Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Hozzászólások
#56573440
törölt tag
hát az 50-es papirozás már elég komolyan büntetve van, próbálkozni lehet, ismerősi körben elég sok ilyennel járnak gond nélkül, de én nem kockáztatnék.
125 kétütemű már nem csúszik ki a lóerő korlátból? jó gondolom kw le van azon is papírozva okosra, de szintén a baráti társaságból kiindulva én tuti nem vennék, mennek mint a meszes hiba nélkül, de nagyon szervízigényesek amikkel ők járnak.
125 négyüteműből van pár finom darab, amikkel városban el lehet rohangálni, de ezek alapon olyan 90-es utazót tudnak végen, ami országúton már itt ott rideg tud lenni (nagyobb emelkedő, szembeszél, akármi). én egy 125 ös ktm duke-ra játszok szép lassan, de az a baj hogy mocskos drága, használt meg nincs még piacon nagyon.
hol használnád? milyen stílusú kéne? sport, supermoto, enduro, stb? nézz szét hasznaltauto-n motorkeresőben
(#3) Winner_hun
Winner_hun
félisten
Ha van (márpedig van) B-s jogsid akkor nem kell letenned 125-ösre az egészet az elejétől a végéig. [KLIKK]
[ Szerkesztve ]
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
KYZRR
őstag
80ccm-ből a Honda MTX lenne a jó választás.
125ccm-nél az NSR a legjobb, bár az 27le, nem 15. (japán motor párti vagyok.)
You can only die once, make sure it is worth it...
horush
addikt
"nézz szét hasznaltauto-n motorkeresőben"
Igen, ezt csinálom 1-2 hete már, csakhát nem tudom sajnos, hogy mi az ami jó, s mi az ami nem
Használva városban és országúton is lenne. Arra gondoltam, hogy a 90km/h-t azért kényelmesen vigye, de azért, hogyha megakarok előzni valakit, aki 80-al megy előttem, akkor azért egy 110-et még el tudjon érni.
Stílust nem lőttem be igazán, leginkább sport vagy túramotor kategóriára gondoltam. Igazából a cross kategórián kívül nem nagyon van semmi kilőve.
Sajnos a lóerő korlát tényleg elég szűk. Sajnos a legtöbb ami tetszik a videók alapján szinte mind 15 felett van.
Lehet, hogy inkább csinálnom kéne A korlátozottat, s akkor az egészen 25kw-ig engedi a teljesítményt, úgy már egész jó gépek beleférnek. Csak ugye az sajnos megint sok idő, s pénz..
Winner_hun: Igen, ezt én is tudom, emiatt kaptam leginkább kedvet ahhoz, hogy vegyek valamit. Írtam is a bejegyzésben
DeFranco
nagyúr
Szerintem először tanulj meg rendesen motorozni, aztán akard az aszfaltot szaggatni. Az, hogy veszek 10 kötelező órát, az nem elég. Legyen elég a b125 lóereje, aztán majd váltasz, ha minden helyzetet biztonságosan tudsz kezelni ezzel.
horush
addikt
Mindennapi használatra kéne, városban és országúton is. (Nem nagy távolság, 30km a visszaúttal együtt).
125-ös robogó.
Viszont egy jó állapotút ennyiért nem adnak.
Az MZ-t én 2011-ben nem fognám be mindennapi használatra.
koshmar
őstag
120-ért használható 125-öst nem igazán kapsz.
Talán valami nagyon régi Aprilia AF1 125-öst, vagy Yamaha DT-t.
Viszont ennyiért már vehetsz egy szép 125-ös MZ-t. Ha gondozták, akkor igenis egy megbízható motort.
Fontos, hogy kétütemű legyen?
Mert pl. egy Aprilia RS 125 meg tud enni 6-7 liter, plusz mivel kétütemű, a karakterisztikája olyan, hogy azt csak imádni vagy utálni lehet.
8500-ig csak hörög, dadog, akkor kinyit a power, és megindul, mint a barom.
Az A1-es jogsi szerint csak maximum 15 lóerős lehet a motor.
Egy négyütemű ezt nem is lépi át, de egy modern kétütemű igen...
[ Szerkesztve ]
Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
horush
addikt
Hát jó lenne nekem 4 ütemű is, csak gondolom drágább. Esetleg 200k-ig van valami értelmes?
Robogót nem igazán szeretnék, de ahogy nézegettem, ilyen árkategóriában szinte csak a robogók négyüteműek.
Köszönöm az eddigi válaszokat
koshmar
őstag
4 ütemű pont, hogy olcsóbb.
Egy 2010-es RS 125 anno jó 1,3 millió forint volt (kétütemű), míg egy CBR 125-ös kb. 800 ezer. Van egy kis különbség.
Persze azért az 1,3 millió forintért kapsz egy (fojtás nélkül) 30 lóerős motort, masszív, fordított első villával, 320-as első tárcsafékkel, aluvázzal, hátul 150-es gumival, gyönyörű kidolgozással.
Mondjuk ez egy pár lépcsővel feljebb van az általad megadott árnál.
Ha nem robogóra, akkor mire gondoltál? Enduro? Rossz utakra az a jó.
200-ért jó 125-ös, kétütemű sportmotor elég ritka.
Talán valami 90 utáni, leharcoltabb Aprilia Af1.
[ Szerkesztve ]
Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
horush
addikt
Hát nekem robogó nem kell, én váltani akarok.. Más kikötésem nagyon nincs..
koshmar
őstag
Én 100-120 ezerből biztos, hogy MZ-t vennék.
Vagy mondjuk 60-70-ért egy Simsont, aztán rá egy 70-es, 4 felömlős hengert, 21-es karburátort, erősebb főtengelyt, és máris 9-10 lóerő közelében vagy, viszont a Simson jóval könnyebb, mint az MZ.
Haveromnak egy ilyen Simsonja van, megy, mint a vesztés.
Viszont csak akkor érdemes tuningolgatni, ha tudod, mit csinálsz.
Szóval ennyiért MZ ETZ 125, ha robogó nem kell.
Ha viszont 200 ezred is van rá, akkor már más a helyzet.
[ Szerkesztve ]
Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
Miért szeretnél váltani?
Alexios
veterán
tedd le az A-t és vegyél egy gs500-at
horush
addikt
Egy hayabusa nem lenne jobb kezdésnek?
D1Rect: Mert az jó.
Tibii91: Lehet, hogy akkor tényleg az lesz. Majd nézek 1-2-t a környéken, 100k körül is egész szépeket találtam használtautón.
Alexios
veterán
mondjuk azér tergy 25kw-os gs500 meg egy hayabusa nem egy kategória Én amúgy már csak a kis kerekei miatt se vennék robogót, nekem van egy 50 köbcentis honda dio-m, de már nem venném meg még egyszer
hoffman_
nagyúr
Omg, azt olvastam, hogy milyen 125 cm-es monitort érdemes venni...
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
moha21
addikt
Ezek a 125-ös NSR és társai, jók, de hamar szétpörgik magukat. Én robogóra gyűjtenék hosszútávon.
(#19) hoffman_: És milyet?
[ Szerkesztve ]
Nem az az igazi férfi aki minden nőt meghódít, hanem aki ismeri a nagyfeszültségű földkábelek szigetelésének technikáját.
hoffman_
nagyúr
Arra jutottam, hogy Hondát
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
koshmar
őstag
Hamar szétpörgik magukat, ha az ember széthajtja őket.
Viszont tény, hogy ezek a 125-ösök csak akkor mennek úgy, mint a villám, ha a power nyitva van.
Nyilván tovább fogja bírni, ha kíméled, de akkor itt jön a képbe az, hogy minek vett az ember 125-ös kétüteműt, ha folyton csak alul használja (ahol ugye rohadt gyenge).
A kétüteműek egyébként sem tolerálják hosszabb távon, ha alacsony fordulaton használod őket.
[ Szerkesztve ]
Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
atila4
senior tag
Vedd meg az Mz Etz 125-öst. 95-öt simán viszi. Hosszabb utakra is jó. Én csak ajánlani tudom!
Windows 10 / Galaxy S 7 / Asus ROG
dhstyle
tag
Én lemotoroztam pár évet , ismerőseim között is elég sok a motoros szerintem ennyi pénzért , igazán megbízható minden napi rohangálásra való motort csak nagy szerencsével fogsz kapni.. mert az itt felsoroltak közül megy az összes , főleg a 2 ütemű 25ösök azokkal igazán nagy élmény menni , de megbízhatóság terén nem igazán jó már egyik sem.. maximum ha tényleg szó szerint minden "kritikus" alkatrész kilett cserélve vagy fel lett újítva nemrégiben.. de az meg egy vagyon az eladónak meg nekedis egy vagyon lenne ha te csinálnád..
például osztálytársam annó vett egy aprilia af1et 125ös volt csunyácska volt a szögletes idomokkal viszont nagyon durván ment.. 2esbe kitudta kapni egykerékre erőből ami nemrossz azért.. de aztán 1 hónap elteltével már heti 2-3x volt az , hogy a suli parkolójába lebontotta a motort félig mert nem indult nem volt alapjárat nem volt jó a gyújtás stb...
szóval ennyi pénzért kemény dió lessz.. mert gondolom ha napi szinten járkálnál vele ráadásul 30kmert (ekkora távnál már nem esik jól hazatolni ha otthagy a kicsike ) akkor igen fontos lenne a megbízhatóság... az MZre meg nemis fogsz felülni ha egyszer ültél egy jó 25ös poweresen.. egészen más világ a kettő.. ismerősöm cagiva mitoja közel 200km/h végsebességre képes.. igaz kicsit drágább játékszer (de nemis olyan vészes)
Seat Leon 1.8 20V Turbo :) OnePlus 8 Pro 12/256
dhstyle
tag
annyira azért nem gyengék alul , legalábbis az a pár típus amivel mentem ,meg van ismerőseimnek.. azért el lehet velük simán döcögni nagyon alacsony fordulaton is.. csak persze a power felettihez képest papa tempóval ami szerintem nembaj.. persze azért ha kiér országútra vagy olyan részre nyilván húzhatja neki mert hát mért ne tenné jó dolog az és a fogyasztás sem olyan vészes ha ilyen vegyesen használja , hogy amikor rájön az 5perc kicsit húzza neki de amúgy meg normálisan megy...
Seat Leon 1.8 20V Turbo :) OnePlus 8 Pro 12/256