- A KOReader ebook olvasó program
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- Keringető szivattyú vezérlése: még okosabb fűtés
- Megoldások IBS/IBD-re
- Itt az új LOGOUT!
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Fűzzük össze a szavakat :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Runner_fxr
Ármester
Ez mondjuk korrekt hozzáállás. Nekem az a véleményem, hogy bárki hibázhat, főleg nagyon leterhelt, stresszes időszakokban. Bármilyen sikeres vállalkozásnak, olyannak is akinek akár több száz pozitív visszajelzése van mondjuk a facebook-on, biztos lesz negatív értékelése is. Előfordul. Azt sem gondolnám, hogy külföldön aztán minden úgy működik mint a Schafhausen, ott senki sem hibázik, minden vevő elégedett mindig, persze, nyilván nem igaz ez ott sem. Én megértem Somatom felháborodottságát, hogy kétszer javították a telóját egymás után, kétszer két hétig és ez nem volt jó, de azért ebből nem vonnám le azt a következtetést, hogy az egész magyar kerékpáros szakma egy nagy szar és menjen mindenki külföldre vásárolni, szervizeltetni. Ha időbe is telt, de azért neki is megoldódott a problémája, mert csak elkészült az a teló.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest