- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- ldave: New Game Blitz - 2025
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Pajac: PassMark - Lenovo ThinkCentre M83 i3-4130 HD 4400
- GoodSpeed: Ma a Samsung Galaxy S24 FE-re is megérkezett az Android 15-ön alapuló One UI 7.0
- Klaus Duran: JBL wave beam 2
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Kalacskepu: ASRock 775i65G R2.0 iGPU rekordok
Új hozzászólás Aktív témák
-
plömplöm
őstag
lodgy, 1.6.16v euro6, június 14-én tankoltam meg először, most van benne 19ezer km, 7.0l/100km az átlagom, ami 28huf/km az üzemanyagot számolva csak, egyelőre mással számolni nem lehet, a szervizelése nulla, az értékvesztése pedig fogalmamsincs, lásd a linkelt cikket
-
plömplöm
őstag
-
plömplöm
őstag
ha valami miatt szánnék sokkalsokkal több pénzt egy 7személyesre, azok az ilyen dolgok, hogy pld androidautó a műszerfali beépített tableten, de ha benéz az ember akár az itteni waze topikba, nem egy sikersztori a dolog, ha pedig a gyári megoldást sem tudja stabilan, akkor pláne
-
plömplöm
őstag
-
plömplöm
őstag
"Ez bizony ilyen. Új üzleti év, új árazás."
ezt Te írtad. erre reagáltam, hogy ez csacsiság, lásd környező országok. de ezexerint már Te is rájöttél. sebaj.
lovagolni nem is kell. csak mondjuk aki most indítja ezt a támogatósdit, az fog nézni, mint hal a szatyorban, hogy eddig berakhatta volna a kosárba a mindent, most meg matekolni kell, ha maradni akar a kétésfélmillánál. ha arányaiban máshol is így fognak emelkedni az árak, az meg sokmindenkinek fog fájni, akinek nincs aláírt pecsétes papírja a régi árral.
-
plömplöm
őstag
pld a cseheknél meg júniusban indult ez az új üzleti év?
pld a szlovákoknál az új üzleti év az egy hónap?
"A Renault Slovensko, spol. s r. 2019. október 1-jétől október 31-ig érvényesek."
-
plömplöm
őstag
valszeg az is szempont volt az árképzőknek, hogy "úgyis olcsóbb kétésféllel, viszik is, mint a cukrot, akkor lehet kicsit drágább, nem? de. hánem?"
amúgymeg dupla profit, mert az egyhatos szívó már egyáltalán nem része a lehetőségeknek ugyebár, a tce100 váltja, ami egy fújt egyhármas, részecskeszűrővel, garantáltan nem fog annyit bírni, mint a szívó
-
plömplöm
őstag
október elsején árat emelt a renault hungária, 4.6milla lenne a néhány hónapja 4 milláért vett autóm aktuális megfelelője
-
plömplöm
őstag
-
plömplöm
őstag
kiemeltem, legalábbis próbáltam, hogy C, azaz kisteher gumi kell rá?
"A harmadik üléssor jelképes"
tudom, azaz tudtam, volt 7személyes doblója cimborámnak, meg 5személyes is egyébként, a harmadik üléssor ülései, hát... najó, vastagabb volt egy papírlapnál
csak ez kb 10 éve volt, gondoltam hátha azóta már nem olyan, de ezexerint igen, ami érdekes szempont egy nagycsaládosságnál, mert ki fog ülni leghátra, a nagyik? gyerek nem ülhet oda, felnőtt nem fér el, nagyik nem bírnak bemászni, vagy ha igen, akkor majd kifelé lesz baj, szóval kicsit fura a koncepció. amit irigylek viszont, az az opciós kétajtósság ott hátul, ez nagyon hiányzik az mcv után :| -
plömplöm
őstag
"Ha valaki ki szeretné használni a 2,5 millió forintos állami támogatást, akkor bizony a gázolajost kell választania"
autonavigator... :|
konkrétan most rendelt egy lodgyt egy nagycsaládos másodkollégám, és mivel a listaár+extrákhoz simán hozzáírható a végösszeg kialakulásához akár a "Dacia EASY SERVICE karbantartás kedvezményes ára (60 hó és 80/100/150/200 000 km) 185 000 / 225 000 / 390 000 / 580 000" pakk is, azaz 5 évig / akár 200ezer km-ig ők fizetnek minden kötelező szervizt is, ezért a fenti állítás, úgy vélem, nem igaz, nem áll meg
-
plömplöm
őstag
-
plömplöm
őstag
tudod, mi döntött 2008-ban az mcv mellett? mert féltem ám nagyon, dacia, tyű. simán belefért volna egy grandscenic is, aztán amikor beültünk, azaz begyömöszöltül magunkat annak a harmadik üléssorába, miközben az mcv harmadik üléssora táncterem, nna akkor összenéztünk, hogy oké, semmiféle gondot nem okozna anyagilag, de hüjék-e vagyunk? megvenni másfél-kétszer annyiért egy használhatatlanabb autót? és megvettük az mcv-t. és talán vettem volna megint egyet, ha ez a nyomorék lada hungary forgalmazná a largust, megnéztem volna, mivé vált az átköltöztetés után. de nem forgalmazza. annyira bátor meg nem vagyok, hogy behozassak egyet ukrajnából csak úgy, erre sztem nem vonatkozik a 30 napon belüli elállási jog
nadehamár megint itt pofázok:
ha félretéve minden észérvet beleborítod az egyik legrosszabb befektetésbe egy fél lakás árát, szempontok lehetnek még olyan úri huncutságok, mint minimum háromzónás légkondi; automata váltó; radaros távolságtartós tempomat; üléshűtés; elektromos rögzítőfék; összes fényforrás led; színes hud; nem csak az első ülések legyenek fűthetőek, hanem legalább a második sor ülései is; szóval legyen benne soksok minden, ami tönkre mehet és tönkre is fog. vagy ott van az a szempont is, hogy legyen a lehető legnagyobb keréktárcsa, amit valaha részeg marketinges le mert írni, mint pld a grandscenic 20"-es alapfelszereltsége, 195/55R20, mert arra csak egy komplett magyar havi átlagfizetés egy garnitúra gumi, de hát élni tudni kell. nekem pld szempont volt a lodgy 185/65R15-ös mérete, ha majd olyanom lenne, hogy fűzni akarom a kanyarokat a bakonyban, akkor lebeszélem magam róla, de addig inkább akkor veszek új gumiabrocsot, amikor akarok, akár évente, ez a 30-35ezer km, amennyit megyek, akár indokolttá is teheti. a Te 10ezer km pöntyöségednél ez nem annyira szempont.
ha az a 72 a születési éved, akkor egyidősek vagyunk, és biztosan én csinálom rosszul, de én inkább már ingatlanokba fektetek, nem autóba.
-
plömplöm
őstag
-
plömplöm
őstag
lodgy. a stepway és techroad felszereltség elképesztően bazári, ahogy írta is ott valaki később, ott van alul, hogy az arctic extrázva sokkal normálisabb választás, egyébként most nekem is ilyen van. készletről kellett válasszak, mert az elődjét kiütötték alólam, nem volt módom várni hónapokat egy egyénileg rendeltre, mint 2008-ban módomban állt, akkor az akkori lagunámat cseréltem egy mcv-re. hiányzik az mcv k4m motorja, ez a h4m biztosan kíméletesebb a jegesmedvékkel és bébipandákkal, és tud menni, ezzel nincs baj, csak nem azonnal és az történik, ami régebben történt, van kis spétje, mire az elektronyik rábólint a gázpedálpotméter helyzetére a lábam alatt. ez a h4m egyébként a nissan hr16de motorja.
ja és vedd hozzá, hogy "Saját tömeg 1180 kg", mindjárt máshogy néznek ki a kg/le számítgatások
-
plömplöm
őstag
a személygépjárművek üzemanyaga benzin
az előző is és a mostani is egyhat szívóotto, az előző euro4 volt, a mostani euro6."Mai benzinesekben is egyre gyakoribb, nem?"
de, ezért kell lecsapni gyorsan még egy olyanra, amiben nincs"3 gyerek normálisan férjen el"
ha 6 felnőtt elfér normálisan, az nem jó? voltunk így bp-ről prágában sokszor, villachban (at), idehaza is szoktunk így kirándulgatni."7 személyes autónál? Nem. Nekem nem."
jajó
viszont ezesetben kivonulok a topikból a tényeimmel, mert minek is sorolnám azokat -
plömplöm
őstag
hehe, csak viccből megnéztem, az én előző autóm értékvesztése a 11 év alatt 210ezer huf/év volt. egy ilyen jelenleg 10millás ford s-max mondjuk 8ésfélért elhozva, és azt nézve, hogy most egy 2008-as s-max 1.7-2.3milla között van , az mennyi is, 591ezer? jajó, akkor ilyet kell venni!
-
plömplöm
őstag
"- Olasz, francia kilőve."
pedig szívesen hozzászóltam volna értelmeset is, ha már 2008 óta van 7személyesem, az előzőbe belehajtottam 11 év alatt ~240ezer hibamentes km-t, a mostaniba június 14. óta belepördült 6ezer. de ha "olasz, francia kilőve" így ebben a formában szempont, akkor tényleg egy sokkkkkkal megbízhatóbb németet kell venni, bizony. valami remek td-t, kettőstömegűvel, részecskeszűrővel, annak biztosan nem lesz semmi baja, mi baja is lehetne
véletlenül sem lecsapni még amíg van egy egyhatos szívőbenzinesre.
az előzőnek az egész életét vezettem egy excel-ben, najó, a mosatásokat pld nem írogattam, de szó szerint az összes tankolásom, karbantartások, mindent, így a tokkalvonóval huf/km majdnem kerek 50huf.
egyébként a kilövésség hibás, mert a három f-betűset nem szabad, tudod, fiatot, fordot, franciát.najó, egy nulladik kérdés, mennyit szánsz rá? mert ezt mintha nem látnám, csak hogy volt valaha 2M ft.
"A kis lökettérfogathoz egy relatíve nehéz kaszni elég érdekes tud lenni előzés közben", hát ha meg van fújva az a kis ccm, akkor ugye miről beszélünk? az az 1.9-2 diesel is fújt, szerinted ha nem lenne fújva, hogyan ménne? egy dízel lehet fújt, egy otto meg nem?
"minél nehezebb egy autó", ezért ne legyen nehéz az az autó, herr porsche is megmondta jó régen.
ez a soksok katalógusadatod meg örült szépen néz ki, de ne felejtsük el, hogy pontosan tudjuk, hogy ezek mennyit érnek. vagy ugyanilyen lelkesen és precízen számolsz a fogyasztási adatokkal is?
"1, VW touran, 15TSI
2, Ford S-Max, 2.0TDCi
Oszt' jónapot!"jja, így is lehet. ezeknek a listaára olyan 10milliótól indul, ugye? értékvesztés eszedbe jutott már?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
lo Ahonnan mi elindultunk az az, hogy Anyókának jövőre szeretnénk venni valami mást a 20 éves F Astra helyett. És akkor...
- Politika
- Energiaital topic
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- PlayStation 5
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Megújult a PROHARDVER!
- Ez lenne a népkártya? Teszten a GeForce RTX 5060 Ti 16 GB
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
- MSI B550 GAMING GEN3 AM4 DDR4 alaplap bontatlan csomagolásban 3 év garancia 27% áfa
- Lenovo magyar laptop billentyűzetre van szükséged? Akármelyik verzióban segítünk!
- AKCIÓ! MSI B450M R5 5600X 32GB DDR4 512GB SSD RX 6700XT 12GB GDDR6 Zalman Z1 Plus Seasonic 650W
- Bomba ár! Dell Latitude 5400 - i5-8GEN I 16GB I 512SSD I 14" HD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- HATALMAS AKCIÓK / MICROSOFT WINDOWS 10,11 / OFFICE 16,19,21,24 / VÍRUS,VPN VÉDELEM / SZÁMLA / 0-24
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest