Mi egy törött, sérült közel OT kocsit akartunk eladni (kb 40eFt-ért).. bagó kb vas árban ..nyilván többet ér. pláne hogy elég ritka is összességében nem volt rossz karban se, csak sérült, foglalkozni kellett volna
Gondoltam hogy nehéz lesz így eladni, de erre a szarra én se voltam felkészülve.
a csúcs az este 10 óra után felhív, számonkérő stílusban lebasz! hogy merem én 40e Ft-ért ezt a roncsot hirdetni.
nem is érdekelte a kocsi, csak baszogatni felhívott
Ennél csak a pót vagy donorkocsinak keresett példányok lelombozó állapota volt rosszabb
Itthon a kocsi csak lelakni kell az embereknek.
olyan 5-6 év után brutálisan amortizálódnak a kocsik, a legkevesebb hogy semmit nem költenek az autóra... egyszerűen az emberek kultúrájából fosra lakja cigizik a kocsit.
ezt szeretik, a gannyéban hemperegni
És ezért kell németből hollandból kocsit venni sajnos, mert a magyar kocsik nagy része kb kuka.
és nem az van hogy fékbetétet kell cserélni meg ott karcos lett...az egész belteret, az egész futóművet vagy az egész motorikus dolgokat át kell nézetni, újra kell polírozni és soxszor javítatni, hogy szintre hozzák.