- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- hcl: Döglött tabletből wifis kijelző kókány
- Szoszo94: Xiaomi Mi Router 3G - Padavanra fel!
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Ismerkedés a Zyxel NSA325 v2-vel
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Essejó: MultiCooker avagy az elektromos kukta. Ötletek, tippek, tanácsok, receptek.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
biker
nagyúr
válasz
Winner_hun #35 üzenetére
Fincsi bizony
-
Winner_hun
félisten
Na Dunakeszinél az új Tesconál az a lámpa... nem hogy egy körforgalmat csináltak volna
-
tkazmer
addikt
na egy újabb ügyes lámpa:
budapest II. ker: elhelyeztek egy lámpát egy kereszteződésben, emiatt reggelente olyan sor képződik, amely a szomszédos település (solymár) polgármesteri hivataláig ér. (kép mellékelve). nem mértem, hogy mennyi az útszakasz hossza, dugó nélkül olyan 5-6 perc "normál" sebességgel autózva. -
válasz
Thunderzolee #30 üzenetére
A német határ túloldalán, Hollandiában pl 120 a megengedett, és olyan komolyan veszik, hogy a jaguárokkal, a 4.2 es audikkal is 120-al mennek. Igaz, hogy a 120-at általában főúton is tartják, ahol figyelni kell, mert vannak fix trafik.
Én azt figyeltem meg Németországban, hogy ha ki is jön eléd, tuti nem 100-el fog kivágni, hanem, ha kell 180-al. Azt is érdmes nézni, hogy ott van hozzá géppark. Aki nem siet annyira az el van középen, a kamionok meg szélen. Nincs két sáv közt olyan nagy sebesség különbség, könnyebb átsorolni, és vissza is.
A piroson átmenés akkor sem jó. Én itt Kecskemétből kiindulva tényleg nem tudok elképzelni olyan helyet, ahol átmernék menni egy orbitális piroson. Ezért olyan megdöbbentő.
A közlekedés rendészet, meg pénzbehajtás egyrészről, akinek nem tetszik fizet és vállalja a felelőséget. Folymatosan kapálóznak a szervek, mert egyre többen látják be, hogy az "ellenállás hasztalan" és inkább 15 percel később érnek oda valahova.
Amúgy mindegy. Nem gondolom, hogy sokkal kirívóbban vezetnél, mint a többiek itt, leszámítva azt a pár dolgot.
-
"ezek szerint ha németországban átmész este a kihalt úton a piroson, semmi esély nincs arra, hogy jöjjön egy kamion oldalról a zöldön át 60-al. vagy akár egy hasonló gondolkodású motoros 150-el. értem."
Most mért kell ilyeneket írogatni?
Belátható, üres kereszteződést el sem tudtok képzelni, csak olyat, ahol rejtett veszélyként oldalról valaminek nekihajthatok/belémjöhetnek? :/
Írtam én olyat, h átszáguldok a lámpákon? Ne csak ez jöjjön már le. Szépen megállok, aztán ha nem jön semmi, átmegyek.
Rendben van, nem kellene, de minek várakozzak egy üres úton.Ne csak a nagyvárosi (pesti) kereszteződésekre gondoljon mindenki, vannak vidéki kisvárosokban is kihalt de teljesen belátható útszakaszok ám.
"A sokszáz eurós büntetésről nem is beszélve... Mert ha ott van egy törvény akkor azt be is tartatják az emberekkel, nem úgy mint itthon."
Konkrétan arra gondoltam, ha nem lett volna egyértelmű, h arrafelé nem okoz gondot, ha az autópálya legbelső sávjában padlóig nyomom a gázpedált. Biztos nem botlok bele olyan aggályoskodókba, mint itt a fórumon, és lehet haladni, nem fog az X5-ös kijönni elém.
Az M7-es másik oldalán én sem száguldozok (annyira), ott nincs annyi sáv, tiszteletben tartom, ha valakinek a 160 (130) a max. Sőt, sávváltásokkor is használom az indexet. Mások ellenében."Mert ha ott van egy törvény akkor azt be is tartatják az emberekkel, nem úgy mint itthon."
Ezt gondolom kizárólag a közlekedésrendészetre érted.
