Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:43:22

LOGOUT.hu

Google Nexus 6P Összefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#6451) BeastMode válasza ShadowX (#6450) üzenetére


BeastMode
őstag

Velük beszéltem délelőtt, tényleg jófej volt a srác és segített az ügyben.

(#6452) apaszka válasza BeastMode (#6451) üzenetére


apaszka
veterán

Kapsz egy pixel xl2,5 öt.
Nóta 8 milyen?

E-Fuse van benne gondolom. Root nem játszik garancia vesztés nélkül?

Mivel új, még szükség lehet a garanciára.

https://hardverapro.hu/apro/hp_14-am100nh_laptopom_billentyuzetet_szeretnem_ja/hsz_1-200.html

(#6453) BeastMode válasza apaszka (#6452) üzenetére


BeastMode
őstag

Nexus után egy teljesen más világ, pozitív és negatív értelemben is.
Semmiféle root vagy egyéb hackelés nem érdekel.

(#6454) apaszka válasza BeastMode (#6453) üzenetére


apaszka
veterán

Imádtam a cerka dolgait. Root volt első perctől. Alaplap csere volt hamar kp-ra. De a Samu se jobb. Note4 ma is sorban hal meg.
Persze az F széria.

Egyenlőre ez marad nekem. Én várom a PN Rom ot.

https://hardverapro.hu/apro/hp_14-am100nh_laptopom_billentyuzetet_szeretnem_ja/hsz_1-200.html

(#6455) bakkir


bakkir
tag

Tmx jegyzőkönyvben:
"A készüléket eredetileg nem a Huawei Technologies Hungary Kft. hozta forgalomba. A
gyártói utasítások értelmében a készülék javításához szükséges fődarabcserét garanciális
keretek között nem tudjuk elvégezni. A készülék garanciális szervizelésével kapcsolatban
kérjük érdeklődjön a vásárlás helyén."
Akkor ők dobják az ügyet. Akkor gondolom a mobilcorner-rel kell elintéznem, nem? Vagy előtte hívjam fel a huaweit, hogy ilyenkor mi a teendő?

(#6456) czifraj2


czifraj2
csendes tag

Mai nap kaptam vissza a telefonom: " A készüléket eredetileg nem a Huawei Technologies Hungary Kft. hozta forgalomba. A gyártói utasítások értelmében a készülék javításhoz szükséges fődarabcserét még fizetős keretek között sem tudjuk elvégezni. A készülék garanciális szervizelésével kapcsolatban kérjük érdeklődjön a vásárlás helyén." ezzel az üzennettel.
A GSM-es gari lejárt de a huawei 2 évet ad rá.
Gyereket most tényleg van olyan készülék ami magyaroszágra jött és magyar az IMEI száma vagy csak engem szivatnak ezzel mindig?
Most mit tudok kezdeni ezzel?? Kihez kellene fordulni? A GSM elzavart mert "Lejárt a gari? ááá miért nem vettél 2 évre??"

Valami reménytadó fény valakitől???

(#6457) Lacee1986 válasza czifraj2 (#6456) üzenetére


Lacee1986
senior tag

Úgy tudom EU-n belül mindegy melyik országból van a készülék, garancia ugyan úgy van rajta.

[ Szerkesztve ]

(#6458) bakkir válasza Lacee1986 (#6457) üzenetére


bakkir
tag

Most beszéltem a Huawei-jel.
2017 ápr.-ban volt egy jogszabály módosítás, amiben meghatározták, hogy csak M.o.-on forgalomba hozott telefont garanciáztatnak. (Bár a hivatalos oldalokon, ahol a imei-t lehet nézni, ott is azt írja hogy van mo-on garancia)
Hát ez mondhatni bukta, még a mobilcorner-rel próbálkozok.

(#6459) cuebler válasza bakkir (#6458) üzenetére


cuebler
senior tag

bezzeg ezzel nem volt tele a tv-rádió, mint sorossal vagy azzal, hogy a szolgáltatók kötelesek függetleníteni a készüléket :W ennek tükrében a pixel2-t jópáran lehúzhatjuk a kívánságlistáról ;] lehet én is átmegyek note8-ra, esetleg megvárom még a mate10pro-t :DDD

amúgy meg akkor hogy a p****mben lenne egységes az európai piac?

[ Szerkesztve ]

"Vannak, akik csak a csúfságot látják a világban... a zűrzavart. Én a szépséget látom..."

(#6460) ShadowX válasza bakkir (#6458) üzenetére


ShadowX
őstag

Azért ez erősen gerinctelen azokkal szemben akik korábban vették a telefont, mert visszamenőlegesen eltörölni nem igazán fair húzás.

[ Szerkesztve ]

(#6461) cuebler válasza ShadowX (#6460) üzenetére


cuebler
senior tag

szerintem nem is lehet, ugyanis a fogyasztói szerződés azon feltételek mellett köttetett meg. szvsz a jogszabály-változás (amit egyelőre meg sem találtam, de lehet én vagyok ügyetlen) előtti szerződésekre az akkor hatályos szabályok vonatkoznak. asszem, kíváncsiságból futok egy kört a témában a fogyasztóvédelemnél :D

151/2003 Korm rendelet a kötelező jótállásról: "8. § (1) Ez a rendelet a kihirdetését követő 60. napon lép hatályba; rendelkezéseit a hatálybalépését követően kötött fogyasztói szerződésekre kell alkalmazni."

[ Szerkesztve ]

"Vannak, akik csak a csúfságot látják a világban... a zűrzavart. Én a szépséget látom..."

(#6462) czifraj2


czifraj2
csendes tag

Igen nekem is csak ezt a jogszabályt hozzák fel egyfolytában de nem bírják felfogni, hogy nem volt és nem is lesz hivatalos nexus 6p magyarországi IMEI-vel.
Csak azt nem értem akinek már megcsinálta a telóját vagy visszaadta az árat annak miért csinálta meg? Vagy tényleg van magyar piacra szánt nexus telefon? Vagy csak a MediaMarkt-nak engedik ezt meg?
De most tényleg?! Van magyar piacra szánt vagy nincs? Kérdezzük már meg mégis őket.

(#6463) bakkir válasza czifraj2 (#6462) üzenetére


bakkir
tag

Nekem most azt mondták, hogy írjak egy levelet nekik a mobile.hu@huawei.com-ra. Írjam le a panaszomat, hogy azt mondták annó hogy van garancia, de most még sincs. :D röviden

[ Szerkesztve ]

(#6464) cuebler


cuebler
senior tag

a vicc az, hogy idén nem is módosult a vonatkozó kormányrendelet, sem a Ptk idevonatkozó passzusai. érdekelne, mire hivatkoznak pontosan...

"Vannak, akik csak a csúfságot látják a világban... a zűrzavart. Én a szépséget látom..."

(#6465) BeastMode válasza bakkir (#6455) üzenetére


BeastMode
őstag

Na, akkor lesz még egy szép kör nálam is, ha visszajön a telefon🤓

(#6466) czifraj2


czifraj2
csendes tag

GSMPalota beszélgetés: - Üdvözlöm ez és ez a problémám.
-Üdv van még rá garancia?
-Nincs.
-Akkor sajnálom.
-De Huawei garancia van rá!
-Igen de mi nem adtunk rá 2 évet csak 1-et.
-Oké köszönöm.......... :(((

(#6467) bakkir válasza BeastMode (#6465) üzenetére


bakkir
tag

Panaszlevélre a válasz:
Tisztelt xy!

Köszönettel vettük megkeresését, mellyel lehetőséget biztosított arra, hogy teljeskörű tájékoztatást nyújtsunk az Ön számára.

Sajnálattal értesültünk az Ön által tapasztaltakról. A készülékét minden tartozékával illetve a vásárlást igazoló dokumentumokkal és a jótállási jeggyel együtt adhatja le javításra a vásárlás helyszinén. Az IMEI szám alapján megállapítást nyert, hogy a készüléket nem a Huawei Hungary Technologies hozta forgalomba, így azt nem áll módunkban javítani. A garancia feltételeit a következő linken találja: http://consumer.huawei.com/hu/support/warranty-policy/index.htm .

Üdvözlettel,
Huawei Ügyfélszolgálat

Most már kicsit erőlteljesebb levelet írtam, most már panaszkodok is :D

[ Szerkesztve ]

(#6468) ERPY


ERPY
őstag

Nézegettem ma a note 8-at meg s8+-t. Nagyon durva játékok egy 6p-hez képest. Gyönyörűek, elegánsak, a kijelző meg bombasztikus. Lehet e felé fordulok nemsokára, egyre jobban kezd elegem lenni a Nexusból.

(#6469) BeastMode válasza bakkir (#6467) üzenetére


BeastMode
őstag

Én már ott járok, hogy legközelebb a Huawei vizsgálja az ügyemet és nem mennek a Telemaxhoz.
ERPY nekem nem lett elegem a Nexusból, viszont 2 hete teljes megelégedéssel használom a Note 8-at. Egyedül a hangszórókat sírom vissza jelenleg.

(#6470) bakkir válasza BeastMode (#6469) üzenetére


bakkir
tag

Kicsit olvasgattam:
Huawei jegyzőkönyv:
A gyártói utasítások értelmében a készülék javításához szükséges fődarabcserét garanciális
keretek között nem tudjuk elvégezni.
Mobilcorner "garancia":
Huawei (2 év, ha fődarab cserés a készülék, akkor nekünk kell visszaküldeni és mi küldjük az európai márkaszervizbe( 4-5 hét a javítási idő), ellenkező esetben javít mindent az itthoni Huawei márkaszerviz)
Tehát Mo-n a cserét nem vállalják, ha jól gondolom, de a mást igen, nem? Jól gondolom?

(#6471) BeastMode válasza bakkir (#6470) üzenetére


BeastMode
őstag

De a fődarab az inkább nem az alaplap lenne?

(#6472) bakkir válasza BeastMode (#6471) üzenetére


bakkir
tag

Én is arra gondoltam, hogy alaplap. De ahogy néztem nem olcsó.
Másrészt akkor a mobilcorner 2 év garanciát ad?

[ Szerkesztve ]

(#6473) ShadowX válasza czifraj2 (#6466) üzenetére


ShadowX
őstag

Bár lejárt a garancia, de nem egy vevőbarát hozzáállás...még akkor is segíthetnének ha már nincs rá gari. Legalább információval.

(#6474) bakkir válasza bakkir (#6472) üzenetére


bakkir
tag

Beszéltem a mobilcorner-rel. Azt mondták, hogy módosult a huawei garanciáztatása, így az alaplap cserét nem csinálják, csak eu szervízben.
Volt itt olyan akinek alaplap cserénél visszadták az árát vagy csere készüléket kapott? MediaMarkt-osat hallottam már, de ott nem tudom miért cserélték.

(#6475) BeastMode válasza bakkir (#6474) üzenetére


BeastMode
őstag

Na várjunk.
Nektek bootloopos a teló és arra kaptatok ilyen választ?

(#6476) bakkir válasza BeastMode (#6475) üzenetére


bakkir
tag

Nálam igen. Miért?
Másrészt itt van a változás:
ITT
Lehet hogy hülyeséget mondok, de ilyenkor, hogy visszautasítja a javítást, nem lehet visszafizetést kérni?

szerkesztve:
Amúgy nem találok olyat benne, hogy nem Mo. forgalmazott készülékekkel mi a helyzet.

