Hirdetés

2021. január 20., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) bambano


bambano
titán
LOGOUT blog

utána kellene nézned motorkód szerint, hogy ez-e az, ami folyton leég. mert ha a leégős, akkor gyorsan szabadulj meg tőle, bármennyit is fizetnek érte. [link]

a másik, hogy 320d m-es matricával kifejezetten nevetséges. ha m-es matrica, akkor legyen benne olyan motor, ami megaláz minden mást.

lezso6 szerint a user: rossz számtech karmája van | @netik: There is no Internet of Things. There are only many unpatched, vulnerable small computers on the Internet.

(#2) futo001 válasza bambano (#1) üzenetére


futo001
senior tag
LOGOUT blog

Nem, ez a láncszakadós. De új a vezérlés, nincs benne 5000km se. A gyulladás sem gond ha tudod, hogy számítani kell rá, csak legyen mindig szalonna és nyárs a csomagtartóban. :D

Amúgy érdekességként, a Volvo D3 és D4 motorjában is van egy gyenge hajlam önhamvasztásra.

Itt elég sok nem M BMW-n van gyárilag is az M, gondolom ezért is tolta fel rá az előző tulaj. Írek imádják a külsőségeket. Előbb rendel extra küszöböt mint ülésfűtést. De leginkább nem is rendelnek extrákat.
Köszi az észrevételt, ez mégegy strigula az átalakítás mellett, mint ok.

[ Szerkesztve ]

¯\_(ツ)_/¯

(#3) bitpork


bitpork
veterán
LOGOUT blog

Vannak típusok amikkel együtt jár az előítélet. Nem a márkára gondolok, hanem konkrétan a 320d-re. Mivel elég jól megy és ezt ki is szokta sok tulaj használni nagyon sokan rettegnek a széthajtottságtól - szerintem.

Az megvan, hogy Mária országa vagyunk, csak így körülnézve nem világos, hogy Geronazzo vagy Schmidt.

(#4) futo001


futo001
senior tag
LOGOUT blog

Jó meglátás, lehet valahogy bele kéne tennem a hirdetésbe, hogy nem boyracer a tulajdonos. Erre gyorsan kitalálok valami nem bántó leírást (mert akárhogy nézzük a boyracer a célcsoport leginkább).

¯\_(ツ)_/¯

(#5) UnA válasza futo001 (#4) üzenetére


UnA
Korrektor

Írd bele, hogy családi autó volt ;)

(#6) Goose-T


Goose-T
veterán

A BMW-nek ne nyúlj a futóművéhez, csak rosszabb lesz. Kerékcsere sokat segíthet, minél ballonosabb a gumi, annál komfortosabb lesz. A Volvo V60 nagyjából egy Ford Mondeo, csak eggyel régebbi a tiednél, azért is érezheted kevesebbnek.

Eladó gityó: https://tinyurl.com/y4qrjkaq *** Jó zene: https://tinyurl.com/voysv3w

(#7) Hieronymus válasza futo001 (#2) üzenetére


Hieronymus
őstag
LOGOUT blog

"Amúgy érdekességként, a Volvo D3 és D4 motorjában is van egy gyenge hajlam önhamvasztásra."

Minden komolyabb dízel motor átmehet önmegsemmisítő üzemmódba. Üzemanyag helyett kenőolajat szív a motor, ahenger és a dugattyú gyűrűk között.
Az elején még meg lehet fogni. Teljes fék mellet a kuplung felengedése sebességben lévő váltóval. Lehetőleg azt a fokozatot választva, amelyik már képes lefullasztani a motort. ;]
Utána már csak a motor felújításhoz kell elvontatni az autót. De ez kevesebb költség, mint a krematórium játék a járművel.

„Sohase hagyd, hogy az erkölcsi érzéked meggátoljon a helyes cselekedetben!”

(#8) zozo1414


zozo1414
csendes tag

Szia,

Mintha meg lenne ültetve a BMW, próbáld meg visszaállítani az eredeti állapotot, vagy az M futóművet lecserélni, ha az van benne és 17" felniket tegyél alá; ballonosabb gumik és a gyári (nem M) magasabb rugók miatt a komfort érzet is sokkal jobb lesz. Nekem F10 van 17" kerekekkel, Monroe rugókkat és valami fejedelmi a kényelem, úthibákat így se szereti (köszi Mo.), de nagyban segít a csillapításában.

(#9) bitpork válasza Hieronymus (#7) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog

Amiről írsz az jellemzően a runaway turbo ami a kopott tengelyen keresztül szívja a motorolajat és nyomja az égéstérbe amitől megnő a fordulat és öngerjesztő kör jön létre. Amit te leírtál az a kopott kompresszióhiányos motor - kivéve ha levegő szívó oldalon van tömítés probléma és a turbó azt dolgozza be.

Az megvan, hogy Mária országa vagyunk, csak így körülnézve nem világos, hogy Geronazzo vagy Schmidt.

(#10) Agyturbina válasza Hieronymus (#7) üzenetére


Agyturbina
senior tag
LOGOUT blog (1)

Kiegeszites, nem a dugattyu/gyuru illesztesi hezagai okozzak a problemat, hanem a kartergaz visszavezetes. Akkor mar nagyon-nagyon el kell kopnia a motornak, hogy ott annyi olaj felkeruljon.

ami tortenni szokott a turbo tomitese megy tonkre, es ott kerul kenoolaj a rendszerbe, ami ongerjeszto folyamatot indit be. Pont most nezegettem, a CAT nagyobb generatorokban van egy csappantyu a turbo utan pont emiatt. Ha a turbo beadja a kulcsot akkor le lehet allitani.

,........A szükségletek lettek a célok, és a célok szükségletek lettek........, ,........A paradoxonban az a szép, hogy paradox módon nem szép.............,

(#11) norbx válasza Hieronymus (#7) üzenetére


norbx
aktív tag

persze csak ha nem automata váltós mert akkor nem állítod le szerintem sehogy ha már megvan a baj :(

(#12) futo001 válasza Agyturbina (#10) üzenetére


futo001
senior tag
LOGOUT blog

Igy mar jartam egy regi Toyota Hiace-szel. Egyetem alatt nyaron acsokkal dolgoztam, elkuldtek anyagert Budaorsre, valahol a Tesco elott elvettem a gazt az auto ment tovabb. Aztan lattam, hogy oriasi fustfelho mogottem. Felrealltam, de leallitani nem lehetett, mar nem emlekszem a vegere, de gondolom betettem valamelyik fokozatba es lefullasztottam. Le nem egett es sajat labon ment haza. Miutan felvettem vele az anyagot.

zozo1414
Ezt akartuk mi is, de a szerelo is meg a diler is azt mondta, hogy "olyan kar lenne erte" mert ez igy szep. Pedig lehet ez lesz.

[ Szerkesztve ]

¯\_(ツ)_/¯

(#13) Agyturbina válasza futo001 (#12) üzenetére


Agyturbina
senior tag
LOGOUT blog (1)

A napokban robbantottunk fel legalább 1 turbót a 4 -ből a Cat V16 dízel motoron, amire figyelmesek lettünk egy hatalmas robbanás, majd minden Szinű füst a kipufogóból. Gyorsan leállít ami azért volt lehetséges mert vannak benne azok a elzáró szelepek.

Igen ám, de a nagy sietségben nem nyomtuk még a visszaállító gombot, így az elő és uto kénest végző szivattyú beszivattyuzta az összes olajat a lég beömlő oldalra, ami nem fért el ott, az nemes egyszerűséggel a légszűrő házon keresztül távozott.

Most majd lesz mit csinálni a szerencsés kiválasztottaknak. Mert 3 hónapja szóltam nékik, hogy nagyon nincs rendben a turbó hangja. ;]

,........A szükségletek lettek a célok, és a célok szükségletek lettek........, ,........A paradoxonban az a szép, hogy paradox módon nem szép.............,

(#14) D1Rect


D1Rect
félisten

Az a baj, hogy rossz oldalon van benne a kormány.

01110011 01101000 01101111 01110010 01110100 01110101 01110010 01101100 00101110 01100001 01110100 00101111 01101111 01111001 01000101 01010000 00111001

(#15) zozo1414 válasza futo001 (#12) üzenetére


zozo1414
csendes tag

Kicsivel magasabban is szép :DD és mellette nem rázza szét a vesédet, mondjuk úgy veseköved nem lesz :DDD

(#16) Szada85 válasza futo001 (#4) üzenetére


Szada85
tag

Ez szerintem nem egyértelmü garancia a sikerre, hiszen sajnos ha megnézed, szinte minden hirdetés tele van ezekkel, hogy "megkímélt", "gondos tulajtól", "rendszeresen karbantartott"... ami aztán vagy igaz vagy nem, emiatt szerintem sok ember már alapból átugrik ezeken a "katalógus dumákon".

Ez ugyanígy a sportos(abb) modelleknél (GTi-k, Curpák, RS, M-es autók), ott ugyanilyen "közhely" lett, hogy mindet "óvatosan bemelegítettem, és mindig lehütöttem", aztán mikor megnézni voltam ilyen autókat, a tulaj a második sarok után mondta, hogy "nyugodtan nyomjam, Ö is szokta"...

Én is azt gondolom, hogy a 320d-s motor, és a nagykerék, ültetés kombinációja alapvetöen megnyomja a csengöt sok ember fejében... Plusz végiggondolják, hogy a nagyobb felnit gumizni kell, a sportosabb rugók a futómü elemeit is jobban "eszik", 320d-t pedig nem feltétlen azok néznek, akik utána örömmel költeni akarnak még pluszban rá.

(#17) Mr X válasza Szada85 (#16) üzenetére


Mr X
addikt

Akkor én vagyok a másik véglet, direkt nagymotoros autókat veszek, de ezekbwn is fáj a szívem, mikor bemelegítve odalépek neki. 😁

Copyright © 2000-2021 PROHARDVER Informatikai Kft.