Hirdetés
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- GoodSpeed: Márkaváltás sok-sok év után
- Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- bb0t: Ikea PAX gardrób és a pokol logisztikája
- D@reeo: Pi-hole és a Telekom Sagemcom F@st 5670 DNS beállítása
- Gurulunk, WAZE?!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem létezik olyan, hogy teljesen optimális. Ha létezne, akkor mindenki olyat tervezne. Két dolog határozza meg, hogy egy architektúra milyen felépítést tartalmaz. Egyrészt nyilván az elérendő cél, másrészt ebből kiindulva az, hogy az alapdizájnnal a tervezett módosítások mellett ebből mi és hogyan kivitelezhető.
A gyártók egy adott alapra 4-8 generációt is felépítenek. Az Intelt, az AMD-t és az NV-t is limitálják bizonyos olyan döntések, amelyeket az alapok tervezésénél hoztak meg. Ha az aktuális alapot nézzük, akkor az AMD-nél ez a GCN, az Intelnél a Gen1, míg az NV-nél a Fermi. Az Intelnél látszik, hogy az alap mennyire limitálhat, mert náluk már olyan limitek is megjelennek, amelyeket csak óriási gyorsítótárakkal tudnak ellensúlyozni. Az NV és az AMD alapja még nem tart itt. -
namaste
tag
Egy utasítás csak HP, SP vagy DP számokkal dolgozik, az ütemezőtől függ, hogy képes-e egyszerre kiadni egy SP és egy DP utasítást végrehajtásra.
Nem tudok olyan algoritmust, ami egy kernelen belül vegyesen használ SP és DP számokat.Kutatnak olyan módszereket, amelyek két fázisban dolgoznak:
1. SP-ben gyorsan és energiatakarékosan kiszámolnak egy előzetes, kevésbé pontos eredményt,
2. a megkapott részeredményt átkonvertálják DP-re és DP számokkal tovább számolva egy pontosabb megoldást kapnak.Esetleg még szóba jöhet, hogy egymástól független, eltérő pontosságú számokat használó feladatokat párhuzamosan futtatnak. Pl. gépi tanulás (HP), képfeldogozás (SP), n-body (DP). Ha lenne is ilyen, ki kell mérni, vajon megéri-e, azaz gyorsabb.
-
Loha
veterán
NV-nál a Keplertől kezde az FP64-es (Dupla Pontosságú) számításokat külön FP64-es CUDA magok végzik, amik az FP32-es (SP) számítások alatt pihennek, viszont az FP32-es egységekkel párhuzamosan is képesek FP64-es számításokon dolgozni.
Az FP32-es számításokat a dedikált FP32-es CUDA magok végzik, amik Pascaltól kezdve képesek lesznek dupla sebességgel az FP16-os számításokra is.
AMD-nél (Hawaii) az FP32-es számolóegységek végzik az FP64-es és FP16-os számításokat is, fele, illetve dupla sebességgel.
(#18) MongolZ: Szerintem valószínű, hogy az NV is kísérletezett már korábban a HBM-el, csak nem épített rá terméket mint az AMD.
Új hozzászólás Aktív témák
- Házimozi belépő szinten
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Autós topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- „Új mérce az Android világában” – Kezünkben a Vivo X300 és X300 Pro
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Cyberpunk 2077
- Zalman Reserator víztorony - frissítve
- További aktív témák...
- Lenovo Thinkpad 13 G2 Intel i3-7100 laptop (hiányos, de működik)
- iPhone 12 Pro Max emelt kapacitású 4530mAh diagnosztizálható akkumulátor, +ajándék ragasztó
- 16 GB-os Quadro RTX5000 HP
- SAPPHIRE Radeon RX 6800 16GB GDDR6 használt
- 3DKRAFT.HU - 3D NYOMTATÁS - AZONNALI ÁRAJÁNLAT - GYORS KIVITELEZÉS - 500+ POZITÍV ÉRTÉKELÉS
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi

