Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Gargouille

    őstag

    válasz Tibor_560sec #107 üzenetére

    Megerősítve amit írsz, én még 2000 előtt tettem le a jogsit, de akkor is ugyanígy ment. Kenőpénz vagy sosem mész át. Ha meg fizetsz, akkor mindenképp átmész. Belterjes az egész, kivénhedt, minden hájjal megkent oktatók és vizsgabiztosok. Egyik barátom úgy ment át, hogy a vizsgán zebrán gázolt gyalogost (igaz, nem az ő hibája volt, de akkor is milyen már :DDD ).

    Lassan kiderül, hogy amit korábban abszurd humornak gondoltunk, az csak szimpla jövőbelátás volt.

  • #56573440

    törölt tag

    válasz Tibor_560sec #107 üzenetére

    Jó hát az a baj hogy erre elég nehéz megoldást találni mert nincs nagy súlya. Régen romániában pl rendőr vizsgáztatott, aztán azt is meg lehetett kenni. Sőt. Keleteurópában a kommunizmus maradványai nem tudom mikor lesznek kiírtva. Viszont a vizsgabiztos meg az oktató is tudja hogy az esetek jelentős részében a tanuló mellé úgyis beül apu anyu még sokáig, egy másfél tonnás vasban a budapesti átlagtempónál meg nagyon nagyot kell kottázni hogy ottmaradj. Főleg hogy ritkán ülnek friss jogsisok olyan autóba ami bármilyen meglepetésre képes. Nyilván vannak kivételek, én is ismerek olyat akinek apu megvette a jogsit, de így konkrétan, majd m-es bimmert kapott a lurkó...

    Engem sokkal jobban dühít, hogy ugyanez ha nem még szarabb a helyzet a motoros jogsinál is... Az oktatók jelentős része konkrétan nem tudja megcsinálni a rutinpályát(!!!), a nagy/ismert suliknál 0 oktatás van általában, ha nem esel túl nagyot vizsgán simán megkapod a papírt amíg tejelsz. Teljesen átalános hogy úgy kerül ki az ember onnan, hogy a legalapabb dolgokra se képes... Nem olyanra hogy megfordulni az úton, hanem hogy mire való a hátsó fék, meg kanyarban mit kéne csinálni, hova nézzél és főleg miért, hogy válassz ívet, sebességet, üléspozíció, kartartás, tankot hogy fogd combbal, ésatöbbi. Városban 40-el lobogó lábakkal elszüttyögsz vizsgán és kapsz egy A kat papírt... Namost ha csak egy 600-asban gondolkozol mert nem mész rá a literesre azonnal, akkor sem kell túl sokat nézelődni hogy a 200 kiló 100 ló környéki körökbe fuss bele. Nyilván van autó ami 4-500 ló / tonna, de ott kicsit más fékrendszer lesz alatta, kicsit több gumival jóval több kontakt felülettel az úton, sok légzsák, gyűrődési zónák etc... Ami itthon motoros jogosítványszerzés szinten megy az nem más mint donorképzés, és valami csoda hogy csak ennyien maradnak az úton amennyien... És ehhez is asszisztál a szakma, "sporttársakat" engednek ki az útra úgy, hogy az oktató és a vizsgabiztos is látja hogy ezzel nagyon nem kéne, de a pénz beszél... Én is elkezdtem az egyik nagyban, aztán nagyon nem ott fejeztem be hála istennek. Van még olyan hely ahol tanítanak is, de hát nem sok...

  • flymi

    addikt

    válasz Tibor_560sec #107 üzenetére

    Anno a tanfolyamon (2003) volt egy srác aki nem tudott írni sem, de már vezetett jogsi nélkül. Harmadjára átment.
    Engem városin egyszer rántottak meg. Az volt az indok, h túl kis ívben kanyarodtam... Pedig akkor már az oktató családját furikáztam boltba, meg ki tudja már merre még.

    Egyébként néhány évvel később az oktatóm belebukott az ilyen csúszópénzekbe, meg volt még gondolom más simlisség is. Azt hiszem kapott is pár évet, gondolom felfüggesztettet, erre màr nem emlékszem.

    [ Szerkesztve ]

    /// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///

Új hozzászólás Aktív témák