Mert a mai rendőrségről minden más elmondható, csak az nem, h betartatja a törvényt (mint tudjuk). Pont erre céloztam, mikor olyasmit írtam, h a közlekedésrendészet helyett inkább a valódi bűnüldözéssel foglalkozna a rendőrség.A személyeskedések nem zavarnak, csak nyugodtan.
Velem is előfordul, h leh×lyézem, aki kielőzi a vasúti kereszteződésnél álló sort. A látszat alapján bármennyire is úgy tűnik, én ilyet nem teszek, sőt, elítélem -
Nem a szabályok kreatív értelmezése a gond elsősorban, hanem az ideológia mögötte. Ahogy a reklám is mondja: "nincs de". Lehet mindazt csinálni, amit Thunderzolee mond, csak nem szabad elhinni, hogy bármivel is igazolni lehet. És nem kell meglepődni a felelőségrevonáson, ami valószinüleg jogos.
-
mephi666
nagyúr
van egy igen jó példa: ha jól rémlik, egy osztrák városban megcsinálták, hogy az összes kresztáblát/lámpát kiszedték és arra alapoztak, hogy figyeljen mindenki a másikra... legnagyobb meglepetés az volt, hogy semmi baleset nem történt utána hosszú időn keresztül... ha itt ilyet csinálnának, szerintem kapásból lenne egy kecskemét méretű városban is többszáz halott, mire kialakulna a normális közlekedés... itt nap, mint nap gyalogosan és kocsival is történnek olyan dolgok, hogy az hihetetlen... pl amikor nagy 5ös bmw-vel kitalálja a f@szkalap 3 sávval (hamburgerrel a kezében) arrébb, hogy 2 záróvonalon is keresztbe átvágva lekanyarodik jobbra, közben meg b@szik figyelni és csak a fenenagy körültekintőségemen múlik, hogy nem lépek le az útra és nem indulok el... ha úgy tettem volna, szerintem rosszul járok, mert 60-80al simán jött és jobb esetben pihenhetnék most a helyi kórházban... általában az erre megfelelő topikban kidühöngöm magam...
tegnap index nélkül kanyarodó szőke 3.14csa csapott el majdnem...
-
nomotmo
csendes tag
válasz
Thunderzolee #20 üzenetére
Hajrá, itt legalább egy idióta sofőrrel kevesebb lesz...
-
ádyz
addikt
válasz
Thunderzolee #8 üzenetére
Ezt ugye nem gondoltad komolyan?
Meg a 18-ast se... -
NoLF
veterán
válasz
Thunderzolee #20 üzenetére
ezek szerint ha németországban átmész este a kihalt úton a piroson, semmi esély nincs arra, hogy jöjjön egy kamion oldalról a zöldön át 60-al. vagy akár egy hasonló gondolkodású motoros 150-el. értem.
lassan kezdek kételkedni benne, hogy van helyem ezen a fórumon. annyi de annyi hihetetlen dolgot látok itt manapság, hogy az kezd a józan eszem rovására menni.
és hogy mindezt a hülyeséget és teljes abszurdumot még rá is akarod BESZÉLNI MÁSOKRA, az már a hihetetlen határán is jócskán túlmutat.
-
fekeandras
őstag
válasz
Thunderzolee #18 üzenetére
"Ne kelljen már attól tartanom, h egy fa mögött ott egy nyavajás zsaru, és utánamjön, h miért mentem át a t×küres kereszteződében pirosat mutató lámpán"
Most remélem csak vicceltél ...
Egy gyerekkori barátomat néhány éve (nem is messze onnan) egy hasonlóan gondolkodó ember vasalta ki.Ő szabályosan ment motorral erre az autós akinek piros volt a lámpa mivel nem "jött épp senki" szépen kikanyarodott elé.Hatalmasat bukfencezett, fejsérülése is volt.Újra kellett éleszteni.Most már jól van de akkor nem sok kellett volna hogy ottmaradjon.Azt kéne már megérteni az embereknek hogy a kresz szabályai nem ellenünk hanem értünk vannak.Ha valahol csak 60as tábla van akkor annyival kell menni nem 100-al, még ha az útviszonyok lehetővé is tennék azt.Biztosan nem véletlenül van ott az a tábla.De majd megtudja ha esetleg városban 50 helyett 80al megy és féktávon belül lelépnek elé a járdaszigetről.Az nem jó érzés...
-
-
NoLF
veterán
válasz
Thunderzolee #8 üzenetére
"Megmondom őszintén, ha nincs forgalom, nem szoktam betartani a lámpákat, táblákat, útburkolati jeleket... stb. Ajánlom másoknak is."
köszönjük szépen, ezt megfogadjuk!
no comment
-
Igazad van,
de nem erre gondoltam.
Ha én nem vágok ki más elé, (előtte azért jól körülnézek), akkor egy X5-össel se lehessen már.Mivel az autóvezetés nem számítógépes játék, és a tükörbe nézve nem látom, h ami elé kimegyek, az tulajdonképpen mekkora sebességgel közlekedik, maximum az én jóindulatomon múlik, h nem rohanok bele hátulról, inkább fékezek. És amikor villogok rá, legyen már szíves nyomni azt a pedált, de ne csak 170-180-ig.
Biker, ilyesmin már én is túl vagyok.
Ezért mondtam, h a rendőrség foglakozna inkább értelmes dolgokkal, mint azokat fejni, akiknek látszólag van pénzük..Az ilyen lámpás kereszteződéseket sem értem.
Ha van forgalom, és a lámpa segíti a közlekedés irányítását, akkor az egy jó dolog. De ha egy darab autó nincs a közelben, elvárom, h ne működjön (villogjon sárgán), és ne akadályozza az áthaladást. Ne kelljen már attól tartanom, h egy fa mögött ott egy nyavajás zsaru, és utánamjön, h miért mentem át a t×küres kereszteződében pirosat mutató lámpán. -
tkazmer
addikt
válasz
Thunderzolee #11 üzenetére
Na most komolyan, az ilyennek minek a bömös?
Mittudom én 160-al egy 2-es Golf is tud menni..
ja, mert ha valaki vesz magának bmw-t, akkor menjen is gyorsan, perszesőt, igazából ferrarival 260 alatt közlekedni bűn, hiszen akkor nem hagyod le nagyjából az összes szériaautót.
meg aztán a jobb autókban kicsit másképp érződik a 160, mint egy kettes golfban. míg utóbbi majd' szétesik és ordítva sem hallod a melletted ülőt, addig az előbbiben elöl kellemesen rádiót hallgatva beszélgethetsz elöl az utasoddal, míg hátul a gyerekek alszanak. -
biker
nagyúr
válasz
Thunderzolee #8 üzenetére
ilyenér kaptam 20k-t 2001-ben, megtanultam nem tenni...
-
ádyz
addikt
válasz
Thunderzolee #11 üzenetére
Mert neki bömöse van és ő az utak királya, azért kell a nagy bömös.
Xantomas: A vétkesnek gondolom semmi baja a mai napig...
-
-
Xantomas
őstag
Halt már meg ismerősöm barátnője ilyen "csak a kocsisort előztem meg" egyszeri ötlet miatt. Sajnos ők jöttek szembe, és már csak a fák közé tudott a srác lehúzódni...
Mod: a lényeg a kimaradt. Mikor előzni kezdett, még nem látszódtak, mert egy nagy ívű kanyarban történt a dolog, de az előzés még egyenes szakaszon kezdődött.
-
Reméltem, nem jöm majd senki sem ezzel a demagóg süketeléssel, alá is húztam a lényeget. "Ha szemben semmi nem jön". Mivel egy platós Fiat Ducatoval voltam mikor ez történt, elég magasan ültem, és jól beláttam, h az ég világon semmi nem akadályoz kilométereken keresztül az előzésben a nyílegyenes úton, kivéve azt a nyavalyás záróvonalat..
De ha már így a szívbajt hoztam Rád vezetési stílusommal,
ez pont a hétvégén történt:
M7-es, belső sávban tekerek, bevág elém egy X5-ös, mert előzhetnékje támad. Leveszem a lábam a gázról, sziszegek a fogaim közt.. Na nem baj, megelőzi amit akar, és beáll a maga kis 160-as tempójával elém. Természetesen rávillogok, menjen már, ha bevágott elém. Egy darabig követem, aztán némi tülkölés hatásásra visszahúzódik, h elengedjen. Na most komolyan, az ilyennek minek a bömös?
Mittudom én 160-al egy 2-es Golf is tud menni.. -
Xantomas
őstag
válasz
Thunderzolee #8 üzenetére
Remélem egyszer majd rájössz, egy olyan manőver után, ami majdnem a te, vagy más életébe kerül, hogy a hülyeség kivédése miatt van kitalálva a KRESZ. Mert ha téged, nem, mást még hazavárnak.
Majd máshogy fogod gondolni, ha megöltél valakit. Más most eheted az üvegpoharat, hogy hátul lerakódjon az üvegszilánk, hogy legalább a másiknak is fájjon, mikor a rácsok mögött bepróbálkozik. -
..pppppffff..
Megmondom őszintén, ha nincs forgalom, nem szoktam betartani a lámpákat, táblákat, útburkolati jeleket... stb. Ajánlom másoknak is.Példa:
60-al vánszorgó IFA, záróvonal, már vagy 7-8 kocsi feltorlódott mögötte, de egy kereszteződés miatt (balra lekanyarodó sáv a főútról), záróvonal van felfestve. Mindenki csak araszol a teherkocsi után.
Én a legnagyobb lelki nyugalommal elindulok a szembejövő sávba, és végigelőzöm az egész sort. Ha szemben semmi nem jön. Szabálytalan, de nem állok be 9.-nek egy értelmetlenül feltorlódott kocsisorba.Tessék (kétsávos) utakat építeni (nem elherdálni a pénzt), aztán be lesz tartva a kresz. A rendőröket meg természetesen utálom. Tessék bűnt üldözni, ne ilyen sz×rságokat kitalálni, mint ez a lámpa a cikkben. Erre van kapacitás. Grat.
-
biker
nagyúr
válasz
Winner_hun #1 üzenetére
a kijelző előtt van a mérő kb 20-30 méterrel
-
finest
addikt
De a szembeforgalmat miért állítja le a lámpa?
-
fekeandras
őstag
Máshol is van ilyen "büntető lámpa" csak máshol nincs olyan távol a lámpától az érzékelő mint itt.Így ha a szabályos 50 helyett teszem fel 85-90 km/h-s sebességgel közelíti meg az ember akkor még éppen átcsusszan a sárgán.Véleményem szerint kivétel nélkül minden lámpát ilyenre kéne átalakítani.Pár hónapig káosz és anarchia lenne az utakon de csak rájönne mindenki, hogy ha a szabályokat betartva közlekedik akkor akár megállás nélkül is eljuthat hazáig.
A konkrét esethez meg no comment
.
-
Winner_hun
félisten
Ja hogy az azért vált pirosra? Mert az feltűnt hogy amikor jöttem, láttam épp zöldre vált aztán szinte azonnal pirosra is...
Honnan méri a sebességet? A sebességkijelző után? Vagy azzal van összekötve?
Új hozzászólás Aktív témák
lo Fel van szerelve egy lámpa egy ideje sződliget határába, ha bejössz 55km/h felett, bevált pirosra 1 percre.Stop'and'go...
- ELADÓ: Hyperx Cloud Alpha
- HP Elitebook 845 G10 Érintő kijelző Ryzen7 Pro 7840U 32GB DDR5, Magyar Garancia
- Új DLSS4 4K Gamer PC Ryzen 5 7600/RTX 5070 12Gb/32Gb DDR5/500Gb NVME SSD/750W 2-3Év gari
- Új DLSS4 Gamer PC Ryzen 5 5600/RTX 5060 Ti/16Gb-32Gb DDR4/500Gb NVME SSD/750W 2-3Év gari
- Új 2K Gamer PC R7 5700X/RTX 5060 Ti/32Gb DDR4/500Gb NVME SSD/750W 2-3Év gari
- AKCIÓ! Apple Macbook PRO 15" 2018 i9 32GB 500GB notebook garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B760M i5 14600KF 32GB DDR4 1TB SSD RX 6700XT 12GB Zalman Z1 Plus Seasonic 650W
- Xiaomi Poco M6 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Azonnali készpénzes Sony Playstation 5 lemezes és digitális felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 14600KF 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest