég erősen kétlek, mivel ugyanazok az alkalmazások fognak visszamenni rá, így megint ugyanaz lesz a helyzet. Ígértek, hogy előtte és utána teszteln fogják.
Kíváncsi leszek, mi lesz a vége, de ahogy itt végigolvastam a fórumot, többeknél előjött a fagyás. A fejleményekről majd beszámolok.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Asus Zenfone 8 - komplett kompakt
- Először égett le egy újságnál a GeForce RTX 5090
- Battlefield 6
- Háztartási gépek
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Tőzsde és gazdaság
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Hálózati / IP kamera
- Hobby elektronika
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy Z Fold 4 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy S23 Ultra 5G 512GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- új bontatlan iPhone 16 128GB black fekete független Apple 1 év garancia adapter
- új bontatlan iPhone 16 128GB white fehér független Apple 1 év garancia adapter
- Apple iPhone 13 Pro Max 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- 12 GB-os RTX 4070 SUPER - garanciával
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 128GB Starlight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3058
- Samsung Galaxy S23 Ultra / 8RAM 256GB / Gyárifüggetlen / 12 Hó Garancia
- Vállalom telefonok,tabletek javítását ,(szoftveres hibát is,frp lock-ot is)márkától fügetlenűl
- Eredeti, új Lenovo 330W töltők - ADL330SDC3A
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest