Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Aljasvip

    senior tag

    válasz Alusky #124244 üzenetére

    Szintén elégedetten használtam.
    Mondjuk annak örültem volna, hogy a 120k km után nem nálam esik ki ez az összes általad is említett hiba - név szerint: féltengely csere, vízelosztó, ablakemelő motor, kormány légzsák szalag kábel, hátsó övfeszítő patron, stb apróságon -, de tény és való hogy egy szem rozsda nem volt rajta sehol, és csak tankolni kellett és mindenhova elvitt.
    Amitől nagyon féltem, az a klíma és az ABS kocka. Egy 20 éves autónál ez mind időzített bomba már sajnos, hiába motorikusan jó.
    A hátsó övfeszítő patron hibája miatt fél évig légzsák nélkül jártunk, míg sikerült az egyik szerelőnek kiírni a vezérlőből.
    Ezután döntöttünk úgy, hogy kipróbálnánk az "új autó" érzést - meg külföldre költözés is jött, de az mellékes.

    hcl #124242
    Az Arteon nem Passat, hanem valami ami a VW és az Audi által fejlesztett prémium platformok szerelemgyermeke.
    Valójában a mostani Passat már nem Passat, hanem egy Passat külsejű Superb. Ugyanazon a soron gyártják őket, Csehországban.
    A Superb amúgy is jobban felszetelt és meg olcsóbb is, szóval elég sok márkahűség kell már manapság ahhoz, hogy valaki Passat kombit - mert ugye szedán tavaly óta nem gyártódik - vegyen.

    Én a kia-val komolyabban 2019-ben találkoztam, amikor 1 hónapra bérautóként használtam egy Optima-t. Az egy szuper verda volt, szerettem is volna utána egy Stinger-t, de egyrészt anyagi oldaláról túlzás lett volna, másrészt a Megane után a kombi forma mellett döntöttünk, mert sokkal praktikusabb.
    A Ceed-ben volt is már szállítva mosógéptől kezdve minden is, ahol egy szedánnal meg lettünk volna lőve. :DDD

  • szebe

    addikt

    válasz Alusky #124244 üzenetére

    Nekem a 3-asban is az 1.6 van, a gyengébb verzió, ebben talán okoskerék sincs.
    Cserébe az 5-ös váltó nem a legjobb.

Új hozzászólás Aktív témák