A Rage-nél is órákig kellett masszírozni az ini fileokat amire játszható lett a játék. Ez a megatextúra nagy fail a szememben. Annyit értek el vele, hogy bármerre néztem, először értékelhetetlenül alacsony felbontásban voltak a textúrák, aztán pop! és beugrott az egész. Nevetséges, hogy ilyen guide-okra van szükség:
https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=385532207
"Creating cache file:
enable invisible files to see Appdata, then go to:
C:\Users\UserName\AppData\Local\ create a folder called id software , new folder called rage.(C:\Users\UserName\AppData\Local\id software\rage)."
"r_skipGlare "0"---1 disables all post-process effects inlcluding the low DoF on zooming,dark colored tones,heat haze, strong motion blur effects from explosions,HDR almost gone (big fps gain on slower cards) RAGE looks better when this is disabled"
"m_smooth "0"---disables mouse smoothing"
És ők ezt komolyan gondolták így kiadni. Jöttek ezzel a megatextúrával, hogy húde jó, fix 60 FPS, mintha odaszögeszték volna a falhoz. Nem baj, csak a játékélmény ment rá. Szeretem a randomra beugró textúrákat célozgatni, meg keresni hogy mi van ott. De nem baj, screenshot-on jól nézett ki, látod mennyi minden van a képen, mekkora textúrával, vakulj paraszt (és minden fosbarna).
A Dead Island-ból szerencsére még sikerült kihagyni a játékélményt, gyakorlatilag az egész zombik hasbarúgásáról szólt, kb fél óra után lett repetitív, két óra után élvezhetetlen. Dying Lightban meg csak annyi probléma volt, hogy nem lehetett elhúzni a fenébe a városból és lenukeozni az egészet. Annyira ellenszenves volt az összes karakter benne, konkrétan örültem amikor elhullottak, nem kell őket többet látni. Komolyan, ha csináltok egy törvény mentes open world játékot, akkor hadd lőjem képen az idegesítő karaktereket, a sztori meg majd megy onnan.
Nem baj legalább itt van a Prey, ami medium-on játszhatatlan 2GB VRAM-al. Komolyan, a HL1 szintjét nem tudja a játék hozni, amíg be nem ugranak a tárgyak nagyobb textúrában. Hogy hogy jutottunk el onnan, hogy az egész játék 500MB oda, hogy 2GB VRAM kevés hozzá, úgy, hogy van hogy az első néz ki jobban, az előttem rejtély.
3440x1400@120Hz #ultrawidemasterrace #gloriouspcgamingrace