[ Szerkesztve ]

(#6477) BeastMode válasza bakkir (#6476) üzenetére


BeastMode
őstag

Passz.
Én főképp az akksi miatt küldtem vissza, az enyém (kopp-kopp) nem bootloopos.
Mondjuk egy héten belül másodjára ment fel, mert ugye elsőre a drága TMX b@szott vele foglalkozni...

(#6478) bakkir


bakkir
tag

Üdv!
Beszéltem megint a Huawei-jel. Mondta, hogy ha tényleg azt mondták, hogy van garancia rá, akkor írjak nekik email panaszt gyanánt.
Másrészt, azt mondta, hogy a garancia csak magyarországi Huawei által forgalmazott készülékre vonatkozik. Mondta, hogy Nexus 6p-t biztosan nem lehet garanciálisan javítani. Megemlítettem, hogy már javították ott egy páran garanciálisan de nem hitte el. Teljesen hülyének nézik az embert. Szeretnék egy jó panaszlevelet írni nekik, amelyben szerepel, hogy nem javítják meg, mert nem magyar készülék, a garancia változtatásról és valakinek javítják és valakinek meg nem. Nem is mondtam a telefonba, hogy alaplaphibás. Segítséget szeretnék kérni, aki küldte már be huawei-nek (telemax-nak) a telóját és javították, cseréltek bármit is és garanciálisan kérem, küldje el a serial számát privátba (az is jó ha alibi javítást csináltak, csak legyen náluk papíron hogy csináltak valamit), tudom sokat kérek, de remélem sikerül valamit elérnem. Mert nem találok arról semmit, amiért elutasíthatják a javítást.

Kicsit hosszúra sikeredet, elnézést, remélem tudtok segíteni.
Ezer hála, köszönöm előre is

[ Szerkesztve ]

(#6479) SkyS1gn válasza czifraj2 (#6456) üzenetére


SkyS1gn
félisten

Mondjuk GSM boltokban nem is bíznék, én postán Huaweinek címezve cseréltettem anno akksit a korai kikapcs miatt, mindent ingyen csináltak. Teló expansysról volt UK-ból.

Tech addict, $TSLA and Tesla owner, geek.

(#6480) bakkir


bakkir
tag

Kifutottam a szerkesztési időből, illetve bárki aki kapott emailt az európai készülék jótálásáról, [ilyenre gondoltam], vagy egy screenshot erről az oldalról, kérem küldjön már egy privátot, mert kérnék egy másolatot, hogy tudjam bizonyítani, hogy akkoriban tényleg mondtak ilyet, mert sajnos én telefonon egyeztettem. Nagyon szépen köszönöm

[ Szerkesztve ]

(#6481) bakkir válasza bakkir (#6480) üzenetére


bakkir
tag

Hülyeségeket írok már, nem serial szám, hanem IMEI :D
Másrészt van valakinek bármi bizonyítéka, hogy Huawei azt mondta annó, hogy eu+IMEI-s számlára 2 év garanciát adnak?

(#6482) BeastMode válasza bakkir (#6481) üzenetére


BeastMode
őstag

Ez így megfelel?

(#6483) bakkir válasza BeastMode (#6482) üzenetére


bakkir
tag

Szeretném ha elfogadnák, de szerintem sajna így nem fogják :( de köszönöm a fáradozásodat

(#6484) bakkir


bakkir
tag

Megértem ha, nem akarjátok elküldeni az IMEI számot, de kérhetek annyit, hogy elkülditek privátba, hogy ekkor volt szervizelve meg esetleg név. Csak azért, hogy ha vissza akarnak keresni. Mert az nem elég nekik hogy fórumon olvastam, ami persze érthető. Köszönöm a segítséget

[ Szerkesztve ]

(#6485) czifraj2 válasza bakkir (#6484) üzenetére


czifraj2
csendes tag

Ehez csatlakoznék én is mivel nekem se képesek segítséget adni sehogyan és senki.

(#6486) Just486 válasza bakkir (#6484) üzenetére


Just486
senior tag

Az enyém a tmx-nél volt javítva, de gsm bolti garancia küldte oda, 1 éven belül. Az érdekes neked? A huaweitől engem is elhajtottak hülyeségekkel.

[ Szerkesztve ]

That unconquered country we call the future.

(#6487) bakkir válasza Just486 (#6486) üzenetére


bakkir
tag

Köszi, szerintem jó lesz. Gondolom a bolt nem fizetett a javításért.

(#6488) Joccc07 válasza bakkir (#6487) üzenetére


Joccc07
addikt

Én is elküldtem javíttatni de úgy, hogy az extreme digital küldte tovább a tmx-nek.

>Gar taldin ni jaonyc; gar sa buir, ori’wadaasla<

(#6489) Just486 válasza bakkir (#6487) üzenetére


Just486
senior tag

Ha nem sürgős csak vasárnap este küldeném el a munkalapot, de ha kell ma is megoldható.

[ Szerkesztve ]

That unconquered country we call the future.

(#6490) bakkir válasza Just486 (#6489) üzenetére


bakkir
tag

Ma este/holnap reggel szeretném elküldeni a panaszlevelet, nagyon megköszönném ha ma sikerülne átküldeni
Köszönöm a segítséget

(#6491) ERPY válasza bakkir (#6490) üzenetére


ERPY
őstag

Imei alapján mit ír a készülékre? Mennyi garanciát ad a weboldalon?

https://imei24.com/imei_check/Huawei/

[ Szerkesztve ]

(#6492) Just486 válasza bakkir (#6490) üzenetére


Just486
senior tag

Elvileg elküldtem

That unconquered country we call the future.

(#6493) apaszka válasza bakkir (#6478) üzenetére


apaszka
veterán

Enyém is EU S dobozos, de az imei szerint hongkongi.
Így 2017.11 hónapig garanciát írt de.....

Megy a privi!

[ Szerkesztve ]

https://hardverapro.hu/apro/hp_14-am100nh_laptopom_billentyuzetet_szeretnem_ja/hsz_1-200.html

(#6494) cuebler válasza apaszka (#6493) üzenetére


cuebler
senior tag

enyém SK, tehát gyakorlatilag nagymagyar ;]

"Vannak, akik csak a csúfságot látják a világban... a zűrzavart. Én a szépséget látom..."

(#6495) Aldorfin


Aldorfin
csendes tag

ha a számlán a part nero gsm egy évet adott, ami lejárt, itt viszont van még egy hónapom, akkor mit tehetek ha úgy adódna, hogy javításra lenne szükségem?

[ Szerkesztve ]

(#6496) apaszka válasza Aldorfin (#6495) üzenetére


apaszka
veterán

Amit én ha kell. Maszek szerviz. :K

Ez a tanuló 💰

https://hardverapro.hu/apro/hp_14-am100nh_laptopom_billentyuzetet_szeretnem_ja/hsz_1-200.html

(#6497) Mr Bond 007


Mr Bond 007
őstag

Nekem az ország Svéd
gari lejárat pedig 2018
Akkor most kezdjek én is félni? :D
Supported country-nál viszont ott van Magyarország is

[ Szerkesztve ]

(#6498) Draken


Draken
őstag

Én max aksicserére küldeném el 2-3 hónapon belül, más baja nincs!

(#6499) Joccc07 válasza Draken (#6498) üzenetére


Joccc07
addikt

Ezek látják az arcképedet. :DDD

>Gar taldin ni jaonyc; gar sa buir, ori’wadaasla<

(#6500) bakkir


bakkir
tag

Elment a panaszlevél. Köszönöm a segítéget.
Ha nem történik semmi, akkor mobilcorner majd kiküldi külföldre, elvileg. Csak az a baj, hogy októberben meg lejár az ottani garancia.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.