Hirdetés

2024. május 9., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#6009) sebgutkopf válasza jilian (#6008) üzenetére


sebgutkopf
őstag

Sárvédő: ez erősen subjektív és ízlés kérdése.
Azt vedd figyelembe, hogy most tél van és minden sárosabb, nyáron vagy egyáltalán nem kell sárvédő, max elől egy pici, hogy por ne menjen szemedbe/szádba.
Az alsó vázcsövet valamivel lejjebbről, de az xl-es sárvédővel is össze fogja fosni, ahogy ak özépcsapágy és a motor környékét is. Izlésed szerint előre veheted a nagyobb vagy kisebbet, illetve ha szempont a szállítás, akkor érdemes meggondolni melyik nincs útban a bringa autós szállításánál.
Hátul: télen szintén olyan a gatya mintha... Sárvődőben hátul 3 út van:
a, a felfüggesztés csapágyakat akarod védeni és arra fókuszálsz. Általában nehéz megoldani, és bringa függő, hogy mihez tudod rögzíteni hátul és a motor mögött mennyi hely van és ott marad-e a sárvédő. Ezek szállításnál és nyáron sincsenek útban.
b, óriás sárvédő: "segg" védelemre tökéletes a városi bringákon van, valami mindig fel fog jutni, de jóval kevesebb. Ezeknél alul a motornál és az alsó forgáspont védelme nem mindig jön össze.
c, nem raksz fel semmit, a bringázás szabadsága mint nyáron. Télen a montis nadrág mindig koszos, a java lepereg róla, foltot majd kiviszi a mosógép tavasszal, vagy amikor amúgy is mosnád. Forgáspont környékén sarazás után érdemes mosni, kefélni stb...

Rásegítés: érdemes rászánni némi időt és több alkalmat és a telefonos appal nyugodtan szabd egyénire és az erőlétednek megfeleőre a rásegítés intenziztását minden egyes módban. Megéri főleg a te erődhöz illő tartomány közvetlen közelébe hangolni minden módot kisebb különbségekkel és a szélsőségesen nagy, vagy kis rásegítést hagyagolni, amit úgyse használsz. Ezzel jóval használhatóbb és természetesebb lesz a bringa.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.