Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kernel

    nagyúr

    válasz tibcsiworld #1906 üzenetére

    Ehhez kell a szakértelem, ilyen értelmezhetetlen hozzászólások megfejtéséhez.

    Gondolom, a tirisztoros töltő kimenetére, terheletlenül ráakasztott valami műszert, 16,7V, nahát, csodálkozás. Csakhogy a tirisztoros, fázishasítós töltőknél ez természetes.

    Utána kötötte rá az akkura, de azt már nem írod, hogy azon mennyit mért, töltés közben?

    Ha megnézem a MACH 119 leírását, ez egy 9 / 12 A-os töltő, fajsúlyos felépítéséből sejthetően trafós / tirisztoros konstrukció.

    Nagy árama és a tirisztoros kapcsolás által keltett impulzusok miatt ezeknél előírás a saruk levétele a járműben.

    Ugyanakkor manapság már minden ilyen töltőbe építenek végfeszültség-leállítást, főleg nagy áramon enélkül elképzelhetetlen a használhatóság. Laikus ráköti, magára hagyja, szétfőzné az akkut, ez nem megengedhető.

    Amellett a leírás megemlíti, hogy egyes típusoknál ez a védelem kikapcsolható (pont erről beszéltem az orosz töltőmnél is), ami problémás akku "kiképzéséhez" lehet jó.

    Attól eltekintve, hogy ilyen (nem szabályozható áramú) töltő nekem nem kéne, a saját műfajában ez is elvégzi a dolgát.

    Ahol trollok hangja többet ér, ahol a kiskirály, mint kutyával beszél? A fórum szakmai támogatását befejeztem.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés