Hirdetés

2024. március 19., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) bambano


bambano
titán
LOGOUT blog

utána kellene nézned motorkód szerint, hogy ez-e az, ami folyton leég. mert ha a leégős, akkor gyorsan szabadulj meg tőle, bármennyit is fizetnek érte. [link]

a másik, hogy 320d m-es matricával kifejezetten nevetséges. ha m-es matrica, akkor legyen benne olyan motor, ami megaláz minden mást.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#2) futo001 válasza bambano (#1) üzenetére


futo001
senior tag
LOGOUT blog

Nem, ez a láncszakadós. De új a vezérlés, nincs benne 5000km se. A gyulladás sem gond ha tudod, hogy számítani kell rá, csak legyen mindig szalonna és nyárs a csomagtartóban. :D

Amúgy érdekességként, a Volvo D3 és D4 motorjában is van egy gyenge hajlam önhamvasztásra.

Itt elég sok nem M BMW-n van gyárilag is az M, gondolom ezért is tolta fel rá az előző tulaj. Írek imádják a külsőségeket. Előbb rendel extra küszöböt mint ülésfűtést. De leginkább nem is rendelnek extrákat.
Köszi az észrevételt, ez mégegy strigula az átalakítás mellett, mint ok.

[ Szerkesztve ]

I'm a man with a plan... the plan is to booze as much as I can! ¯\_(ツ)_/¯

(#3) bitpork


bitpork
veterán
LOGOUT blog

Vannak típusok amikkel együtt jár az előítélet. Nem a márkára gondolok, hanem konkrétan a 320d-re. Mivel elég jól megy és ezt ki is szokta sok tulaj használni nagyon sokan rettegnek a széthajtottságtól - szerintem.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#4) futo001


futo001
senior tag
LOGOUT blog

Jó meglátás, lehet valahogy bele kéne tennem a hirdetésbe, hogy nem boyracer a tulajdonos. Erre gyorsan kitalálok valami nem bántó leírást (mert akárhogy nézzük a boyracer a célcsoport leginkább).

I'm a man with a plan... the plan is to booze as much as I can! ¯\_(ツ)_/¯

(#5) UnA válasza futo001 (#4) üzenetére


UnA
Korrektor

Írd bele, hogy családi autó volt ;)

(#6) Goose-T


Goose-T
veterán

A BMW-nek ne nyúlj a futóművéhez, csak rosszabb lesz. Kerékcsere sokat segíthet, minél ballonosabb a gumi, annál komfortosabb lesz. A Volvo V60 nagyjából egy Ford Mondeo, csak eggyel régebbi a tiednél, azért is érezheted kevesebbnek.

Eladó gitáros cuccok: http://tinyurl.com/94uy6j9b *** Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar

(#7) Hieronymus válasza futo001 (#2) üzenetére


Hieronymus
addikt
LOGOUT blog

"Amúgy érdekességként, a Volvo D3 és D4 motorjában is van egy gyenge hajlam önhamvasztásra."

Minden komolyabb dízel motor átmehet önmegsemmisítő üzemmódba. Üzemanyag helyett kenőolajat szív a motor, ahenger és a dugattyú gyűrűk között.
Az elején még meg lehet fogni. Teljes fék mellet a kuplung felengedése sebességben lévő váltóval. Lehetőleg azt a fokozatot választva, amelyik már képes lefullasztani a motort. ;]
Utána már csak a motor felújításhoz kell elvontatni az autót. De ez kevesebb költség, mint a krematórium játék a járművel.

Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!

(#8) zozo1414


zozo1414
csendes tag

Szia,

Mintha meg lenne ültetve a BMW, próbáld meg visszaállítani az eredeti állapotot, vagy az M futóművet lecserélni, ha az van benne és 17" felniket tegyél alá; ballonosabb gumik és a gyári (nem M) magasabb rugók miatt a komfort érzet is sokkal jobb lesz. Nekem F10 van 17" kerekekkel, Monroe rugókkat és valami fejedelmi a kényelem, úthibákat így se szereti (köszi Mo.), de nagyban segít a csillapításában.

(#9) bitpork válasza Hieronymus (#7) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog

Amiről írsz az jellemzően a runaway turbo ami a kopott tengelyen keresztül szívja a motorolajat és nyomja az égéstérbe amitől megnő a fordulat és öngerjesztő kör jön létre. Amit te leírtál az a kopott kompresszióhiányos motor - kivéve ha levegő szívó oldalon van tömítés probléma és a turbó azt dolgozza be.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#10) #90088192 válasza Hieronymus (#7) üzenetére


#90088192
törölt tag

Kiegeszites, nem a dugattyu/gyuru illesztesi hezagai okozzak a problemat, hanem a kartergaz visszavezetes. Akkor mar nagyon-nagyon el kell kopnia a motornak, hogy ott annyi olaj felkeruljon.

ami tortenni szokott a turbo tomitese megy tonkre, es ott kerul kenoolaj a rendszerbe, ami ongerjeszto folyamatot indit be. Pont most nezegettem, a CAT nagyobb generatorokban van egy csappantyu a turbo utan pont emiatt. Ha a turbo beadja a kulcsot akkor le lehet allitani.

(#11) norbx válasza Hieronymus (#7) üzenetére


norbx
aktív tag

persze csak ha nem automata váltós mert akkor nem állítod le szerintem sehogy ha már megvan a baj :(

(#12) futo001 válasza #90088192 (#10) üzenetére


futo001
senior tag
LOGOUT blog

Igy mar jartam egy regi Toyota Hiace-szel. Egyetem alatt nyaron acsokkal dolgoztam, elkuldtek anyagert Budaorsre, valahol a Tesco elott elvettem a gazt az auto ment tovabb. Aztan lattam, hogy oriasi fustfelho mogottem. Felrealltam, de leallitani nem lehetett, mar nem emlekszem a vegere, de gondolom betettem valamelyik fokozatba es lefullasztottam. Le nem egett es sajat labon ment haza. Miutan felvettem vele az anyagot.

zozo1414
Ezt akartuk mi is, de a szerelo is meg a diler is azt mondta, hogy "olyan kar lenne erte" mert ez igy szep. Pedig lehet ez lesz.

[ Szerkesztve ]

I'm a man with a plan... the plan is to booze as much as I can! ¯\_(ツ)_/¯

(#13) #90088192 válasza futo001 (#12) üzenetére


#90088192
törölt tag

A napokban robbantottunk fel legalább 1 turbót a 4 -ből a Cat V16 dízel motoron, amire figyelmesek lettünk egy hatalmas robbanás, majd minden Szinű füst a kipufogóból. Gyorsan leállít ami azért volt lehetséges mert vannak benne azok a elzáró szelepek.

Igen ám, de a nagy sietségben nem nyomtuk még a visszaállító gombot, így az elő és uto kénest végző szivattyú beszivattyuzta az összes olajat a lég beömlő oldalra, ami nem fért el ott, az nemes egyszerűséggel a légszűrő házon keresztül távozott.

Most majd lesz mit csinálni a szerencsés kiválasztottaknak. Mert 3 hónapja szóltam nékik, hogy nagyon nincs rendben a turbó hangja. ;]

(#14) D1Rect


D1Rect
félisten

Az a baj, hogy rossz oldalon van benne a kormány.

(#15) zozo1414 válasza futo001 (#12) üzenetére


zozo1414
csendes tag

Kicsivel magasabban is szép :DD és mellette nem rázza szét a vesédet, mondjuk úgy veseköved nem lesz :DDD

(#16) Szada85 válasza futo001 (#4) üzenetére


Szada85
aktív tag

Ez szerintem nem egyértelmü garancia a sikerre, hiszen sajnos ha megnézed, szinte minden hirdetés tele van ezekkel, hogy "megkímélt", "gondos tulajtól", "rendszeresen karbantartott"... ami aztán vagy igaz vagy nem, emiatt szerintem sok ember már alapból átugrik ezeken a "katalógus dumákon".

Ez ugyanígy a sportos(abb) modelleknél (GTi-k, Curpák, RS, M-es autók), ott ugyanilyen "közhely" lett, hogy mindet "óvatosan bemelegítettem, és mindig lehütöttem", aztán mikor megnézni voltam ilyen autókat, a tulaj a második sarok után mondta, hogy "nyugodtan nyomjam, Ö is szokta"...

Én is azt gondolom, hogy a 320d-s motor, és a nagykerék, ültetés kombinációja alapvetöen megnyomja a csengöt sok ember fejében... Plusz végiggondolják, hogy a nagyobb felnit gumizni kell, a sportosabb rugók a futómü elemeit is jobban "eszik", 320d-t pedig nem feltétlen azok néznek, akik utána örömmel költeni akarnak még pluszban rá.

(#17) Mr X válasza Szada85 (#16) üzenetére


Mr X
veterán

Akkor én vagyok a másik véglet, direkt nagymotoros autókat veszek, de ezekbwn is fáj a szívem, mikor bemelegítve odalépek neki. 😁

(#18) PDA_FAN


PDA_FAN
tag

A BMW után egy Volvótól várod a csodát? Érdekes... Lehet, hogy a rugózása kényelmesebb lesz, de előbb-utóbb az is egy pénznyelővé válik. Én mondjuk egy hibrid Toyotát vennék, de akinek az európai autók a mániája, az vegye csak bátran a Volvót...

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.