Hirdetés
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- tordaitibi: Windows rendszerek indítása EFI partíció nélkül
- droidic: Windows 11 önállóság nélküli világ: a kontroll új korszaka
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Meggyi001: Kuponok....
- bambano: Bambanő háza tája
Új hozzászólás Aktív témák
- 
			
			  PTM aktív tag De GAI vajon azóta se vett robotváltós kocsit?  
- 
			
			válasz  Blindmouse
							
							
								#6
							
							üzenetére Blindmouse
							
							
								#6
							
							üzenetérefogyasztásügyileg teljesen rendben vannak a DSG-k és a ZF8 megoldása is, hibrid toyotából meg soha nem létezett "nem automata" váltós. Sőt, mai váltóprogramok amúgy a kézi váltós sofőrök túlnyomó részétől takarékosabban tudnak menni. Szvl a fogyasztás pont nem releváns immáron (kivéve a régebbi típusoknál).  szerk: csak fyi, az "ős-dsg" DQ-250-el szerelt csipszelt 2.0 crtdi-s bódém rendszeresen 48-55 liter gázolajat nyakal be 1000 km-en. Szerintem, ez nem egy katasztrofális érték  Szerk 2: ha most kellene elsőautót vadászni, 2007-2008 körüli Toyota Camry HSD. 2M alatt megáll a mutatvány, és egész korrekt a fenntarthatósága. 
 ami figyelemre méltó: 700ezer km után megkérdezte a tulaj, kell-e váltóolajat cserélni. Nem tudta a szerelő, megcsinálta.
 pár cella halt meg az akkupakkban, de cellánként cserélhető, és van belőle dögivel, így néhány tízezer ft-os tétel
 ha hozzávesszük, hogy 250-350ezer km-esen 2M alatt megáll. Ideális még kezdőként is, bár a 4.8m hossz, 1.82m szélesség miatt városban sz.r, az átlagos fiat 126-ra méretezett garázsajtón meg nem jut át  
- 
			
			  danih veterán A magyar 3F szabály helyesen: fordot, fiatot, franciát ne... 
 Igazi múltszázadi autós-vérpista gondolkodásmód, kimondottan jellemző a nyugdíjkorhatár küszöbén lévő, jellemzően suzuki swift-ekkel és rohadó asztrákkal csámborgó urakra.Egy Citroen C4 GP tulaj, aki imádja a robotváltót és 100k km felett sincs semmi gondja (és ismerőseinek sem, ami, mint tudjuk, mindenkinél marhára reprezentatív minta.) 
- 
			
			  VS461 tag Főnököm a 4.2-es, V8-as turbódízel Land Cruiser, "céges" verda után döntött úgy, hogy a következő Passatja automata lesz. DSG-t vett, és csak dicséri. Azóta én is kipróbáltam pár amerikai automatát, Mercitől a Charger Hellcat-en át a Fusion-ig (otthon Mondeo lenne). A legnagyobb ajándék a kúszás, amit már egy Szolnok méretű város dugóiban is mérhetetlen könnyebbség. Viszont a Chargert (a simát is) kivéve lomhák a kézihez szokott embernek, még kézi üzemmódban is. Bennem folyamatosan ott van egy zavaró érzés, hogy "mi lesz már", pedig semmi versenyszitu, csak a megszokott reakciót hiányolom. A Peugeot-m kézi váltója kéne, de nagyon, pedig az ő váltóikat mindenki szidja. Mindamellett családi/városi autónak automatát vennék mai ésszel, mellé meg egy Mustangot, hatgangos kézivel, csak az íze miatt  
- 
			
			  DEJVID őstag Lassan 14 éves lesz a Selespeed 156-osunk, soha, semmi baj nem volt a váltóval. 
- 
			
			válasz  Mulderpapa
							
							
								#19
							
							üzenetére Mulderpapa
							
							
								#19
							
							üzenetéreIgen, sajnos ezek mind nagy autók, ezért a hossz limit miatt nem férnének be... én is tudnék a nagy szedánok közül találni olyat ami tetszik, pl a felsoroltak közül a cápa orrú Galant szerintem gyönyörű, de sajnos a fizikai határokat nem lehet átlépni  
- 
			
			  Mulderpapa aktív tag Nekem már az első autóm is automata váltós volt és annyira megszerettem, hogy azóta is kivétel nélkül mindegyik az.  Opel Kadettal kezdtem, utána volt 2 db B Vectrám, Daewoo Leganza, Mitsubishi Galant, most meg egy Audi A6. Opel Kadettal kezdtem, utána volt 2 db B Vectrám, Daewoo Leganza, Mitsubishi Galant, most meg egy Audi A6.
- 
			
			
- 
			
			  Viszlát addikt Köszönhetően a meglebegtetett luxusadónak, az Accord ára is meredeket zuhant pár éve, azóta se tért magához, de nem kisautó az biztos. Amúgy a tiédhez hasonló csodához lehetett szerencsém egyszer egy ismerősnek tesztvezetett Astrában, írtad is a bejegyzésben az Easytronic váltókat, szóval meg tudom érteni a kínodat. Én csak negyed órát vezettem, de bőven elég is volt.  
- 
			
			
- 
			
			  Viszlát addikt A hagyományos automata váltók között is van ám olyan, aminek nem ilyen hosszú a reakcióideje, csak nyilván nem ebben az árkategóriában. Nem arcoskodni szándékozék a kijelentéssel, de mivel 2006 nyarán én is eldöntöttem, hogy a következő automata lesz (ami két év múlva meg is valósult), rengeteget kipróbáltam vásárlás előtt. A választott Accordban végül olyan váltóra találtam, amivel semmiben nem kell kompromisszumot kötnöm a hagyományoshoz képest.  
- 
			
			  myteve tag furcsa egy szerkezet ez a Stilo.  Amúgy, ha jól tudom, pont az általad leírt lejtős problémára megoldás a pl. újabb Renault-okban megtalálható automata kézifék, amit az autó mindig behúzva tart, és indításkor automatikusan felengedi... Fura, hogy erre nem gondoltak a Fiat szakemberei, gondolom annyira nem lehet nehéz kivitelezni. Amúgy, ha jól tudom, pont az általad leírt lejtős problémára megoldás a pl. újabb Renault-okban megtalálható automata kézifék, amit az autó mindig behúzva tart, és indításkor automatikusan felengedi... Fura, hogy erre nem gondoltak a Fiat szakemberei, gondolom annyira nem lehet nehéz kivitelezni.
- 
			
			  Blindmouse senior tag Én egy Nissan Altimát vezetgettem kint az usákoknál. Először nagyon fura volt, folyton satufékeztem, de igazából rá kellett jönnöm, hogy sokkal kényelmesebb vezetni. Már csak a fogyasztásukon kellene faragni, illetve jó lenne ha nem kellene böhöm motor hozzá. Jó lenne egy full hibrid autómatát kipróbálni egyszer, az biztos más élményt adna. 
- 
			
			  zoo8800 veterán Örülj neki, hogy még működik a váltó. A Selespeedről jót még nem hallottam. 
 A Stilot viszont annál jobban szeretem 
- 
			
			  Tálydi senior tag A DSG-t és a hasonló dupla kuplungos váltókat még ne szídd, ha csak nem vezettél egyet és az alapján állítod, mert egyébként borzasztó fejlett, és kényelmes váltók. 
- 
			
			  lapa veterán vicces volt, odaadták a céges automatás hondát, hogy menjél el innen oda. az első 10 kereszteződésben elég hülyén éreztem magam, akkorra leesett, hogy nem bal lábbal kell (satu)fékezgetni. 
- 
			
			  bambano titán F-est soha... én vezettem próbaképpen automata váltós opelt, ami papíron 15 lóval erősebb, mint az enyém, csak azért nem röhögtem ki vonyítva, mert rokoné volt és nem akartam családi belháborút... ráadásul abban még turbó is lassította a haladást... egyébként lehet, hogy egy jobb dsg/pdk váltót meg lehetne szokni (a duplakuplungosokat), nem tudom. 
Új hozzászólás Aktív témák
- Logitech Laser egér - Multi Device K380 Bluetooth Billentyűzet- Logitech Bluetooth Audio Adapter
- Precision 7670 27% 16" FHD+ IPS i7-12850HX RTX A3000 32GB 1TB NVMe magyar vbill IR kam gar
- SKHYNIX SAMSUNG WD SSD-k M.2 PCIe 256GB gen4
- SAMSUNG és SKHYNIX 8GB DDR4 RAM-ok!
- Thinkpad E15 Gen2 15.6" FHD IPS i7-1165G7 16GB 512GB NVMe ujjlolv gar
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 256GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3206
- Bomba ár! Lenovo X13 Yoga G1 - i5-10G I 8-16GB I 256SSD I 13,3" FHD Touch I Cam I W11 I Gari!
- GeForce RTX 2060 (OEM HP) Garanciával
- Eladó 2db Nokia steel hr hibrid okos óra dobozával
- Lenovo ThinkPad X1 Active Noise Cancellation fejhallgató
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
 
								 
							
 
								
 
								 
							 
							 
							
 
  
								 
							 
								 
								 
								 
							 
								 
								 
							

 
								 
								 
								 
							 
							 
								 
							 
							 
								 
								


