Akku felől hallottam. Este már nem szórakoztam vele,de majd meglesem.
De ha úgy tölt,hogy már gáz képződik az nem jó.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
- [Re:] Irány Japán!
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [TheLázs:] ADHS
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Hozzászólások
molnarpeter
nagyúr
Meg kell javítani, egy gomb nem a világ. Helyi tv szerelő biztosan megoldja.
simonjoe
őstag
Sokat ne várj tőle, 2év 7 hónap után döglött meg a prémium. Ráadásul minden előjel nélkül, este megálltam az autóval egy hosszabb út után, majd másnap reggel meg totál nulla volt, valami 7V-os kapocsfeszültséget mértem rajta. Azóta kétévente kidobom az Exide-ot a kocsiból, van már kettő 77Ah-ás a garázsban és egy új a Passatban. Szar, de én is mindig ezt veszem. Rocket lenne az ideális választás, (már ők a VAG gyári beszállítói) vagy ez:
[link]
de ez meg igen ritka.
Joe
Brogyi
senior tag
Nálam is a fizikai méret miatt egyetlen márka jöhetett szóba. No, meg az EFB/55Ah.
Ez van. Kis autóban nincs sok hely.
Qru
MODERÁTOR
Ebbe még purttya ólóm-savas akksi kell szerencsére. Mondjuk sokat dob(ott) az élettartamon, hogy a gyári 48Ah helyett 65-ös ment bele (nagyobb nem fér az akkutálcába).
A kocsi régi helyén nem tudtam tölteni, azért is kapott 65-öset (hobbi autó, télen simán áll 1-2 hónapot beindítás nélkül). Most viszont az új helyén már tudom tölteni. Elég lehet egy 55Ah környéki vagy ne garasoskodjak?
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Audimba ment a 100Ah helyett a 110Ah Van még kérdés?
Qru
MODERÁTOR
Jó de ez egy kis hoki motoros szívóbenzines gyösz amiben én vagyok az egyetlen extra... Gondolhatod mennyire combos ha 48Ah-s a gyárija... Nem akkor filléreskedni de ha nincs már érdemi haszna a 65-ösnek akkor vennék bele egy mérettel kisebbet.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Az árban csak nem jelentős. Manapaság annyira gagyi minden,hogy ha kicsit drágábban veszem a cuccot akkor kicsit tovább bírja.
Vagy olcsón veszem és hamar megadja magát,de nem bánom akkor.
Exide akku se jött be nekem.2 kocsinál is télen pár évesen már nem bírta.
K Norbi
addikt
Ilyet sose merne tenni velem.
Tudja jól akkor bajok lesznek.
Peter.70
őstag
Most a piroskáról, vagy hófehérkéről beszélünk?
Qru
MODERÁTOR
Exide fosch, cegesekben az van jo ha 2 evet birnak. Kb csak a regi johirukbol elnek mar.
#nincsbennetarcsi
Qru
MODERÁTOR
Feher. Piroskaban is Rocket volt az most lehte ki a lelket. Mivel gyorsan kellett Bosch lett (az vt raktaron).
#nincsbennetarcsi
Laybee
őstag
De a mostani Bosch meg Exide, nem?
Qru
MODERÁTOR
Azt nem tudom. Akkusegely-es csoka ezt hozta.
#nincsbennetarcsi
K Norbi
addikt
1 nap állás után.
Egész jó
K Norbi
addikt
Az előző Exide fény korában tudott többet is.
Töltés utáni első nap.
Ott 12.90V is megvolt.
Qru
MODERÁTOR
Ez sz@r, dobd ki.
#nincsbennetarcsi
Laybee
őstag
Majd másfél év múlva
Qru
MODERÁTOR
Pedig de jó lenne ez nekem még..
#nincsbennetarcsi
molnarpeter
nagyúr
Na ja, én is támogatom a korai akku cserét, csak szóljatok, honnan vihető a régi... ;] :DDD
Qru
MODERÁTOR
Végre itt vagy. 27k az 50Ah-s és 35k a 65-ös. Megéri a felárat vajon, ha a gyári 48-as? Tehát az 50-es is már túlteljesíti a gyárit. Bubi, egy könnyen induló motor és semmi nagyfogyasztó nincs benne...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
molnarpeter
nagyúr
Nagyobb akkunak jelentősége szerintem egyrészt sok egymást követő nagyon rövid út, másrészt hosszú állás esetén van. Ha ugye tudsz tölteni, akkor kevésbé kritikus. Vegyél simonjoe-tól egy használt akkut
[ Szerkesztve ]
Qru
MODERÁTOR
Előző teremgarázshelyen nem tudtam tölteni azért lett a 65-ös. Sok rövid út nincs, arra ott a fűnyíró.
#nincsbennetarcsi
molnarpeter
nagyúr
Elmegy akkor a kisebb is. Ha van "átjárás", esetleg érdemes Jazz-be is használható méretet keresni, lehessen szükség esetén házon belül megcserélni.
Qru
MODERÁTOR
Mind a kettő jobb+ de a Jazz akkutálcájába sztem nem fér bele az 50-es.
#nincsbennetarcsi
simonjoe
őstag
Tegnap elvitték a 77-est, de van még egy 74-es Exide prémium cc. 80%-os.
Joe
molnarpeter
nagyúr
[link] elsőre az lenne érdekes, a Jazz akku tálca szélessége 187 vagy 237 mm méretet enged meg. Második, hogy a Subaru akku mekkora [link]
Gyakorlatilag ahogy látom, a Subaru-hoz írt legkisebb méretnél (207) eggyel kisebb a Jazz (187) alapvetően, de ha a Honda tálcán van hely 207/227-230-232 (gondom mérés a különbség, szabványos méretek) mm széles akkunak, akkor már olyat néznék.
Qru
MODERÁTOR
Megnéztem a manual-t (ezzel kellett volna kezdenem), ezeket írja:
12V — 48AH (55D23L)
12V — 52AH (65D23L)
Most az utóbbi van benne.
Jazz most kapott új akksit, azzal pár évig nem lesz gond, nem baj ha nincs átjárhatóság.
#nincsbennetarcsi
K Norbi
addikt
Qru
MODERÁTOR
#nincsbennetarcsi
K Norbi
addikt
A régi Exidenak pluszba volt egy dugó.
Az újnak a mínuszba van.
Ezeknek milyen jelentősége van?
Qru
MODERÁTOR
Az egy töltő/biztonsági szelep. Sztem mindegy, hogy pluszban vagy mínuszban van. Ha mínuszos kisebb helyre is befér kb ennyi előnye van. .
#nincsbennetarcsi
molnarpeter
nagyúr
Közös a fedél a cellák tetején, lehetne akárhol
bejegyzés CTEK akkumulátor töltő és másolatai
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- MSI H81M-P33 LGA 1150 alaplap
- Lenovo Thinkcentre M710s 7. gen i5-7500 CPU, 16 GB DDR4 RAM
- Gigabyte GA-Q77M-D2H LGA 1155 alaplap, + ajándék i5-3470 CPU
- DELL OPTIPLEX 3040 MICRO PC, i5-6500T CPU,8 GB DDR3 RAM, 500 GB HDD
- AKCIÓZVA! Lenovo ThinkBook 13s Fémházas Profi Ultrabook -60% i5-10210U 8GB 256GB SSD FHD IPS WIN10